تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تصویب بودجه‌ی سال 2020 هیات نظارت بر حسابداری شرکت‌های سهامی عام توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا بودجه‌ی سال 2020 هیات نظارت بر حسابداری شرکت‌های سهامی عام را بالغ بر 284.7 میلیون دلار تصویب نمود.


به گزارش لحظه نگر حَسمان ، بودجه‌ی سال 2020  هیات نظارت بر حسابداری شرکت‌های سهامی عام تقریباً 4 درصد نسبت به بودجه‌ی سال 2019 افزایش دارد، در حالی که درآمدهای خدمات پشتیبانی حسابداری 270.2 میلیون دلار ، و تقریباً 2.8 درصد بیش‌تر از سال 2019 پیش بینی شده است. 

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

239.7 میلیون دلار درآمدهای خدمات پشتیبانی حسابداری، از شرکت‌های دارای منافع عمومی و 30.5 میلیون دلار از کارگزاران ارزیابی شده است، این مبالغ به شکل تقریبی در بودجه‌ی سالانه‌ی هیات نظارت در نظر گرفته شده است. 

 

این اختلافات عموماً ناشی از اختلاف خاص زمانی در مجموع درآمدهای خدمات پشتیبانی و مخارج هیات نظارت است. تعدیل در ذخیره سرمایه‌ی در گردش و پتانسیل بودجه های مصرف نشده‌ از محل بودجه‌ی سال قبل در محاسبه‌‌ی درآمدهای خدمات پشتیبانی حسابداری استفاده می‌شود.هیات نظارت بر حسابداری شرکت‌های سهامی عام در نوامبر سال 2018 از یک برنامه‌ی استراتژیک جدید رونمایی کرده بود که بر لزوم داشتن رهبری قابل اعتماد برای افزایش کیفیت حسابرسی و نوآوری در نظارت تاکید می‌کرد. 

 

ویلیام دونکه رئیس هیات مدیره‌ی هیات نظارت در رابطه با بودجه‌ی سال 2020 ، خطاب به کمیسیون بورس و اوراق بهادار نوشت:                                        
در سال 2019، ما کارهای لازم را برای اجرای چشم انداز جدید و اجرای اهداف کوتاه مدت و بلندمدت خود آغاز کردیم. انجام این کار‌ها نیاز به تغییرات اساسی داشت. این تغییرات، در کل سازمان از بالا به پایین نفوذ کرده است و تقریباً به همه‌ی جنبه‌های کار هیات نظارت ورود کرده است. تغییر هرگز آسان نیست. ما از افراد زیادی سؤال کرده‌ایم و به این کار ادامه خواهیم داد. ما به عنوان یک هیات، به وظیفه‌ی خود بسیار متعهد هستیم. این تعهد به انتظارات زیادی از سوی مردم، تبدیل می شود. تحقق این انتظارات، نیاز به کوشش، تعهد و بیش از همه، ایجاد ایده‌های جدید دارد، ایده هایی که به ما امکان می‌دهد تا ابزارهای مؤثر و کارآمد در ارتقای کیفیت حسابرسی را شناسایی و پیاده سازی کنیم. همچنین باید به ترس‌های گذشته ناشی از تغییر، که به  فرصت‌های جدید تبدیل شده‌اند، نگاه کنیم. نوآوری‌های جدید استراتژیک هیات نظارت شامل تغییر در نحوه‌ی انجام بازرسی‌ها، تغییر در ارتباط با ذینفعان ؛ افزایش تعداد کارکنان جدید، برنامه‌ها و ابزارهای جدید؛ و حرکت به سمت بهینه سازی فرهنگ می‌باشد. وی اذعان کرد، در حالی که ما به آن‌چه که تاکنون به دست آورده ایم افتخار می‌کنیم، اما کارهای بیش‌تری برای تحقق چشم انداز استراتژیک هیات نظارت باید انجام شود. به همین دلیل هیات مدیره ماه گذشته به اتفاق آرا رای داد تا جهت گیری استراتژیک فعلی هیات نظارت در زمینه‌ی برنامه‌ی استراتژیک 2019-2023 به شکل محکم‌تری دنبال شود.      

 

 

 

منبع خبر: جامعه حسابداران رسمی ایران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics