تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

ایجاد بازارچه‌های میوه در شهر بوشهر با همکاری بخش خصوصی

شهردار بوشهر از ایجاد بازارچه‌های میوه در نقاط مختلف شهر بوشهر با همکاری بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش لحظه نگر مالی حسمان به نقل از خبرگزاری مهر، سید نورالدین امیری اظهار داشت: برای ایجاد مراکز عرضه فروش میوه و تره‌بار افراد توانمند شناسایی و انتخاب می‌شوند تا دسترسی مردم به محصولات موردنیاز با قیمت مناسب فراهم شود.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی بیان کرد: عرضه کالا با قیمت مناسب در شهر بوشهر موردتوجه قرار دارد که در این راستا ۷ نقطه تاکنون شناسایی‌شده که با همکاری بخش خصوصی تا قبل از پایان سال بازارچه‌های میوه در نقاط مختلف شهر بوشهر ایجاد می‌شود.

 

امیری با اشاره به اینکه اکنون ۷ نقطه برای ایجاد بازارچه میوه و تره‌بار شناسایی‌شده است اضافه کرد: در نهایت ۵ نقطه برای راه‌اندازی بازارچه میوه و تره‌بار در شهر بوشهر تعیین و در اختیار بخش خصوصی قرار می‌گیرد.

 

وی تصریح کرد: سهولت دسترسی خانواده‌ها به مکان‌های عرضه میوه و تره‌بار، ساماندهی دست‌فروشان و کاهش حجم ترافیک در شهر بوشهر از جمله اهداف ایجاد بازارچه‌های میوه است.

 

امیری اظهار داشت: ایجاد سرویس بهداشتی، پارکینگ خودروها، دسترسی ایمن برای عابران پیاده و جمع‌آوری دست‌فروشان مستقر در حاشیه خیابان‌ها موردتوجه ویژه قرارگرفته است.

 

 

شهردار بوشهر خاطرنشان کرد: تمامی این بازارچه‌ها بر اساس گذر بندی‌های موجود در طرح تفصیلی احداث می‌شوند که مهم‌ترین ویژگی آن دسترسی آسان شهروندان به این مکان‌ها است.

 

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics