تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

پوشش بیمه مکمل نیروهای مسلح بدون سقف است

مدیر عامل سازمان بیمه خدمات درمانی نیرو‌های مسلح گفت: بیمه شدگان نیرو‌های مسلح بدون سقف و محدودیت می‌توانند از خدمات درمانی استفاده کنند.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از پزشکی و قانون، امیر نوروزی درباره حذف هم پوشانی بیمه ای بین بیمه نیروهای مسلح وسایر سازمان های بیمه گر اظهار کرد: هم پوشانی بین بیمه های مختلف مثل بیمه نیروهای مسلح، بیمه تامین اجتماعی، بیمه سلامت و سایر صندوق های بیمه ای مثل وزرت نفت و شرکت فولاد و غیره وجود دارد.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

مدیر عامل سازمان بیمه خدمات درمانی نیرو‌های مسلح ادامه داد: رفع هم پوشانی بیمه ای بر اساس سیاست های کلان نظام سلامت و دولت شروع شده و با کد ملی بیمه شدگان شناسایی می شوند و طبق قانون هر ایرانی نمی تواند بیش از یک دفترچه بیمه داشته باشد و ما به منظور رفع هم پوشانی بیمه ای به بیمه شدگان نیروهای مسلح که دفترچه بیمه دیگری دارند اطلاع رسانی می کنیم.

 
نوروزی گفت: به تعداد زیادی از بیمه شدگان نیروهای مسلح که دفترچه بیمه دیگری داشتند پیامک هایی ارسالی کردیم مبنی بر اینکه برای تعیین تکلفی دفترچه بیمه خود باید مراجعه کنید.
وی به آمار رفع هم پوشانی بیمه ای اشاره کرد و گفت:۲۶ هزار و ۵۰۰ نفر هم پوشانی بیمه‌ای داشتیم که از این بین ۶ هزار و ۵۰۰ نفر نسبت به ابطال دفترچه بیمه نیروهای مسلح اقدام کردند و ما بقی  صلاح دانستند همچنان تحت پوشش بیمه نیروهای مسلح باشند و دفترچه دیگری نداشته باشند و شاید علت عمده ان سرویس دهی مناسب ما باشد.

 
مدیر عامل سازمان بیمه خدمات درمانی نیرو‌های مسلح تصریح کرد: سازمان خدمات درمانی بیمه نیروهای مسلح همزمان متولی بیمه مکمل نیز هست و هر بیمه شده ای که دفترچه بیمه نیروهای مسلح را داشته باشد با سرانه ناچیزی می تواند از بیمه  مکمل استفاده کندنوروزی با اشاره به میزان سرانه بیمه مکمل در نیروهای مسلح گفت: سرانه عائله درجه ۲ سالیانه ۵۵ هزار و برای سرپرست و خانواده سالیانه ۲۴هزار تومان  سرانه بیمه ای دریافت می شود که چندین برابر کمتر از سایر صندوق های بیمه ای است و ما در کشور کمتر از ۱۵۰ هزار تومان سرانه بیمه مکمل نداریم.
 
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان وی در پایان با بیان اینکه پوشش بیمه مکمل نیروهای مسلح بدون سقف است گفت: بیمه شده ای داریم که به دلیل بیماری ویژه در طی سال ۱۰۰ میلیون تومان از خدمات درمانی استفاده می کند اما سایر صندوق های بیمه ای سقف دارند و برای همین بیمه شدگان تمایل دارند از دفترچه بیمه نیروهای مسلح استفاده کنند.

 

منبع خبر: پزشکی و قانون
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics