تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

شیر آب هوشمند با فرمان صوتی فعال می شود

شیر آب هوشمندی برای آشپزخانه ابداع شده که با کنترل صوتی فعال می شود و می توان آن را برای فعالیت های خاص تنظیم کرد.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری  مهر به نقل از انگجت، شرکت Moen یکی از بزرگترین تولید کنندگان شیر آلات در آمریکا است این شرکت اکنون یک شیر آب هوشمند برای آشپزخانه در نمایشگاه CES۲۰۲۰ رونمایی کرده است.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

این شیر آب با دستور صوتی فعال می‌شود و به فرد کمک می‌کند فعالیت‌های آشپزخانه را بدون دخالت دست انجام دهد. از این شیر برای انجام فعالیت‌های مختلف از آماده کردن شیر کودک گرفته تا پر کردن آب در قابلمه حاوی ماکارونی می‌توان استفاده کرد. فقط کافی است کاربر به شیر آب اعلام کند چه میزان آب و با چه دمایی نیاز دارد. شیر هوشمند براساس دستورات دریافتی، جریان آب را با مشخصات مخصوص باز می‌کند.

 

کاربر می‌تواند برای انجام فعالیت‌های مختلف تنظیمات از پیش تعیین شده ای را تعیین و در مرحله بعد با فرمان صوتی آنها را فعال کند.

البته شرکت تولید کننده قیمت این محصول را اعلام نکرده اما به طور حتم در مقایسه با شیر آب معمولی بسیار گران‌تر خواهد بود.

این شرکت همچنین سیستم‌های FIo خود را ارتقا داده و حسگرهای مختلف را یکپارچه کرده تا علاوه بر مصرف آب، هرگونه نشتی را ردیابی کنند.

 

کافی است کاربر این سیستم را در یک منطقه در معرض خطر نشتی مانند زیر زمین قرار دهد. اگر حسگرها وجود آب، دمای بسیار سرد یا رطوبت بالا را ردیابی کنند، پیام هشداری به اپلیکیشن‌های هوشمند FIo و MOen ارسال می‌شود.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics