تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

۴۰ هزار خانوار کمیته امداد خراسان رضوی مسکن ندارند

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: ۴۰ هزار خانوار زیرپوشش این نهاد فاقد مسکن هستند.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری ایرنا محمد صحرایی  افزود: این تعداد خانوار اغلب در مسکن‌های نامناسب زندگی می‌کنند که به منظور تامین مسکن برای آنان نیازمند همراهی و مشارکت نیکوکاران هستیم.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی ادامه داد: با هدف تامین و رفع نیاز مددجویان در این بخش طرح‌های مسکن ویژه مددجویان زیرپوشش کمیته امداد در این استان اجرا می‌شود.
 

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون پنج هزار و ۵۰۹ طرح عمرانی برای خانوارهای زیرپوشش این نهاد اجرا شده است گفت: این طرح‌ها با هزینه بیش از ۴۲۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در بخش‌های ساخت، تکمیل، خرید مسکن و انجام تعمیرات در قالب طرح‌های شهری و روستایی اجرا شده است.

صحرایی افزود: از این مبلغ ۱۶۵ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال برای خرید یا ساخت مسکن شهری، بیش از ۱۶۴ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال برای ساخت مسکن روستایی و بقیه برای انجام تعمیرات واحد مسکونی هزینه شده است.
 

وی ادامه داد: امسال ساخت، تکمیل و خرید ۴۰۱ واحد مسکونی شهری، ساخت هزار و ۷۶۸ مسکن روستایی و تعمیر ۲ هزار و ۸۹۰ واحد مسکونی برای مددجویان این استان انجام شده است.
 

وی گفت: مبالغ هزینه شده برای این طرح‌ها به صورت کمک بلاعوض، تسهیلات کم بهره، مشارکت خیران و آورده مددجویان بوده است.
 


هم اکنون بیش از نیم میلیون نفر در قالب ۲۲۰ هزار خانوار در استان خراسان رضوی زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics