تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

اعلام ساعت کاری ساتنا و پایا برای نوروز ۹۹

بانک مرکزی ساعات کاری ساتنا (سامانه تسویه ناخالص آتی) و پایا (سامانه پایاپای الکترونیکی) برای امروز و تعطیلات اول تا چهارم فروردین ۱۳۹۹ را به شبکه بانکی ابلاغ کرد.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری اقتصادآنلاین، براساس روند هر ساله در روزهای پایانی سال و ایام نوروز با توجه به لزوم ارائه و در دسترس بودن سامانه‌های خدمات بانکداری الکترونیک، ساعات کاری سامانه ساتنا و پایا به همه بانک‌ها اعلام شده و شهروندان بر اساس جدول منتشر شده می‌توانند از سامانه‌های ساتنا و پایا در روزهای پایانی سال و ایام نوروز استفاده کنند.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

ساعت کاری سامانه ساتنا در روزهای پایانی سال و ایام نوروز

بر اساس جدول منتشر شده، ساعت کاری سامانه ساتنا (سامانه تسویه ناخالص آتی) در روز جاری (پنجشنبه) از ساعت یک بامداد آغاز و تا ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه ادامه دارد؛ این سامانه از روز جمعه اول فروردین تا روز دوشنبه چهارم فروردین غیرفعال است؛ سرویس دهی به شهروندان از روش ساتنا ممکن نیست و سایر روش‌های بانکداری الکترونیک در دسترس مردم است.

 

ساعت کاری سامانه پایا در رروز پایانی سال و ایام نوروز

بر اساس  اعلام بانک مرکزی به شبکه بانکی کشور، ساعت کاری سامانه پایا (سامانه پایاپای الکترونیکی) در روز جاری (پنجشنبه) صرفا تا ساعت ۳ و ۴۵ دقیقه بامداد است؛ همچنین در روز جمعه تا دوشنبه یعنی از اول تا چهارم فروردین، سامانه پایا مانند تعطیلات رسمی در دسترس است و حواله‌های صادر شده در سامانه در تاریخ یاد شده، یک بار در روز و در سیکل ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه روز بعد پردازش و برای بانک های پذیرنده ارسال می‌شود که به معنای واریز حواله پایا در روز کاری بعد به حساب مقصد است.

 

ساعت کاری سامانه قبوض در روز پایانی سال و ایام نوروز

ساعت کاری سامانه قبوض امروز (پنجشنبه) مانند روزهای عادی است و از اول تا چهارم فروردین ۹۹ نیز این سامانه به صورت تسویه غیرفعال با عملیات فایل گذاری فعال در دسترس مشتریان خواهد بود.

 

 

منبع خبر: اقتصاد ان لاین
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics