تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

ورود شماره شبا به سامانه سهام عدالت از مرز ۳۴.۵ میلیون نفر گذشت

سیدجعفر سبحانی گفت: ورود شماره شبا از سوی کسانی که مشمول دریافت سود سهام عدالت هستند، از مرز ۳۴.۵ میلیون نفر گذشته است و افرادی که بعد از نصب ویرایش ۴ سامانه سهام عدالت که هفته گذشته به‌ روز رسانی شد، صورت وضعیت دارایی‌های خود را مشاهده کرده‌اند، به ۴۰ میلیون نفر رسیده است.

مشاور رئیس کل سازمان خصوصی‌ سازی افزود: از یکم آبان ماه جاری، به مدت ۴ روز سامانه سهام عدالت به منظور به‌ روز رسانی سیستم و تغییرات لازم از دسترس عموم مشمولان سهام عدالت خارج شد که با پایان این زمان، چند روزی است دوباره امکان ثبت شماره شبای بانکی و مشاهده صورت وضعیت دارایی مشمولان سهام عدالت در نسخه جدید سامانه این سهام فراهم شده است.


سبحانی ادامه داد: بر این اساس تمامی مشمولان سهام عدالت و بازماندگان فوت‌شدگان این سهام می‌توانند با وارد کردن اطلاعات هویتی مشمولان در سامانه سهام عدالت، از صورت وضعیت مربوطه آگاه شوند و در صورتی که تاکنون شماره شبای حساب بانکی خود را به این سامانه اعلام نکرده‌اند، اقدام به ثبت شماره شبای بانکی خود کنند.


وی گفت: در سامانه سهام عدالت هر فرد می‌تواند از مشمول بودن یا عدم مشمولیت خود در طرح سهام عدالت اطلاع یابد.
وی افزود: نکته دیگر این که هر چند ارزش روز یا واقعی سهام عدالت مشمولان به مراتب از ارزش اسمی آن بالاتر است و حدودا بیش از دو برابر برآورد می شود، اما در حال حاضر سهام عدالت امکان خرید و فروش نداشته و معامله آن فاقد اعتبار، ممنوع و بلااثر است. از سوی دیگر قالب و ساختار جداول وضعیت تخصیص سود و وضعیت واریز سود در صورت حساب دارایی مشمولان در نسخه جدید سامانه این سهام تعبیه و طراحی شده است که پس از شروع مراحل واریز سود مشمولان، گزارش تخصیص و واریز سود به شماره شبا بانکی تایید شده هر مشمول قابل مشاهده و چاپ یا پرینت خواهد بود.

 

منبع خبر: تجارت نیوز
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics