تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

شیرینی شب عید چند؟

رئیس اتحادیه صنف قنادان تهران گفت که شیرینی در آستانه شب عید گران نمی‌شود و قیمت برخی از شیرینی‌های پر مصرف را نیز اعلام کرد.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری ایسنا، علی بهره‌مند با بیان اینکه شب عید قنادی‌ها از بیستم اسفند شروع می‌شود، تصریح کرد: به نظر می‌رسد به دلیل شیوع ویروس کرونا همچنان شاهد رکود در این بخش باشیم و با توجه به اینکه این مشکل پیش‌بینی نشده بود، مقابله با آن سخت‌تر است.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با بیان برخی مشکلاتی که اخیرا در زمینه تامین مواد اولیه برای این صنف ایجاد شده بود، اظهار کرد: برای مثال برای تامین شکر مشکلاتی وجود داشت که با توزیع شکر دولتی مرتفع شد. همچنین قیمت برخی از مواد اولیه خارجی همچون پودر نارگیل و کاکائو با افزایش نرخ ارز افزایش یافت، اما با توجه به شرایط حاکم بر بازار به هیچ عنوان در قنادی‌ها افزایش قیمت نخواهیم داشت.

 

به گفته رئیس اتحادیه صنف قنادان تهران، در حال حاضر میانگین قیمت هر کیلوگرم شیرینی‌ تر ۳۵ هزار تومان، شیرینی دانمارکی، زبان و پاپیونی ۲۸ هزار تومان و کیک یزدی ۲۱ هزار تومان است.

 

 شیوع ویروس کرونا و کم شدن رفت‌وآمدها برای پیشگیری از آن در ماه پایانی سال که عمدتا روزهای پررونقی برای کسب وکارهای خرد است، باعث شده برخی فعالان تجاری و اصناف دچار زیان شوند، به‌طوری که بهره‌مند پیش‌تر هم اعلام کرده بود که فروش قنادان بعد از شیوع ویروس کرونا به یک دهم ماه‌های گذشته رسیده است.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics