تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

آغاز توزیع ۲۰۰ تن گوشت منجمد و ۷۰۰ تن برنج با نرخ مصوب در مرکزی

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی از توزیع ۲۰۰ تن گوشت منجمد و ۷۰۰ تن برنج وارداتی با نرخ مصوب دولتی در این استان خبر داد.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری مهر ، جعفر اصغری با اعلام خبر فوق اظهار داشت: گوشت منجمد با هدف تنظیم بازار با قیمت ۳۸۵ هزار ریال در هر کیلوگرم خریداری شده و با نرخ هر کیلوگرم ۴۰۰ هزار ریال در نقاط مختلف استان مرکزی توزیع می‌شود.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی ادامه داد: خرید هر خانوار از محموله وارداتی گوشت منجمد تا سقف پنج کیلوگرم بدون مانع است و توزیع مردمی این محموله از طریق فروشگاه‌های بزرگ نقاط مختلف استان انجام می‌شود.

وی خاطر نشان ساخت: توزیع کارمندی محموله گوشت وارداتی از سوی اتحادیه کارکنان دولت، فرهنگیان از شرکت‌های تعاونی فرهنگیان و رانندگان وزارت کشور و مددجویان نهادهای مردمی نیز از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای انجام می‌شود.
 


معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی بیان کرد: همچنین توزیع ۷۰۱ تن برنج وارداتی با نرخ مصوب دولتی با هدف تنظیم بازار از طریق فروشگاه‌های بزرگ نقاط مختلف این استان آغاز شده که این برنج‌ها با ۲ نوع کیفیت به قیمت درجه یک هر کیلوگرم ۸۹ هزار ریال و درجه ۲ هر کیلوگرم ۷۴ هزار ریال در استان توزیع می‌شود.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics