تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

پرداخت کمک هزینه اجاره مسکن به ۳ هزار خانوار تحت پوشش

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان این نهاد ماهیانه به بیش از سه هزار خانوار کمک‌هزینه اجاره مسکن پرداخت می‌کند.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری مهر، جاسم محمدی با اشاره به ضرورت تأمین مسکن مناسب به‌عنوان مهم‌ترین نیاز خانواده‌های بی‌بضاعت اظهار داشت: شناسایی، نیازسنجی و ساخت مسکن مناسب با اولویت مناطق محروم و روستاها بر اساس تعداد عائله انجام می‌شود.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال با وقوع سیلاب بیش از چهار هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی مددجویان در استان آسیب دید، گفت: عملیات تعمیر دو هزار و ۵۳۸ و احد آسیب‌دیده به اتمام رسید و بازسازی هزار و ۶۴۳ واحد شروع که تاکنون ۵۴۳ واحد آن به بهره‌برداری رسیده است.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان، به سایر فعالیت‌های عمرانی و ساختمانی این نهاد اشاره کرد و افزود: علاوه بر بازسازی مسکن مددجویان سیل‌زده ۲۳۷ واحد مسکونی در مناطق شهری و روستایی استان خرید و احداث و بیش از ۶۷۰ واحد مسکونی تعمیر و بهسازی شده است.


محمدی فارسانی با تأکید بر اینکه طرح ساخت و خرید مسکن مددجویان شهری با اولویت زنان سرپرست خانوار فاقد مسکن اجرا شده است، گفت: اعتبارات تأمین مسکن نسبت به خانوارهای مستأجر به‌ویژه زنان سرپرست خانوار جوابگو نیست و به همین منظور کمیته امداد ماهیانه به بیش از سه هزار خانوار کمک‌هزینه اجاره مسکن پرداخت کند.
 

وی به ساخت و بهسازی سرویس‌های بهداشتی مناطق محروم اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۷ چشمه سرویس بهداشتی با اعتبار یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال احداث شده است.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics