تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تغییرات قیمت ماهی در ۵سال گذشته

میانگین قیمت ماهی‌های سفید، قزل آلا و شوریده درسال گذشته در خرده فروشی‌ها به ترتیب ۴۰۷هزار و ۴۸۵ ریال، ۱۸۷هزار و ۸۹۵ ریال و ۴۲۲ هزار و ۶۷۳ ریال بوده است.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری ایسنا، براساس اعلام سازمان شیلات، در بخش ماهیان شمال میانگین قیمت ماهی سفید در برخی خرده فروشی‌ها در سالهای ۱۳۹۲ و ۱۳۹۷ به ترتیب۱۷۳ هزار ۵۲۲ و ۴۰۷هزار و ۴۸۵ ریال بوده است که نشان می‌دهد در بازه زمانی پنج ساله قیمت ماهی سفید ۲۳۳ هزار و ۹۶۳ریال افزایش یافته است. همچنین قیمت ماهی‌های کفال و کپور نیز در بازه زمانی ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۷ به ترتیب  ۱۹۴ هزار و ۶۷ ریال و همچنین ۲۰۶ هزار و ۷۳۲ ریال افزایش یافته است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

براساس این گزارش، در بخش ماهیان پرورشی قیمت ماهی قزل‌ آلا در سال ۱۳۹۲ برابر با ۱۰۳هزار و ۵۱۴ ریال و در سال ۱۳۹۷ برابر با ۱۸۷ هزار و ۸۹۵ ریال بوده است که در این بازه، ماهی قزل آلا ۸۴ هزار و ۳۸۱ریال افزایش قیمت داشته است. همچنین ماهی کپور پرورشی در سال ۱۳۹۲  با قیمت ۸۸ هزار و ۶۱۴ ریال و در سال ۱۳۹۷ با قیمت ۱۷۱ هزار و ۴۶۶ریال به فروش رسیده که این ماهی در بازه پنج ساله ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۷ افزایش قیمت ۸۲ هزار و ۸۵۲ ریالی را تجربه کرده است.


 در بخش ماهیان جنوب نیز میانگین قیمت شوریده در خرده فروشی‌ها درسال ۱۳۹۲  برابر با ۲۳۷ هزار و ۹۵۹ ریال و در سال۱۳۹۷ برابر با ۴۲۲ هزار و ۶۷۳ ریال بوده که در این پنج سال با افزایش ۱۸۴ هزار و ۷۱۴ ریالی مواجه شده است. همچنین ماهی شیر در سال ۱۳۹۲ به قیمت ۲۰۲ هزار و ۱۳۳ ریال و در سال ۱۳۹۷ به قیمت ۴۳۵ هزار و ۴۹۳ ریال به فروش رسیده است.

 

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics