تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

۳۴۶ مجوز مشاغل خانگی در خراسان جنوبی صادر شد

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از صدور ۳۴۶ فقره مجوز مشاغل خانگی در استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری مهر ،الیاس جویبان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۴۶ فقره مجوز مشاغل خانگی در استان صادر شده است.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با بیان اینکه از این تعداد ۲۲۷ نفر به مبلغ ۲۱ میلیارد ریال برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده اند، بیان کرد: از این تعداد تاکنون ۹۹ نفر موفق به دریافت تسهیلات شدند.
معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی همچنین از اختصاص ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات به بافندگان فرش دستباف استان خبر داد و گفت: در این مدت ۳۰۰ بافنده فرش برای دریافت این تسهیلات به صندوق کارآفرینی امید معرفی شده اند.


تولید سالانه ۱۶۰ هزار متر مربع فرش دستباف

جویبان با اشاره به برگزاری پنج دوره آموزشی برای بافندگان فرش استان، عنوان داشت: این دوره‌ها برای ۱۵۰ نفر با ظرفیت سه هزار و ۷۴۰ نفر ساعت آموزش برگزار شده است.
وی به وجود ۵۰ هزار بافنده فرش دستبافت در استان اشاره کرد و افزود: از این تعداد طی سنوات گذشته نزدیک به پنج هزار نفر بیمه شده اند و در حال حاضر تنها سه هزار و ۶۰۰ نفر قرار داد بیمه دارند.


معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی ادامه داد: پیگیری‌های زیادی برای بیمه این افراد انجام و درخواست بیمه ۲۵ هزار نفر بافنده نیز داده شده که هنوز انجام نشده است.
 

جویبان با بیان اینکه سالانه نزدیک به ۱۶۰ هزار متر مربع فرش فرش در استان بافته می‌شود، بیان داشت: ارزش ریالی این فرش‌ها نزدیک به ۱۴۵ میلیارد تومان برآورد می‌شود.
وی ادامه داد: از این میزان نزدیک به ۱۰۰ هزار متر مربع به ارزش ۱۰ میلیون دلار صادرات می‌شود.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

مریم بیکی |   1399/04/31 22:22:57   |
0     0
معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی ادامه داد: پیگیری‌های زیادی برای بیمه این افراد انجام و درخواست بیمه ۲۵ هزار نفر بافنده نیز داده شده که هنوز انجام نشده است.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics