تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

منازل استان سیستان و بلوچستان قابلیت بیمه شدن ندارند

سرپرست شعبه شرکت بیمه آرمان در شهر زاهدان عدم شناخت کافی بخشی از مردم این استان از صنعت بیمه را بزرگترین معضل این استان دانست.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری چابک‌آنلاین، بهاره تاجرباشی، محمدامیر رخشانی درگفت‌وگو با چابک‌آنلاین گفت: بزرگترین چالش استان سیستان و بلوچستان عدم جاافتادن صنعت بیمه به عنوان یک نگرش پشتوانه‌ای برای آینده است که باعث می‌شود تمام فروش و پرتفو در این استان در بخش بیمه‌نامه شخص ثالث اجباری باشد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی ادامه داد: 90 درصد فروش شرکت های بیمه ای در این استان در بخش بیمه نامه شخص ثالث بوده و الباقی هم در بخش بیمه نامه تکمیل درمان و عمر گروهی اداره ها است واین استان  در بخش بیمه نامه های آتش سوزی و حوادث انفرادی بسیارضعیف است.

 

سرپرست شعبه شرکت بیمه آرمان در شهرستان زاهدان تصریح کرد: استان سیستان و بلوچستان وسعت بزرگی دارد و به دلیل بافت فرهنگی که دارد به گونه ای است که اگر بخشی از جامعه صنعت بیمه را قبول کند مابقی اشخاص نیز قبول می کنند و این موضوع خود به خود تبلیغ می شود و خود را رشد می دهد.

 

وی ضمن بیان اینکه خسارت خودرویی در این استان بالا رفته است گفت: به دلیل اینکه جاده های استان تماما رخ به رخ هستند و از هزار کیلومتر جاده استانی تنها 100 کیلومتر آن دو بانده است حوادث منجر به فوت زیادی رخ می دهد.

 

سرپرست شرکت بیمه آرمان در شهرستان زاهدان تاکید کرد: تمامی این عوامل منجر به افزایش خسارت خودرویی در این استان شده که گاهی شرکت های بیمه ای خسارت تا سقف 10 نفر هم بابت یک تصادف پرداخت می کنند .

 

امیررخشانی بیان کرد: تعداد بسیاری از منازل مسکونی استان قابلیت بیمه شدن را ندارند زیرا با خشت و گل ساخته شده و سند هم ندارند.

 

وی افزود: خانه هایی هستند که 60 سال از عمر آنها می گذرد بدون هیچگونه سازه معماری وسند، همین منازل در معرض خطر سیل قراردارند نمونه آن هم می شود به سیل دی ماه سال گذشته در جنوب این استان اشاره کرد که خانه ای که توسط بنیاد مسکن با پی و بلوک ساخته شده بود آسیبی ندید اما خانه کناری آن که با خشت وگل بود توسط آب شسته شده و از بین رفته بود.

 

 

منبع خبر: چابک انلاین
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics