تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

اکران فیلم‌های مهم سونی یک سال به تعویق افتاد

کمپانی سونی اعلام کرد تاریخ اکران فیلم‌های مهم و پرهزینه خود را به دلیل شیوع ویروس کرونا به سال آینده میلادی موکول کرد.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری ایسنا ،  اکران فیلم علمی ـ تخیلی و کمدی «شکارچیان روح: افترلایف» به کارگردانی «جیسون رایتمن» به جای تاریخ ۱۰ جولای ۲۰۲۰ در ۵ مارس ۲۰۲۱ آغاز می‌شود و فیلم ابرقهرمانی «ماربیوس» ساخته «دنیل اسپینوزا» هم که پیش از این قرار بود از ۳۱ جولای امسال به روی پرده برود از ۱۹ مارس ۲۰۱۲ روانه سینماها خواهد شد. 

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

تقریبا اکران تمامی فیلم‌های مهم سونی به سال آینده منتقل شده است؛ به غیر از فیلم «پدری» که تاریخ آن از ۱۵ ژانویه ۲۰۱۲ به ۲۳ اکتبر امسال تغییر پیدا کرده و درام جنگی جهانی دوم «سگ تازی» نیز از برنامه اکران در ژوئن امسال حذف شده و تاریخ جدیدی برای آن اعلام نشده است. 

 

تغییر گسترده تاریخ اکران فیلم‌های سونی حاکی از آن است که استودیوهای فیلمسازی در آمریکا انتظار ندارند سینماهای این کشور حداقل تا اواسط تابستان دوباره درهای خود را به روی مخاطبان باز کنند. 

 

برادران وارنر نیز اخیرا اعلام کردند فیلم «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» را به جای ۵ ژوئن امسال، از ۱۴ آگوست رونمایی می‌کنند و این کمپانی همچنین تاریخ اکران فیلم‌های «در ارتفاعات» و انیمیشن «اسکوب!» را به زمان نامشخص دیگری موکول کرده است. 

 

«مولان» و «بیوه سیاه» از کمپانی دیزنی، نهمین قسمت از سری «سریع و خشن» محصول کمپانی یونیورسال و «جیمز باند: زمانی برای مردن نیست» از کمپانی «MGM» از جمله مهمترین فیلم‌هایی هستند که به دلیل شیوع ویروس کرونا، تاریخ اکران خود را به زمان دیگری تغییر داده‌اند. 

 

 

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics