تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

فشار صنایع روی دانشگاه‌ها برای رفع مشکلات

رئیس اتحادیه دانشگاه غیرانتفاعی کشور گفت:‌ عدم ارتباط دانشگاه و صنعت مشکل دیرینه‌ای است که مربوط به زمان حال نمی‌شود و با وجود اینکه فروش نفت در کشور کم شده مشکلات مادی برای دولت بوجود آورده و صنایع فشار زیادی به دانشگاه‌ها وارد می‌کنند تا مشکلات رفع شود.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری فارس، علی آ‌هون‌منش رئیس اتحادیه دانشگاه غیرانتفاعی کشور  درباره عدم ارتباط صنعت و دانشگاه،  اظهار داشت: عدم ارتباط دانشگاه  و صنعت مشکل دیرینه‌ای است و مربوط به زمان حال ندارد. 

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی افزود: زمانی که درآمدهای دولت خوب بوده و نفت به فروش می‌رفته دولت تکنولوژی را از خارج از کشور خریداری می‌کرده و منتظر به ثمر نشستن تحقیقات نمی‌مانده، در حال حاضر هم که فروش نفت در کشور کم شده و مشکلات مادی برای دولت به وجود آمد صنایع به دانشگاه‌ها فشار وارد می‌کنند تا مشکلات صنایع را برطرف کنند. 

 

رئیس اتحادیه دانشگاه غیرانتفاعی کشور اضافه کرد: یک برنامه‌ریزی بلند مدت و پشتیبانی دائمی نیاز داریم که کاری به درآمدهای دولت نداشته باشد و ارتباط بین صنعت و دانشگاه به صورت ارگانیک برقرار شود و علی‌رغم اینکه دولت از نظر درآمدی وضع خوب و چشمگیری ندارد درآمدها به شدت کاهش پیدا کرده و  این ارتباط همچنان فشل مانده است. 

 

منبع خبر: فارس
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics