تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

ضرورت نظارت بیشتر در مقاوم‌سازی ساختمان‌ها/ خریدوفروش ساختمان‌های کارکرده رونق بیشتری داشته است

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در اولین نمایشگاه بین‌المللی ساخت‌وساز سعی شد برای اولین بار چرخه ساختمان تامین شود و علاوه بر موضوعات سنتی که نمایشگاه ها به آن می پردازند، به مباحث جدید مربوط به استارتاپ ها، بیمه، تامین مالی نیز پرداخته شود.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری مهر، اولین دور از برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت ساخت و ساز تهران، امروز۱۳ بهمن ۹۸ با حضور فعالان،  انجمن ها و سندیکاهای عرصه ساخت ساز و نمایندگانی از دولت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد و چهارشنبه ۱۶ بهمن ۹۸ پایان می یابد.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

بررسی موضوعات مربوط به ساختمان، پروژه‌های عمرانی در ارتباط با رکود یا توسعه اقتصادی کشور از جمله مهمترین اهداف برگزاری نمایشگاه بین المللی ساخت و ساز تهران است.

 

محمود محمودزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی در آیین افتتاحیه اولین نمایشگاه بین المللی ساخت و ساز تهران اظهار کرد: در این نمایشگاه سعی شد برای اولین بار چرخه ساختمان تامین شود و علاوه بر موضوعات سنتی که نمایشگاه ها به آن می پردازند، به مباحث جدید مربوط به استارتاپ ها، بیمه، تامین مالی نیز  پرداخته  شود. 

 

وی با بیان این که امیدواریم رابطه ای که بین وزارت راه و شهرسازی و بخش خصوصی وجود دارد، تداوم پیدا کند، گفت: در سال های گذشته شاهد افزایش قیمت مصالح ساختمانی بودیم. بر اساس آمار از سال ۱۳۹۰ خرید و فروش ساختمان های  کارکرده رونق بیشتری داشته است.

 

معاون وزیر راه و شهر سازی در ادامه با اشاره به اقدامات وزارت راه و شهر سازی در حوزه مقاوم سازی و تدوین ظوابط و قوانین گفت: ما به دنبال این هستیم که مهندسین بر اساس قوانین و  موضوعات مربوط به مقاوم سازی فعالیت کنند و نظارت بیشتری به مقاوم سازی ساختمان ها داشته باشیم.

محمود زاده گفت: وزارت راه و شهرسازی اخیرا طرح اقدام ملی را مطرح کرد که ثبت نام آن از نیمه اول آبان ماه ۹۸ شروع شد و اقدامات مربوط به آن نیز در حال انجام است.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics