تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

۱۸۰۰ تن میوه شب عید در استان مرکزی توزیع می شود

مدیرکل دفتر امور اقتصادی و بین الملل استانداری مرکزی گفت: امسال طبق برنامه ریزی صورت گرفته، یک هزار و ۸۰۰ تن میوه شب عید شامل سیب و پرتقال، در استان مرکزی توزیع خواهد شد.

به گزارش لحظه نگر مالی حسمان به نقل از خبرگزاری مهر، محمود نعمتی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار نوروزی استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: در حال حاضر یک هزار و ۸۰۰ تن میوه برای تأمین میوه شب عید مردم در استان مرکزی خریداری و ذخیره‌سازی شده تا در آستانه سال جدید در این زمینه با مشکل و کمبودی مواجه نباشیم. مدیرکل دفتر امور اقتصادی و بین الملل استانداری مرکزی افزود: این میزان میوه شامل یک هزار و ۲۰۰ تن پرتقال و ۶۰۰ تن سیب است که پرتقال از استان‌های جنوبی و شمالی و سیب نیز از استان‌های اصفهان و آذربایجان غربی تأمین و خریداری شده است.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

 

نعمتی بیان کرد: همچون سال‌های گذشته سازمان تعاون روستایی استان مرکزی به عنوان مباشر استانی خرید میوه نوروزی در نظر گرفته شده و بانک‌ها نیز وظیفه دارند نسبت به تأمین اعتبار لازم در این زمینه همکاری کنند. مدیرکل دفتر امور اقتصادی و بین الملل استانداری مرکزی خاطر نشان کرد: همچنین ۵۰ مکان در شهرها و روستاهای استان برای توزیع میوه شب عید امسال تعیین شده که در زمان لازم در مورد آن اطلاع رسانی‌های لازم صورت خواهد پذیرفت.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics