تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

قطعاً ترم جاری برگزار می‌شود/ برگزاری مجازی تمامی دروس نظری از ۱۶ فروردین

رئیس دانشگاه علم و فرهنگ با بیان این که قطعاً ترم جاری برگزار خواهد شد گفت: از شنبه ۱۶ فروردین ۹۹ تمامی دروس نظری طبق روال برنامه ترم جاری به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری ایسنا، دکتر سعید هاشمی ، با تاکید بر این‌که قطعاً ترم جاری برگزار خواهد شد، گفت: با توجه به شرایط ویژه کشور به خاطر بحران کرونا، پیش‌بینی ایجاد زیرساخت‌های لازم برای برگزاری کلاس‌های مجازی از اسفندماه در دانشگاه علم و فرهنگ آغاز شد و به صورت آزمایشی ۲۰ الی ۳۰ درصد دروس به صورت مجازی در هفته‌های منتهی به پایان سال در این دانشگاه به صورت مجازی تدریس شدند و با توجه به نتیجه موفقیت‌آمیز آن، از شنبه ۱۶ فروردین ۹۹  تمامی دروس نظری طبق روال برنامه ترم جاری به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

عضو هیئت علمی دانشگاه علم و فرهنگ افزود: با توجه به وجود رشته‌های هنر، مکانیک، برق، زیست، عمران و... در این دانشگاه برای کلاس‌های عملی نیز برنامه‌ریزی لازم انجام شده و ان شاءالله با تمدید ترم جاری تا پایان تیرماه کلاس‌های عملی و آزمایشگاه‌ها نیز حتماً برگزار خواهند شد و تلاش می‌گردد که با وجود شرایط سخت در کشور، تلفیقی از آموزش مجازی و عملی برگزار شود.  

 

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics