تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

دغدغه مداری بانک مرکزی در مقابل تکانه های اقتصادی ناشی از کرونا

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید برحمایت از فعالان اقتصادی پس از مهار کرونا، گفت: نظام بانکی با ارایه تسهیلات به فعالان اقتصادی می‌تواند مشکلات ناشی از کرونارا رفع کند.

به گزارش لحظه نگر مالی حَسمان به نقل از خبرگزاری ایبنا، نادر قاضی پور با اشاره به وضعیت نامناسب فعالان اقتصادی در روزهای منتهی به سال، گفت: بعید نیست که در ماه جاری آمار چک های برگشتی فعالان اقتصادی و تولید کنندگان افزایش یابد.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه دولت باید نسبت به بهبود وضعیت تولیدکنندگان اقدام کند، افزود: پس از مهار کرونا باید بانک مرکزی تدابیری برای جلوگیری از نابودی صنعت در کشور اتخاذ کند.

 

وی با اشاره به دغدغه مداری بانک مرکزی در روزهای اخیر، تصریح کرد: خوشبختانه شبکه بانکی با ارایه خدمات بسیار مناسب آن هم به صورت غیرحضوری توانسته بسیاری از نیازهای مردم را رفع کند از این رو انتظار می رود برای بعد از مهار کرونا نیز تدابیری برای اقشار و صنوف تولیدکننده و فعالان شبکه بازار دشته باشد.

 

قاضی پور با تاکید بر اینکه باید نشست مشترکی با حضور فعالان اقتصادی، نمایندگانی از بانک مرکزی و همچنین سازمان مالیاتی به زودی برگزار شود، گفت: باید با حمایت های همه جانبه اقتصاد کشور را از برخی تکانه های ناشی از کرونا ایمن کرد.


این نماینده مردم در مجلس دهم از آمادگی کمیسیون صنایع و معادن مجلس برای برگزاری نشست مذکور خبر داد و افزود: در شرایط فعلی همه باید دست به دست هم داده تا بتوانیم به خوبی بحران را پشت سر بگذاریم.

 

عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با فعال شدن سیاست های حمایتی دولت به طور حتم بحران اقتصادی گریبان ایران را پس از مهار کرونا نمی گیرد.

منبع خبر: ایبنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics