تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

از ترس کرونا در دام غیرمجازها نیفتید!

رئیس اتحادیه صنف خشکشویی و لباسشویی تهران از کاهش ۴۰ درصدی مشتریان این صنف نسبت به شب عید پارسال در پی شیوع ویروس کرونا خبر داد و تاکید کرد که رعایت اصول بهداشتی در کسب‌وکارهای اینترنتی در این صنف اصلا مشخص نیست.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری ایسنا، ابوالفضل رجب‌زاده با اشاره به اینکه به دلیل شرایط اقتصادی صنف خشکشویی در سال جاری نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد افت تیراژ داشت، اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا باعث شده مردم از خانه خارج نشوند و از طرف دیگر به واحدهای صنفی هم اعتماد ندارند.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی افزود: این در حالی است که مواد شست‌وشو و حرارتی که در خشکشویی استفاده می‌شود ویروس را از بین می‌برد. از طرف دیگر به گفته پزشکان، ویروس فقط چند ساعت روی لباس زنده می‌ماند و در شرایطی که لباس، پتو، پرده و سایر وسایلی که برای شست‌وشو به خشکشویی آورده می‌شود، چند روز در واحد صنفی می‌ماند تا تحویل گرفته شود، ویروسی در آن باقی نمی‌ماند.

 

این مقام صنفی در ادامه مشکل اصلی واحدهای خشکشویی را ورود کسب‌وکارهای اینترنتی بدون مجوز به این صنف عنوان کرد و گفت: اتحادیه هیچ گونه مسئولیتی نسبت به کسب‌وکارهای اینترنتی در صنف خشکشویی قبول نمی‌کند.

 

وی افزود: مدارکی داریم که برخی از این واحدها در باغ لباس‌ها را می‌شویند و برخی هم لباس‌های معمولی را با لباس‌های بیمارستانی یکجا تمیز می‌کنند که در این باره نامه‌نگاری‌هایی با دستگاه‌های مختلف انجام شده، اما بی نتیجه مانده است.

 

رجب‌زاده با بیان اینکه تاکید مسئولان همواره بر حمایت از کسب و کارهای نوین است، تصریح کرد: این موضوع باید از راه اصولی پیگیری شود. همچنین باید برای کسب و کار کسانی که میلیون‌ها تومان برای ماشین آلات، سرقفلی و کارگران هزینه کردند، تدابیری در نظر گرفته شود.

رئیس اتحادیه صنف خشکشویی و لباسشویی تهران همچنین تاکید کرد که همه واحدهای صنفی موظف به درج نرخ نامه در دید عموم هستند.به گفته وی، نرخ نامه مورد تایید اتحادیه دارای هولوگرام و مهر برجسته این اتحادیه است و چهار درجه مختلف شست‌وشو دارد.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics