تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

هفته آینده بدهی سازمان تامین اجتماعی به بیمه‌ها صفر می‌شود

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: پایان اسفند سال گذشته با ۴۶ هزار میلیارد تومان بدهی انباشت شده، پشت سر گذاشته شد، اما هفته آینده بدهی این سازمان به بیمه‌ها را صفر خواهیم کرد.

به گزارش لحظه نگر مالی حسمان به نقل از خبرگزاری چابک انلاین، «مصطفی سالاری» روز یکشنبه در نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران با اعلام این خبر گفت: پنج هزار میلیارد تومان به تازگی از دولت دریافت شد؛ این مبلغ در بدنه سازمان برنامه و بودجه معطل بود، اما سرانجام اجرایی شد.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

وی افزود: این سازمان دولتی است و برای حقوق کارگران و بازنشستگان از ظرفیت دولتی بودن استفاده می شود تا کارها را درست انجام دهیم.

 

به گفته سالاری هفته آینده مطالبات بخش خصوصی تا پایان شهریور پرداخت شده و همچنین بدهی به بانک‌ها کاهش خواهد یافت.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از آمادگی این سازمان برای تغییر وضیعت شورای عالی، خبر داد و گفت: کسی اصرار ندارد بدنه سازمان دولتی بماند و در فضای کسب وکار هرچقدر مشکلات بیشتر شود، مشکلات ما نیز بیشتر است زیرا فعالان اقتصادی تامین کنندگان اصلی منابعی هستند که صرف بازنشستگان و ... می شود.

 

وی خطاب به اعضای اتاق بازرگانی ایران تصریح کرد: گرفتاری‌های بازرگانان به تامین اجتماعی هم سرایت می کند، اما باعث نمی‌شود قانون را کنار بگذاریم و منابع نسل آینده را اکنون مصرف نمی شود و به آنها نیز می اندیشیم.

منبع خبر: چابک انلاین
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics