تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

رشد ۳.۹ درصدی تولید یخچال و فریزر تا پایان آذرماه

بررسی آمارهای رسمی منتشره وزارت صنعت، معدن و تجارت حاکی از تولید ۸۴۸ هزار و ۳۰۰ دستگاه یخچال و فریزر از ابتدای امسال تا پایان آذرماه و رشد ۳.۹ درصدی آن در مقایسه با مدت مشابه پارسال است.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری ایرنا،برپایه این آمارها، در این مدت ۴۸۱ هزار و ۳۰۰ دستگاه ماشین لباسشویی تولید شد که رشد ۲۴.۲ درصدی در مقایسه با ۹ ماهه پارسال داشته است.همچنین از ابتدای امسال تا پایان آذرماه ۶۳۷ هزار و ۷۰۰ دستگاه کولر آبی تولید شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۲۲.۷ درصدی نشان می دهد.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

علاوه براین تولید انواع تلویزیون در این مدت با افت ۸.۸ درصدی همراه شد و به ۵۱۳ هزار و ۱۰۰ دستگاه رسید.پیش از این «محمدرضا شهیدی»‌ دبیر انجمن تولیدکنندگان لوازم صوتی و تصویری کشور در گفت وگو با ایرنا خاطرنشان‌کرد: همزمان با ورود محصولات جدید شرکت‌های سام الکترونیک و گلد ایران در روزها و هفته‌های آینده به بازار، افت تولید تلویزیون تا پایان سال جبران می‌شود.

 

وی گفت: با توجه به تحریم‌ها که در پی آن شرکت‌های کره ای از دادن قطعه و تجهیزات به شرکت‌های همکاری ایرانی خودداری کردند، شرکت‌های یاد شده ایرانی با تامین‌کنندگان دیگری وارد مذاکره شده و محصولاتی باکیفیت و رقابتی تولید کردند.

 

همچنین «سیدرضا میری»، رییس اتحادیه صنف توزیع‌کنندگان لوازم‌خانگی ایران به ایرنا گفت: براساس اجرای طرح شناسه کالا، خریداران لوازم‌خانگی از ۱۶ بهمن ماه با دریافت این شناسه از فروشندگان و اطمینان از اصالت کالا نسبت به خرید اقدام کنند.

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics