تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

زندانیان تا ۱۵ فروردین به مرخصی می روند

قهرمانی گفت: در پی صدور بخشنامه اخیر ریاست قوه قضاییه درخصوص اعطای مرخصی زندانیان به مناسبت اعیاد رجبیه و نوروز، به منظور اتخاذ تمهیدات مناسب برای پیشگیری از بیماری کرونا در ندامتگاه ها، به زندانیان دارای تأمین مناسب تا ۱۵ فروردین ماه مرخصی اعطا شد.

به گزارش لحظه نگر حسمان، « مجتبی قهرمانی » در جمع خبرنگاران اعلام کرد: در پی صدور بخشنامه اخیر ریاست قوه قضاییه در خصوص اعطای مرخصی به زندانیان به مناسبت اعیاد رجبیه و نوروز و دستور رئیس کل دادگستری استان هرمزگان به منظور اتخاذ تمهیدات مناسب برای پیشگیری از بیماری کرونا ویروس در ندامتگاه ها ، به زندانیان دارای تأمین مناسب تا ۱۵ فروردین ماه مرخصی اعطا شد.

 

قهرمانی خاطرنشان کرد: در پی تأکیدات ریاست کل دادگستری استان هرمزگان، توجه ویژه ای به حفظ سلامتی زندانیان در ندامتگاه های استان شده و وضعیت زندانیان به صورت شبانه روز کنترل می شود.

 

دادستان بندرعباس افزود: در این راستا با اتخاذ تمهیدات مناسب، کمیته سلامت در تمامی زندان های استان تشکیل شده و اقدامات پیشگیرانه در رأس برنامه ها برای مقابله با ویروس کرونا است.

 

وی بیان داشت: با توجه به اینکه ویروس کرونا در برخی از استان های کشور موارد مثبتی داشته است، خیلی از زندانیان نگران خانواده های خود بودند که همراهی مقامات قضایی برای رفع این نگرانی را در پی داشته است.

 

این مقام قضایی تصریح کرد: در راستای امنیت خاطر خانواده ها ، نیاز بود زندانیان به محل سکونتشان منتقل شوند و به همین دلیل به محض دریافت بخشنامه رئیس قوه قضائیه و دستور ریاست کل دادگستری استان هرمزگان ، اقدامات لازم اتخاذ و زمینه اعزام زندانیان به مرخصی فراهم شد.

 

مجتبی قهرمانی افزود: در اولین مرحله آن دسته از زندانیان که شرایط لازم را داشتند تا ۱۵ فروردین ماه به مرخصی اعزام شدند و سایر درخواست های مددجویان هم در حال بررسی است.

 

 دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان خاطر نشان کرد: مرخصی اعطایی به زندانیانی که قبلا به مرخصی اعزام شده اند ،زندانیان در حال مرخصی و زندانیان دارای اشتغال نیازی به ارائه درخواست مرخصی یا  تمدید و مراجعه حضوری شخص زندانی و اعضای خانواده او ندارد و به صورت خودکار تمدید شده است.

منبع خبر: تخبرگزاری شبستان.
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics