تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

سرانجام فروش اینترنتی در میادین میوه و تره بار

رئیس سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: در حال بررسی چند سامانه برای فروش اینترنتی میوه و سبزیجات هستیم.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری مهر، سعید راد، در تشریح اقدامات این سازمان برای مقابله با کرونا گفت: بعد از اعلام رسمی شیوع کرونا در کشور، دستورالعملی در این باره تهیه و به همه میادین زیرمجموعه سازمان ارسال شد.وی با اشاره به افزایش مراجعه مردم به این سازمان همزمان با شیوع بیماری کرونا و تاکید بر استفاده از میوه و سبزیجات گفت: بازارهای ما روزانه دوبار ضدعفونی می‌شوند. همچنین کارکنان غرف از دستکش استفاده می‌کنند.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

راد ادامه داد: از مردم می‌خواهیم از دستکش استفاده کنند در غیر این صورت ماموران ما برایشان میوه و سبزیجات را جدا می‌کنند. همچنین توصیه می‌کنم میوه ها شسته و مواد پروتئینی کاملاً پخته شود.رئیس سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران همچنین در پاسخ به پرسشی مبنی بر سرانجام فروش اینترنتی گفت: سازمان فناوری اطلاعات چند سامانه برای این کار به ما معرفی کرده و کارشناسان ما درحال بررسی هستند اما اعلام کردیم اگر می‌خواهند میوه و سبزیجات بفروشند باید به قیمت سازمان میادین باشد.

 

راد گفت: هرچند عرضه کالا چند برابر شده است اما در زمینه تامین آن فعلاً هیچ مشکلی وجود ندارد.مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که چه راهکاری برای کاهش اجتماع مردم در میادین میوه و تره بار داریم؟ گفت: پیک فروش ما از ۲۵ تا ۲۹ اسفند ماه است که البته این بر اساس روال سنوات گذشته بوده است. باید ببینیم امسال چه اتفاقی می‌افتد اما بر همین اساس طبق سنوات گذشته از صبح تا ساعت ۲۱ شب به صورت یکسره فعال هستیم. دقت داشته باشیم که مردم با ساعت کار مراکز میوه و تره بار آشنا هستند و خودشان مدیریت می‌کنند؛ به گونه‌ای که جمعه گذشته به صورت یکسره فعال بودیم اما از ساعت ۱۴ به بعد کمتر از ۱۰۰ عدد مشتری داشتیم و این نشان می‌دهد که خود مردم حضورشان را مدیریت می‌کنند.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics