تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تعیین تکلیف پرونده های جذب در دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران از تعیین تکلیف جذب هیات علمی های این دانشگاه از سال ۸۸ تاکنون خبر داد.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری مهر ،سید علی ابطحی در خصوص اصلاح هرم هیات علمی این دانشگاه با بیان اینکه اصلاح هیات علمی در گروه های بالینی به انجام رسیده است، گفت: به دنبال برگزاری نزدیک به ۶۰ جلسه با اعضای جذب، کار جذب هیات علمی در استان تهران، با تحولی بسیار بزرگ روبرو شد و پیشرفت چشمگیری داشت.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران افزود: در این مسیر، تقریبا همه هیات علمی هایی که از سال ۸۸ – ۸۹ به بعد، تکلیفشان روشن نشده و پرونده هایشان بلاتکلیف بود، مراحل قانونی جذب را طی کرده و تعیین تکلیف شدند. اکنون در دانشگاه علوم پزشکی، فقط یک جلسه دیگر کاری برای جذب هیات علمی و سامان بخشی به پرونده های موجود باقی مانده که با برگزاری آن، کار ما در این خصوص به اتمام خواهد رسید و پس از آن، در صورت لزوم، فراخوان جدید برای اعلام نیازهای خود خواهیم داشت.


ابطحی با بیان اینکه جذب هیات علمی رشته های پزشکی با سایر رشته متفاوت است، اظهار کرد: در حوزه بالین؛ رویه به این شکل است که گروه های مختلف رشته های پزشکی، نیازهای خود را به ما اعلام می کنند و متعاقب آن، ما بر مبنای استانداردها و الزامات آموزشی، هیات علمی را در گروه ها جذب و یا تعیین تکلیف می کنیم.


وی ادامه داد: در حال حاضر، کل هیات علمی رسمی ما همانگونه که اشاره کردم، حدود ۵۰۰ نفر است که در این دوره، پرونده حدود ۱۸۰ نفر از آنها در جذب مطرح و خوشبختانه تعیین تکلیف شد. حقیقت این است که این اقدام؛ کار  بسیار کار بزرگی بود. چرا که تعیین تکلیف هیات علمی، فرایند بسیار پیچیده و طولانی دارد.
 

 پیش از این محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از رفع موانع جذب هیات علمی در حوزه پزشکی خبر داد و گفته بود که لازم است نگاه متفاوتی به جذب اساتید در حوزه پزشکی داشته باشیم؛ خوشبختانه مشکلات و موانع جذب هیأت علمی در حوزه پزشکی برطرف شده است.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics