تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

افزایش شمار متخلفان کرونایی در زنجان

معاون امور نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: پرونده‌های تخلف در اقلام بهداشتی به ۵۷ مورد رسیده است.

به گزارش لحظه نگر مالی حسمان به نقل از خبرگزاری ایسنا، اسماعیل مسلمی اظهار کرد: از اسفندماه پارسال تاکنون ۵۷ مورد پرونده تخلف اقلام بهداشتی در استان زنجان به ارزش بالغ بر ۵ میلیارد ریال تشکیل شده است.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

این مسئول ادامه داد: در این مدت ۹۷۵ مورد بازرسی در زمینه اقلام بهداشتی در سطح استان صورت گرفته است که ۵۷ مورد منجر به تشکیل پرونده شده و ارزش ریالی اقلام کشف شده بالغ بر ۵ میلیارد ریال بوده که جهت اجرا به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده است.

 

وی با بیان اینکه عمده بازرسی‌ها و پرونده‌های متشکله از داروخانه‌ها، شرکت‌های پخش دارو و افراد فاقد صلاحیت است، افزود: ۱۲ هزار و ۵۵۳ لیتر محلول ضدعفونی‌کننده، ۳۲۲ لیتر الکل طبی و ۹۳۸۲ تیوپ ژل ضدعفونی‌کننده کشف و ضبط شده است.

مسلمی تصریح کرد: ۶۴۸۱ عدد ماسک پزشکی و ۵۸۲۳ بسته دستکش لاتکس، از جمله سایر اقلام کشف شده طی بازرسی‌های صورت گرفته است و این بازرسی‌ها در قالب گشت مستقل و مشترک با عوامل نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی و دستگاه‌های نظارتی صورت می‌گیرد.

 

معاون امور نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خاطرنشان کرد: احتکار، تقلب و تولید غیرمجاز، عرضه نکردن و گران‌فروشی، مهم‌ترین تخلف صورت گرفته در این بخش است که شهروندان می‌توانند شکایات خود را از طریق سامانه ۱۲۴ ثبت کنند.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics