تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

نصب دستگاه جدید در شهربازی کرمان/از سرمایه گذاران استقبال می‌کنیم

مسئول مجموعه شهربازی کرمان از نصب وسیله بازی اسکای فلایر در این مجموعه به زودی خبر داد.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری مهر ،محسن ملکی با بیان اینکه شهربازی یکی از مجموعه‌های شاد، مفرح و پرهیجان در هر شهر است، اظهار کرد: همه تلاشمان بر آن است که با نصب وسایل بازی جدید در این مجموعه، شهربازی در خور شأن مردم کرمان تجهیز کنیم.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی ادامه داد: بازخوردی که از مردم در خصوص این مجموعه و وسایل بازی آن می‌گیریم، بیش از ۹۰ درصد مردم درخواست نصب و راه اندازی دستگاه‌های جدید را در شهربازی کرمان دارند؛ زیرا بسیاری از دستگاه‌های شهربازی قدیمی هستند و هیجان چندانی ندارند.


ملکی افزود: برای خریداری و نصب دستگاه‌های جدید باید یا از منابع خود مجموعه هزینه شود که به دلیل بالابودن قیمت دستگاه‌های بازی، امکان خرید غیر ممکن است.
وی حضور و مشارکت بخش خصوصی در این خصوص را بهترین راهکار عنوان کرد و افزود: افرادی هستند که سرمایه‌های بلاتکلیفی دارند و منظر فرصت برای سرمایه گذاری هستند می‌توانند در این مجموعه مشارکت کنند.


وی گفت: سرمایه گذاری در مجموعه شهربازی نه تنها با ایجاد فضاهای شاد و مفرح، خدمتی به مردم خواهد بود، بلکه سرمایه خوبی به سرمایه گذار برگشت خواهد خورد.
ملکی با بیان اینکه در سال گذشته تعدادی دستگاه مناسب بازی کودکان در این مجموعه نصب شد، ادامه داد: در حال حاضر نیاز نصب یک دستگاه بازی برای بزرگسالان در مجموعه شهربازی احساس می‌شود که خوشبختانه با همت و همکاری بخش خصوصی این دستگاه هیجانی با عنوان تاب بزرگسالان (اسکای فلایر) در مجموعه شهربازی کرمان در ابتدای سال ۹۹ آماده بهره برداری و استفاده عموم خواهد بود.
 

وی گفت: سفارش‌های لازم داده شده و مجوزهای لازم اخذ شده است و در سال جدید قابل بهره برداری خواهد بود.
وی هدف از این اقدامات را ارائه ی خدمات خوب به شهرودان و ایجاد لحظاتی شاد و مفرح برای مردم عنوان کرد.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics