تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

بهترین راه را برای پس انداز انتخاب کنید

به جز برنده شدن در قرعه کشی های بانکی و یا ارثیه ناگهانی، که موردی بسیار نادر است، بهترین راه برای تأمین ثبات مالی و آینده موفق آغاز پس انداز در زودترین زمان ممکن است. اگر واقعا به دنبال رشد دارایی و سرمایه خود هستید، باید نیاز به پس انداز را درک کرده و با استفاده از فرآیندهای دقیق اقدامات مؤثری را در پیش بگیرید.

البته متخصصان مالی توصیه می کنند که دیدگاهی سنتی نسبت به پس انداز نداشته باشید. پس انداز کنار گذاشتن پول و به اصطلاح پنهان ساختن آن زیر تختخواب نیست! راههای بسیاری وجود دارند که می توانید پول خود را از طریق آنها جمع آوری نموده و به صورت مؤثر پس انداز نمایید. از جمله مهمترین شیوه های پس انداز می توان به حسابهای سرمایه گذاری و یا صندوق های کم ریسک اشاره کرد. هرچند استفاده از این ابزارها بازدهی اندکی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

در واقع پس انداز کردن پول در حسابهای کم خطر می تواند باعث اطمینان خاطر شما شود، اما به نهادهای ارائه دهنده اجازه می دهد از نتیجه تلاش های شما بدون پرداخت سود مناسب استفاده نمایند. بانکها و موسسات مالی با پذیرش ریسک مرتبط با پول، بخش اندکی از عایدی سرمایه را به شما پرداخت می کنند که در کنار کاهش ریسک، باعث رشد کند سرمایه شما خواهد شد. بازار سهام و ارز از جمله دیگر ابزارهای سرمایه ای هستند که با ریسک بالاتر، سود بیشتری را نصیب شما خواهند ساخت در این بازارها طیف متنوعی از گزینه ها، با ریسک متوسط و بالا، وجود دارند که امکان سرمایه گذاری متنوع و سودآورتری را ایجاد می نمایند با توجه به این نکات، بهترین روش برای حداکثر سازی سود ایجاد نوعی توازن میان ریسک و نرخ سود است. پیش از هر چیز باید شخصیت مالی خود را به دقت تحلیل کرده و گرایشات درونی تان را فهرست کنید. بر اساس این شناخت، امکان تدوین برنامه ای بلندمدت و حرکت مطابق آن فراهم خواهد شد. در این برنامه، درآمدها و هزینه های ثابت مورد توجه قرار می گیرند، راههای پس انداز و صرفه جویی مشخص می شوند و گزینه های سرمایه گذاری انتخاب می شوند. در گام نهایی و پس از تعیین نسبت ریسک پذیری فرد، باید توجه ویژه ای به ابزارها و کالاهای سرمایه ای صورت پذیرد. فرد باید همواره این جمله مشهور را به یاد داشته باشد که «تمام تخم مرغ ها را در یک سبد قرار ندهد». میزان ریسک پذیری فرد تعیین کننده درصد سرمایه گذاری در هر یک از ابزارهای کم ریسک یا پرریسک است پس از این کار می توانید به سادگی بازارها را مورد بررسی قرار داده و از طریق استراتژی »متنوع سازی« نقطه بهینه ریسک و بازده را بیابید.


کاربرد این روش نه تنها رشد مطلوبی را برای سرمایه شما ایجاد خواهد کرد، بلکه با حداقل سازی ریسک، ثبات و اطمینان مورد نظر شما را نیز فراهم می آورد

منبع خبر: تولید محتوای حَسمان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

fatemeh pourghasemi |   1399/04/24 12:04:35   |
0     0
پس انداز را می توان به دو گروه پولی و غیرپولی تقسیم کرد که خانواده نقش اساسی در آن دارند و تنها با فعالیت سرپرست خانواده حاصل نمی شود.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
زهرا غنی زاده زارچ |   1399/04/24 13:37:12   |
0     0
- مهم ترین شیوه های پس انداز ، حساب های سرمایه گذاری و صندوق های کم ریسک است که بازدهی کمی هم دارند. بازار سهام و ارز ابزارهای سرمایه ای هستند که با ریسک بالاتر، سود بیشتری هم دارند. بهترین روش برای حداکثرسازی سود ، ایجاد نوعی توازن میان ریسک و نرخ سود است. یک سبد سرمایه گذاری متنوع داشته باشید تا با حداقل سازی ریسک، ثبات و اطمینان مورد نظر شما فراهم شود.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics