تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

قیمت مسکن در کدام محلات تهران، سر به فلک گذاشت؟

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: منطقه ۱۳بیشترین و مناطق ۲۲و ۱تهران کمترین رشد قیمت مسکن را در دی ماه داشتند.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری اقتصاد آنلاین، محمود محمودزاده در حاشیه مراسم معارفه و تکریم رئیس شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با اشاره به رشد ۳ درصدی افزایش قیمت مسکن در دی ماه نسبت به اذرماه، گفت: افزایش قیمت در منطقه ۱۳ نشان می‌دهد که توان خرید متقاضیان بیشتر در این مناطق است و در منطقه ۲۲ اگرچه نوساز است، اما قدرت خرید مردم پایین است و به همین دلیل قیمت مسکن در این منطقه ۹ دهم درصد کاهش داشته است.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید


محمودزاده ادامه داد: افزایش حق تقدم اوراق مسکن اگر چه تاثیر کمی در بازار مسکن گذاشته است، اما متقاضیان واقعی مسکن در بازار هستند بازار بر پایه قدرت خرید مردم است.
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی درباره پایش بیش از ۳ میلیون نفر متقاضی در طرح اقدام ملی مسکن و تفاهم نامه‌های منعقد با سایر ارگان‌ها، گفت: با توجه به تفاهم نامه‌ای که بین وزارت راه و شهرسازی با سایر ارگان‌ها منعقد شد بیش از ۳ میلیون نفر از متقاضیان پایش شدند و نتایج آن به زودی استان به استان اعلام خواهد شد.


وی بیان کرد: ۲۴۰ هزار نفر متقاضی در طرح اقدام ملی ثبت نام کردند که از این تعداد ۵۸ درصد آن‌ها واجد شرایط هستند و در تلاش هستیم تا پایان سال مرحله دوم ثبت نام صورت گیرد.
وی ادامه داد: پایش متقاضیان در برخی از شهرها به اتمام رسیده است و از طریق سایت و پیامک به واجدین شرایط اعلام می‌شود تا برای تکمیل پرونده به اداره راه و شهرسازی و بانک مراجعه کنند.

منبع خبر: اقتصاد آنلاین
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics