تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

اکثر مناطق زلزله زده بیمه‌نامه نداشتند / ارزش کل بیمه نامه‌های شناسایی شده در مناطق زلزله زده فقط ۳۰ میلیون

اکثر مناطقی که شب گذشته در اثر زلزله آسیب دیده‌اند، فاقد بیمه نامه های آتش سوزی، زلزله و بیمه نامه حوادث طبیعی بودند.

 

 

خبرهای رسیده حاکی از این است که اکثر مناطقی که در ایران با حادثه زلزله تخریب شده‌اند هیچ بیمه نامه آتش سوزی، زلزله و یا حوادث طبیعی نداشتند به طوری که مدیر بیمه های آتش سوزی بیمه ایران که یکی از بزرگترین شرکت‌های بیمه دولتی در کشور است می‌گوید ارزش کل بیمه نامه‌هایی که تاکنون شناسایی شده، حدود ۳۰ میلیون تومان است.                                

محمد رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با تعداد بیمه نامه‌های حادثه زلزله در روزهای گذشته اظهار کرد:در استان کرمانشاه و در شهرهای سرپل ذهاب و جوانرود، قصرشیرین، گیلانغرب، ثلاث باباجانی، روانسر، اسلام آباد غرب و اطراف سنقر در این بخش‌ها حدود ۱۰۰۰ مورد بیمه نامه صادر کردیم که این تعداد رو به افزایش است.        

 وی درباره مجموعه تعهدات بیمه ایران مربوط به حادثه زلزله گفت:این تعهدات حدود ۳۰۰میلیارد ریال است. تا آنجا که برآورد شده در بخش روستاها بیشترین خسارت را داشتیم، ولی با وجود اینکه تلفات حادثه دقیق اعلام نشده،تعداد آن رو به افزایش است.                                                                                       

مدیر بیمه های آتش سوزی بیمه ایران ادامه داد:در حال حاضر در آن مناطق مدیریت بحران را تشکیل دادیم و من نیز شخصا عازم استان کرمانشاه هستم. همچنین ما در این استان اعلام کردیم ک هر شخصی که بیمه نامه بیمه ایران را دارد به شعبات این شرکت رجوع کند تا پرونده خسارتی برای آنها تشکیل شود.              

رضایی خاطر نشان کرد:چک تمامی خسارت ها پس از کارشناسی در محل پرداخت می شود. ما انتظار داشتیم تعداد بیمه نامه ها در مناطق آسیب دیده زیاد باشد، اما از آنجایی که در بحث فرهنگ سازی بیمه ضعیف هستیم متوجه شدیم که  تعداد بیمه‌نامه های کمی وجود دارد.         

منبع خبر: ریسک نیوز
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics