تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

چطور درآمد غیر فعال داشته باشید

اگر امیدوار هستید که روزی ثروتمند شوید، در این صورت باید مقدار قابل توجهی پول داشته باشید تا در زمان بازنشستگی از یک زندگی پر تجمل لذت ببرید. اما اگر به دنبال راهی هستید تا پول بیشتری به دست آورده و خیالتان بابت مسایل مالی راحت باشد و از امنیت مالی لذت ببرید، در این صورت حتما باید از مزیت‌های داشتن درآمد غیر فعال شنیده باشید.

 

 درآمد غیر فعال به یکی از قدرتمندترین ابزارهای کسب ثروت تبدیل شده است که در ابتدا به تلاش فراوان نیاز داشته، اما با گذشت زمان به تدریج به مقطعی خواهد رسید که بدون نیاز به ثانیه‌ای از وقت شما، پول‌ها را به حساب بانکیتان سرازیر می‌کند. روش‌های مختلفی برای کسب درآمد غیر فعال وجود دارد که به مردم کمک می‌کند تا بدون کوچک‌ترین کاری برای امرار معاش خود پول کافی به دست آورند.

 

راه های کسب درآمد غیر فعال

چطور یک نفر می‌تواند درآمد غیر فعال داشته باشد؟ مهم نیست در ابتدا پول کم یا زیادی برای سرمایه‌گذاری داشته باشید؛ می‌توانید یکی از راه‌های کسب درآمد را انتخاب کرده و از امنیت مالی که بدون صرف زمان و انرژی عایدتان می‌شود، لذت ببرید.

روش های مختلفی برای کسب درآمد غیر فعال وجود دارد، این نوع درآمد زایی را هم میتوانید به صورت سنتی مثل کار در بازار انجام دهید، هم به صورت آنلاین.

 

سرمایه گذاری در املاک تجاری

این یکی از بهترین روش‌ها برای کسب درآمد، روش درآمدی غیر فعال است. وقتی ملکی را خریداری کرده و مطمئن هستید که قابل استفاده است، در این صورت تنها کاری که باید بکنید این است که ملک خود را اجاره داده و در آرامش خیال پول‌هایی که ماه به ماه به حسابتان واریز می‌شود را بشمارید. اگر پول کافی برای سرمایه‌گذاری در بخش املاک دارید، در این صورت فقط باید به سپردن سرمایه به املاک تجاری مثل مغازه یا ساختمان اداری، که بهترین گزینه برای سرمایه‌گذاران محسوب می‌شود، فکر کنید.

 

سرمایه گذاری در املاک مسکونی

اگر قصد دارید برای لذت بردن از درآمد غیر فعال وارد حوزه املاک و مستغلات شوید اما پول کافی برای این کار ندارید، پیشنهاد می‌کنیم روی خانه‌های مسکونی سرمایه‌گذاری کنید. اصولا این گزینه برای اولین سرمایه‌گذاری در زمینه املاک برای بسیاری از افراد مناسب است. وام‌های خرید خانه می‌تواند به افراد کمک کند تا خانه کوچکی خریداری کرده و از طریق اجاره آن، اقساط وام را بپردازند.

 

بازاریابی رابطه‌ ای

این روش یکی از راه‌هایی است که در ابتدا نیاز به کار و تلاش فراوانی دارد؛ اما قطعا نتیجه خوبی خواهد داشت. در این روش باید محصولات و خدمات فردی دیگر را به دیگران معرفی و به فروش برسانید. هر بار که محصول یا خدماتی را بفروشید، از کمپانی مربوطه درصدی سود یا کمیسیون دریافت می‌کنید. معمولا این نوع بازاریابی به روش آنلاین و از طریق یک وب‌سایت یا وبلاگ انجام می‌شود.

 

تولید اپلیکیشن

ما در عصری زندگی می‌کنیم که برای هر هدفی، یک اپلیکیشن طراحی شده است. اگر مهارت برنامه‌نویسی دارید در این صورت تولید اپلیکیشن برایتان گزینه مناسبی است. وقتی اپلیکیشنی را ایجاد و عرضه می‌کنید، دیگر کار زیادی باقی نمی‌ماند و هر بار کسی آن را خریداری و دانلود کند، جریان پولی به حساب شما جاری خواهد شد.

 

نوشتن کتاب الکترونیک

اگر می‌دانید چطور از کلمات استفاده کنید و اطلاعات کافی در مورد موضوعی دارید یا داستانی برای روایت کردن دارید، پس نوشتن کتاب الکترونیک بهترین روش کسب درآمد غیر فعال برای شما است. وقتی کتاب خود را در اینترنت قرار دادید با کمی تبلیغات آنلاین می‌توانید آن را به مخاطبین معرفی کرده و تنها با یک بار تلاش، تا سال‌ها از کتاب خود درآمد کسب کنید.

 

با راه اندازی کسب و کار اینترنتی در کنار شغل کارمندی، یک درآمد غیر فعال ایجاد کنید.

اما با راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی در کنار شغل کارمندی خود، علاوه بر اینکه درآمد فعال خود را از طریق شغل تان حفظ کرده و نگرانی از بابت مشکلات مالی نخواهید داشت، میتوانید بدون هر گونه ریسکی و نیاز به سرمایه بالایی برای راه اندازی کسب و کار آنلاین، یک درآمد غیر فعال نیز برای خود ایجاد کنید.

به این روش میتوانید در دو یا سه سال آینده شغل کارمندی خود را کنار گذاشته و از درآمد غیر فعال تان لذت ببرید.

از آن جایی که کسب و کارهای اینترنتی و خرید و فروش آنلاین در ایران روز به روز در حال افزایش است، پیشنهاد می شود تا دیر نشده به فکر راه اندازی یک کسب و کار آنلاین برای خود و آینده تان باشید.

 

با ایجاد کسب و کار اینترنتی میتوانید کاری را شروع کنید که به آن علاقه دارید، همچنین در کنارش درآمد فعال خود را هم از شغل کارمندی تان حفظ کرده و هر زمان که لازم بود در کسب و کار آنلاین خود سرمایه گذاری کرده و آن را زودتر به ثمر برسانید.

مهمترین نکته در ایجاد کسب و کار اینترنتی و درآمدزایی به روش غیر فعال این است که کاری را انجام دهید که به آن علاقه دارید؛ زیرا به این ترتیب هم میتوانید زمان بیشتری را به کار مورد علاقه خود بپردازید و هم اینکه پیشرفت و موفقیت شما در آن بسیار سریعتر خواهد بود.

همچنین میتوانید از درآمد فعال تان در کسب و کار اینترنتی خود سرمایه گذاری کرده، برای آن تبلیغات انجام دهید و یا با استفاده از روش های بازاریابی اینترنتی محصولات و خدمات خود را به صورت آنلاین ترویج کنید و به فروش و درآمد خود بی افزایید.

 

از دیگران کمک گرفته و منبع درآمد غیر فعالی برای خود ایجاد کنید.

اگر در حال حاضر کسب و کاری دارید که نیاز به حضور شما دارد، مثل داشتن مغازه یا ارائه خدمات به صورت آنلاین، در صورتی که امکانش را دارید میتوانید با استخدام افراد دیگر به خود و کسب و کارتان کمک کرده و آن را به درآمدی غیر فعال تبدیل کنید. به این ترتیب دیگر نیاز به حضور دائمی شما نخواهد بود، بلکه افرادی که استخدام کرده اید تمام کارهای لازم را بر عهده خواهند گرفت. البته این کار را معمولا زمانی می توانید انجام دهید که کسب و کارتان به اندازه کافی درآمد داشته و بتوانید برای استخدام دیگران و آموزش آن ها هزینه کنید. در صورتی که بودجه این کار را دارید میتوانید به راحتی درآمد فعال خود را به درآمد زایی غیر فعال تبدیل کرده و سپس از آزادی زمانی که به دست می آورید.

منبع خبر: تیم تولید محتوای حسمان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

ادمین سواد مالی |   1399/02/13 14:22:21   |
3     0
درآمد فعال یعنی پولی که فرد به ازای زمانی که می گذارد کسب می نماید اما درآمد غیرفعال در اصل نوعی کسب درآمد، بدون نیاز به حضور پیوسته فرد است.

- مزایای درآمد غیر فعال چیست؟
- درآمد فعال مهمتر است یا غیر درآمد غیر فعال؟
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
زهرا افتخاری |   1399/02/30 16:50:19   |
از جمله مزیتهای اینگونه درآمدها این است که در درآمد غیرفعال فرد یکبار با صرف انرژی و زمان کسب و کار یا یک فعالیت سرمایه گذاری را راه اندازی میکند...سپس این فعالیت برای مدت طولانی برای فرد درآمد غیرفعال ایجاد میکند..و دیگر نیاز نیست که فرد بطور مستمر زمان و انرژی صرف کند..همچنین درامد غیرفعال بسیار بیشتر از درامدهای فعال است .
از آنجا که جامعه به مشاغلی که باعث ایجاد درآمد فعال می شوند نیز نیاز دارد...و بعضی از درآمدهای غیرفعال موقتی هستند و ممکن است با تغییر سیاست ها این درآمدهای غیر فعال از بین بروند...به همین دلیل بهتر است فرد در کنار درآمدهای فعال درآمد غیر فعال نیز داشته باشد
محدثه دهقان طزرجانی |   1399/02/30 22:10:45   |
مزایای درآمد غیر فعال این است که نیاز به صرف وقت زیاد ندارد و آرامش بیشتری نسبت به کار فعال داردو می تواند سود بیشتری را نسیب فرد کند، مسلما درآمد فعال مهم تر است چون کار غیر فعال ممکن است یه مدتی درآمدی نداشته باشد و این باعث مشکلات زیادی می‌شود
زهرا غنی زاده |   1399/02/31 10:40:03   |
نیازی به حضور فیزیکی کارمند در محل کارش نیست و فرد می تواند از زمان و مکان خود نهایت آزادی را داشته باشد و فرصت انجام کارهای مهم دیگر راهم داشته باشد. درآمد شخص بالاتر می رود و می تواند در آن سرمایه گذاری کند و شغلش را گسترش و توسعه دهد. علاوه برکسب درآمد برای خودش می تواند افراد دیگری را هم استخدام نموده تا در پیشرفت کارها کمک کنند و یک درآمدی برای خودشان داشته باشند.
اگر فقط به فکر ایجاد درآمد برای خودمان باشیم درآمد غیرفعال بهتر است اما در بعضی شغل ها مانند باغبانی که نیاز به رسیدگی و دخالت خود فرد دارند درآمد فعال بهتر است.
Mona |   1399/02/31 19:32:25   |
افراد میتوانند با استفاده از درآمد فعال کسب درآمد کنن..آنها با سرمایه گذاری در بورس یا املاک یا بطور اینترنتی اقدام به انجام درآمد فعال کنند..
صرف کمترین وقت و زمان و انرژی و بدون کمترین حضور از جمله مزایای درآمد غیرفعال هستند و افراد فقط نباید به در]مد غیرفعال بسنده کنند چون ممکن است بنابر قانون جدیدی یا شرایط اقتصادی متفاوت روز آن هم تغییر کند و همیشه سودآور نباشد
سید حسین بخشایش |   1399/03/02 17:26:50   |
از این که بیشتر افراد به دنبال درآمد فعال هستند بر میگردد به ساختار ذهنی واجتماعی آن جامعه که کسب درامد را با عرق ریختن توامان می دانند اما درمورد درامد غیر فعال می شود گفت اغلب کسب و کارها به این سمت در حال حرکت هستند تا دیگر زمان عرضه خدمات برایشان محدودیتی ایجاد نکند وحال زمان آن است که با بهترین امکانات رفاهی مثل نشستن زیر باد کولر بهترین وبیشترین درامد را کسب کرد
fatemeh tak |   1399/03/03 03:52:32   |
از مزایای درامد غیرفعال می توان به وابسته و مرتبط نبودن با زمان فرد پس از راه اندازی سیستم و ازادی عمل در حین کسب درامد اشاره کرد
درامد غیرفعال روشی می باشد که ثروتمندان از ان استفاده میکنند
مسعود زارع بیدکی |   1399/03/05 20:07:30   |
جواب سوال اول:درآمد غیر فعال یکی از درآمدهایی است که دارای مزایای فراوان می باشد مه عبارتند از :١-عدم خضور و زمان گذاشتن زمان همانند درآمد فعال
٢-معمولا درآمد غیر فعال از اموری که به آن علاقه دارید بدست می آید درصورتی که درآمد فعال عمدتا مورد علاقه افراد نیست
٣-درصورتی که درآمد غیر فعالتان بزرگ شود با استخدام نیرو و باز هم عدم خضور و گذاشتن زمان زیاد به نتیجه رساند .
٤-درآمد غیر فعال کمک شایانی در تاریخ بازنشستگی افراد می تواند داشته باشد
٥- درآمد غیر فعال عمدتا نیاز به سرمایه گذاری زیادی ندارد.
جواب سوال دوم:به نظر اینجانب درآمد غیر فعال مهمتر از درآمد فعال می باشد زیرا درآمد غیر فعال یکی از مهمترین مواردی است که در صورت نداشتن درآمد فعال می تواند به کمک شما بیاید پس حتما اولویت بادرآمد غیر فعال می باشد زیرا برای کار کردن برای دیگران و فروختن زمان خود وقت بسیار می باشد
علی جلالی زمانی |   1399/03/07 23:34:07   |
درامد فعال مستلزم صرف زمان مشخص و محدودیت های مشخص می باشد ولی درامد غیر فعال بسیار مناسب تر می باشد ولی معمولا نیاز به تخصص دار د.از نظر بنده درامد غیر فعال مهم تر است
مژگان محمدی یزدی |   1399/03/15 02:27:06   |
مزیت درامد غیر فعال کم کردن هزینه زمان هست ما میتونیم از زمانی که در اختیار داریم بیشتر از درآمد فعال استفاده کنیم و زودتر به نتیجه برسی
به نظر من برای اطمینان از درآمد بهتره هر دو نوع را در برنامه بگنجانیم
مرتضی ندافی |   1399/03/20 15:27:18   |
مزایای این نوع درآمد وقت و زمان و انرژی کمتری را فرد صرف میکند
آرامش بیشتری را دارد و در بعضی از درامد های غیر فعال میتواند در زمان و‌مکان متفاوت انجام گیرد
درآمد غیر فعال مهمتر است زیرا که همه ابتدا درآمد فعال خود برایشان مهم است تا با درآمد فعال خود ادامه میدهند تا در نهایت به درامد غیر فعال برسند
الناز بهروزی |   1399/03/20 15:28:46   |
مزایای درآمد غیر فعال از جمله صرف زمان و انرژی کمتری میباشد ضمنا آرماش بیشتری دارد
درآمد غیر فعال مهمتر است زیرا افردا تلاشش در درآمد فعال رسیدن به درآمد غیر فعال است
مرجان السادات خداپرست |   1399/03/21 21:41:04   |
مزایا ی آن کسب بیشتر ثروت است و حتی مدیریت زمان میتوانیم در این درآمد داشته باشیم .و انجام دادن کاری ک به آن علاقه داریم است.
هر ٢ درامد مهم است ولی درامد غیرفعال اگر ثروت داشته باشیم ک بخوابیم سود دهی داشته باشد بهترین درامد غیرفعال است و شاید در زمان کوتاهی بالاترین یرددها را داشته باشد.
مهدی رضایی بیداخویدی |   1399/04/14 09:49:51   |
-داشتن وقت بیشتر برای فرزندان، خانواده و دوستان
-به دست آوردن اعتماد به نفس برای ارائه حرفه اصلی خود و ایجاد نوآوری در آن
-داشتن وقت کافی به منظور دنبال کردن علایق شخصی خود
-توانایی سفر کردن و داشتن یک جغرافیای انعطاف‌پذیر
-برخورداری از منابع مالی برای مقابله با مشکلات و حوادث غیرمنتظره زندگی
-به دست آوردن منابع مالی جهت انجام کارهای خیرخواهانه
-به دست آوردن منابع مالی جهت ارتقاء سبک زندگی

اگر میخواهید به آزادی مالی و ثروت برسید
هرگز محدودیت زمان و مکان برای کسب درآمد نداشته باشید باید به فکر راه انداختن کسب و کاری باشید که برای تان درآمد غیر فعال بسازد.
علیرضا آزاد |   1399/04/17 15:16:51   |
وقت زیادی صرف کار نمیشود و همچنین سود هنگفتی نصیب فرد میشود و فرد لازم نیست ب طور مستقیم حضور داشته باشد و نیاز به سرمایه ی هنگفتی ندارد
و همچنین قطعا درآمد فعال مهم تر است زیر کار غیر فعال امکان دارد در زمان محدودی درآمد نداشته باشد و همچنین بهتر است کار غیر فعال در کنار کار فعال انجام شود زیرا به درآمد زایی کمک میکند
سیدمصطفی قاسمی بنادکوکی |   1399/04/22 19:41:14   |
مزایای درآمد غیر فعال سودآوری بیشتر، عدم نیاز به حضور فیزیکی در زمان و مکان خاص، عدم نیاز به فعالیت فیزیکی و سخت، وسعت گستره ی آن
حسین فتوحی اردکانی |   1399/04/25 22:21:19   |
مزیت درآمد غیر فعال این است که نیاز به گذاشتن وقت زیاد نداشته و پس از شکل گرفتن می تواند به خود خود ایجاد درآمد نماید
افرادی باید به فکر درآمد غیر فعال باشند که قبلا برای درآمد فعالشان چاره اندیشی کرده باشند. درآمد فعال مهمتر است چون منبع اصلی درآمد شخص است
محمدصالح شکیبا |   1399/04/26 13:50:33   |
مزایای درامد غیر فعال امنیت مالی بدون صرف وقت و تلف شدن انرژی سوداوری بالا داشتن ازادی مالی است
درامد فعال به عنوان شغل اصلی و درامد اصلی مهمتر از درامد غیر فعال است
نجمه السادات زارع |   1399/04/26 14:38:47   |
مزایای درامد غیرفعال این است که بدون زمان گذاشتن کسب درامد کرده و نیاز به حضور شخص نیست
نمیتوان گفت که کدام مهمتر است ولی درامد عیرفعال نیازی به صرف زمان ندارد و خیال شخص راحت است که هرماه میزان درامدی به حساب او واریز میشود بدون انجام هیچ گونه کار فیزیکی
مصطفى عربى |   1399/04/26 16:50:16   |
نیاز به فعالیت فیزیکی سنگین ندارد. لازم نیست در زمان خاص در محل خاصی حاضر باشیم.
هر دو در جایگاه خود اهمیت دارد.بستگی به شخصیت هر شخص دارد که کدام نوع را بپسندد.
مهدی کاظمی |   1399/04/27 08:49:19   |
سوددهی زیاددرزمان کمتر
درآمد غیر فعال
مرجان عباسی نسب |   1399/04/27 23:41:46   |
اینکه زمان شخص آزاده و نیازی به حضور دائم یاثابت نداره. مهم تر بودنش بستگی به اهداف و برنامه ریزی شخص داره .
پوریا گراشی |   1399/04/28 12:23:30   |
از جمله مزیتهای اینگونه درآمدها این است که در درآمد غیرفعال فرد یکبار با صرف انرژی و زمان کسب و کار یا یک فعالیت سرمایه گذاری را راه اندازی میکند...سپس این فعالیت برای مدت طولانی برای فرد درآمد غیرفعال ایجاد میکند..و دیگر نیاز نیست که فرد بطور مستمر زمان و انرژی صرف کند..همچنین درامد غیرفعال بسیار بیشتر از درامدهای فعال است .
از آنجا که جامعه به مشاغلی که باعث ایجاد درآمد فعال می شوند نیز نیاز دارد...و بعضی از درآمدهای غیرفعال موقتی هستند و ممکن است با تغییر سیاست ها این درآمدهای غیر فعال از بین بروند...به همین دلیل بهتر است فرد در کنار درآمدهای فعال درآمد غیر فعال نیز داشته باشد
مهدیه السادات موسوی |   1399/04/29 19:38:39   |
نیازبه وقت زیادی ندارد ومیتوان سودبیشتری نسبت به کارفعال داشته باشد
درامدفعال چون ممکن است دردرامدغیرفعال مشکلاتی به وجودبیاید
وحید احمد باریکزهی |   1399/04/30 09:30:07   |
نیازی به حضور خود شخص نیست
درامد فعال به این دلیل که میزان درامد شخص تا حدود زیادی مشخص است
محمدمهدی کمالی |   1399/04/30 12:18:55   |
درآمد غیر فعال یکی از درآمدهایی است که دارای مزایای فراوان می باشد مه عبارتند از :١-عدم خضور و زمان گذاشتن زمان همانند درآمد فعال
٢-معمولا درآمد غیر فعال از اموری که به آن علاقه دارید بدست می آید درصورتی که درآمد فعال عمدتا مورد علاقه افراد نیست.
همچنین قطعا درآمد فعال مهم تر است زیر کار غیر فعال امکان دارد در زمان محدودی درآمد نداشته باشد و همچنین بهتر است کار غیر فعال در کنار کار فعال انجام شود زیرا به درآمد زایی کمک میکند.
صادق زاده ربیعی |   1399/04/30 12:39:55   |
از این که بیشتر افراد به دنبال درآمد فعال هستند بر میگردد به ساختار ذهنی واجتماعی آن جامعه که کسب درامد را با عرق ریختن توامان می دانند اما درمورد درامد غیر فعال می شود گفت اغلب کسب و کارها به این سمت در حال حرکت هستند تا دیگر زمان عرضه خدمات برایشان محدودیتی ایجاد نکند وحال زمان آن است که با بهترین امکانات رفاهی مثل نشستن زیر باد کولر بهترین وبیشترین درامد را کسب کرد
مبینادشتی |   1399/04/30 12:40:33   |
درامد غیر فعال نیاز به حضور فیزیکی نیست و باعث صرفه جویی در زمان برای فرد می شود و در بیشتر مواقع درآمد بالاتری را نسبت به درآمد فعال می تواند داشته باشد .
درآمد غیر فعال مهمتر از درآمد فعال می باشد زیرا درآمد غیر فعال یکی از مهمترین مواردی است که در صورت نداشتن درآمد فعال می تواند به کمک شما بیاید پس حتما اولویت بادرآمد غیر فعال می باشد زیرا برای کار کردن برای دیگران و فروختن زمان خود وقت بسیار می باشد.
محمد پوراکبری |   1399/04/30 18:26:30   |
نیاز ب صرف زمان خیلی زیاد و ثابت ندارد ، دست خودمان بوده و بطور کلی فراغی بال بیشتری را ب ادم میدهد ، خیلی نیاز ب فعالیت فیزیکی ندارد .
فعال مهمتر است ، با اینکه امکان کسب درامد بیشتر در فعالیت های غیر فعال بیشتر میتواند باشد ولی چون عموما مشخص و دائمی نیست و بطور کلی ریسک بیشتری دارد بنابراین ادم ب یک نوع درامد فعال ک بداند ثابت و همیشگی هست نیاز دارد بنابراین اهمیت بیشتری هم دارد .
سمانه دهقان منشادی |   1399/05/01 19:59:50   |
مزایای درآمد غیر فعال:عدم محدودیت نسبت ب زمان-عدم محدودیت نسبت ب مکان-کم شدن ریسک زندگی -نرخ رشد بالا
با گسترش کسب و کارهای اینترنتی و افزایش خرید و فروش آنلاین در ایران پیشنهاد میشودک هر چ سریعتربرای ایجاد یک درآمد غیرفعال و بدست آوردن آزادی مالی و زمان خود،یک کسب وکار اینترنتی در حوزه چیزی ک شخص ب آن علاقه داردراه انداخته و مطمءن باشد ک با برداشتن اقدامات لازم و برنامه ریزی درست میشودک درآمد خوبی رسید
محمد رحیمی |   1399/05/01 20:09:31   |
گذاشتن وقت بسیار کم و در بلند مدت درآمد بهتری نسبت به کارمندی دارد و بدست اوردن درآمد راحتتر و مستقل بود درامد
درامد غیر فعال در صورت به نتیجه رسیدن بسیار بهتر از درامد فعال است و پس از جواب دادن درامد غیر فعال دیگر نیازی به درامد فعال نیست
مهدیه گولشائیان |   1399/05/02 15:30:56   |
مزیت درامد غیر فعال این است که خیلی انرژی نباید برای ان صرف کنیم پس میتوانیم این انرژی را در مشاغل دیگر بکار گیریم.
بنظر من درامد غیر فعال مهمتر است چون هم درزمان بسیار کوتاهی نتیجه میدهد وهم بازدهی ان بالاتر است یعنی درامد از طریق غیر فعال سود بیشتری دارد
محمد حسین بخت جو |   1399/05/03 12:32:52   |
درآمد غیر فعال به یکی از قدرتمندترین ابزارهای کسب ثروت تبدیل شده است که در ابتدا به تلاش فراوان نیاز داشته، اما با گذشت زمان به تدریج به مقطعی خواهد رسید که بدون نیاز به ثانیه‌ای از وقت شما، پول‌ها را به حساب بانکیتان سرازیر می‌کند.
هر دوشون مهمن ولی اگه دوست دارین زندگی پر از تجملات و بدون دغدغه داشته باشین بنظر من درآمد غیر فعال بهتره
سینا هویدا |   1399/05/03 14:10:35   |
گذاشتن وقت بسیار کم و در بلند مدت درآمد بهتری نسبت به کارمندی دارد و بدست اوردن درآمد راحتتر و مستقل بود درامد
درامد غیر فعال در صورت به نتیجه رسیدن بسیار بهتر از درامد فعال است و پس از جواب دادن درامد غیر فعال دیگر نیازی به درامد فعال نیست
مهدیه گلشائیان |   1399/05/06 00:00:55   |
مزیت درامد غیر فعال این است که خیلی انرژی نباید برای ان صرف کنیم پس میتوانیم این انرژی را در مشاغل دیگر بکار گیریم.
بنظر من درامد غیر فعال مهمتر است چون هم درزمان بسیار کوتاهی نتیجه میدهد وهم بازدهی ان بالاتر است یعنی درامد از طریق غیر فعال سود بیشتری دارد
سارا محمودآبادی |   1399/05/07 14:31:22   |
مزایای درآمد غیر فعال این است که نیاز به صرف وقت زیاد ندارد و آرامش بیشتری نسبت به کار فعال داردو می تواند سود بیشتری را نسیب فرد کند، مسلما درآمد فعال مهم تر است چون کار غیر فعال ممکن است یه مدتی درآمدی نداشته باشد و این باعث مشکلات زیادی می‌شود
سعید دامگی علی آباد |   1399/05/09 20:00:01   |
نیاز ب صرف زمان خیلی زیاد و ثابت ندارد
درامد غیر فعال در صورت به نتیجه رسیدن بسیار بهتر از درامد فعال است و پس از جواب دادن درامد غیر فعال دیگر نیازی به درامد فعال نیست
محمد کاظم جهانی |   1399/05/09 21:23:37   |
مزایای در امد غیر فعال گسترش روز افزون این نمونه کار هاست
واگر بخواهیم مهتر بودن ان را بیان کنم من همچنان شغل های غیر فعال را مهمتر میدانم
فاطمه بیانی |   1399/06/07 09:47:19   |
از مزایای درامد های غیر فعال :. میتوان به وابسته نبودن فرد اشاره کرد
قطعا درآمد فعال مهم تر از غیر فعال است چون در آمد غیر فعال ممکنه ۴رد برای مدتی درآمد چندانی نداشته باشه ولی درآمد فعال هر اتفاقی هم بیوفته ثابته و کم و زیاد نمیشه
دهقان |   1399/02/14 10:59:03   |
1     0
مزیت درآمد غیر فعال این است که نیاز به گذاشتن وقت زیاد نداشته و پس از شکل گرفتن می تواند به خود خود ایجاد درآمد نماید
افرادی باید به فکر درآمد غیر فعال باشند که قبلا برای درآمد فعالشان چاره اندیشی کرده باشند. درآمد فعال مهمتر است چون منبع اصلی درآمد شخص است
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
شکیبا |   1399/02/14 12:08:47   |
0     0
بنظرم از مزایای درآمد غیرفعال کسب سود بیشتر با صرف تلاشی کمتر هست. درآمد غیر فعال نیازی به کار یدی کمتری داره و البته زمان کمتری براش سپری میشه.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
شاوردی |   1399/02/20 07:58:00   |
0     0
بنظرم درآمد غیر فعال نداشتن محدودیت در زمان - نداشتن محدودیت در مکان - پایین آوردن ریسک - بالا رفتن سرعت نرخ رشد است
طبق تعاریفی که گفته شده در کنار درآمد فعال می توان درآمد غیر فعال داشت.درآمد غیر فعال به عنوان منابع درآمد دوم به دلایلی که در بالا ذکر شده.پس درآمد فعال مهمتر است.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
فاطمه کریمی |   1399/02/20 12:34:59   |
0     0
مزایای درآمد غیر فعال این است که، شخص اگر در درآمد غیر فعالش موفق باشد به موقعیت های عالی شغلی میرسد و به استقلال و آزادی مالی و زمانی در زندگی دست می یابد و میتواند بدون محدودیت با عمر زمانی طولانی مدت درآمد زدایی کند.
درآمد فعال مهمتر است، زیرا شغل اصلی فرد است.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
تشکری |   1399/02/24 00:46:39   |
0     0
درآمد غیرفعال می‌تواند از سه منبع اصلی تامین شود:
• خرید ملک و اجاره آن یا خرید و فروش سهام
• سرمایه گذاری در یک کسب و کار
• کسب و کار در فضای آنلاین مانند کسب و کار اینترنتی و فروش محصول در اینترنت...
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
بهنام رقاقی |   1399/02/27 11:13:48   |
0     0
با سلام
راهکارهایی ایجاد درآمد غیر فعال :
1_ افراد با علم به نیاز های پنهان جامعه می توانند کسب کار تعریف کنند، مانند تامین مایحتاج خانوار ها در شرایط بحرانی مانند شیوع کرونا.
2_ افراد می توانند با ایجاد وب سایت ها از مهارت های خود بعنوان سرمایه فکری به دیگران مشاوره بدهند. مانند فروش طرح های توجیهی کسب و کار هایی که می توان در فضای مجازی میشه راه اندازی کرد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
رویا زیلوباف |   1399/02/27 16:20:55   |
0     0
مزایای درامد غیر فعال امنیت مالی بدون صرف وقت و تلف شدن انرژی سوداوری بالا داشتن ازادی مالی است
درامد فعال به عنوان شغل اصلی و درامد اصلی مهمتر از درامد غیر فعال است
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
zahra azodi |   1399/02/28 13:21:28   |
0     0
چند مثال از درامد غیر فعال
تاسیس یک فروشگاه دراپ شیپینگ (dropshipping) آنلاین
ایجاد یک وبلاگ
طراحی کلاس های انلاین
ساخت یک نرم افزار کاربردی
سرمایه گذاری در سهام
خرید ملک
کرایه دادن بخش هایی از ساختمان خود به مسافران
بازاریابی معروف یا پورسانتی یا همکاری در فروش
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مهدی سامعی |   1399/02/28 17:56:08   |
0     0
درآمد غیرفعال بالاترین مزیتی که دارد این است که نیاز به حضور فیزیکی نیست و باعث صرفه جویی در زمان برای فرد می شود و در بیشتر مواقع درآمد بالاتری را نسبت به درآمد فعال می تواند داشته باشد .
به نظر من نمی توان گفت اهمیت کدام بالاتر است بلکه بهتر است هر فرد از هر دو منبع درآمدی با یک ترکیب کارا استفاده کند البته هرچه قدر درآمد غیرفعال بیشتری داشته باشد می تواند برای فرد بهتر باشد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
محمد پری زاد |   1399/02/28 23:15:00   |
0     0
مزیت اصلی درآمد غیرفعال کسب درآمد بدون صرف زمان برای حضور است.

هر دو مهم هستند. برای کسب درآمد غیرفعال، مشتری باید ابتدا به ما اعتماد داشته باشد و این اعتماد با شغل حضوری بیشتر به دست می آید
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دهقان |   1399/02/29 22:16:16   |
0     0
هیچ قانون و ساعت کاری وجود ندارد، پس استراحت‌ها به انتخاب شما است. می‌توانید کار را رها کنید و به دیدن دوستان بروید.
می‌توانید پروژه‌ها را با دقت تمام انتخاب کنید. اگر یک کار سخت است یا اینکه درآمد خوبی ندارد، به راحتی می‌توانید آن را رد کنید.
می‌توانید با افراد مختلفی در سرتاسر جهان کار کنید.
اگر اسم خوبی دست و پا کنید و اعتبار کافی را به دست بیاورید، میزان درآمد شما بی‌انتها خواهد بود و سقفی نخواهد داشت.
غیر فعال چون میتوانید کاری را شروع کنید که به آن علاقه دارید و بدون نیاز به حضور پیوسته فرد است
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مصطفى عربى |   1399/04/25 23:39:42   |
کامل و مختصر و مفید بود
محبوبه سرخیان |   1399/02/31 13:38:36   |
0     0
مزایای آن ..کسب سود غیر منتظره.نداشتن محدودیت زمانی .
درآمد فعال مهمتر از غیر فعال است چون درآمد فعال سقف معینی دارد ومیتوان روی آن حساب باز کرد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مرضیه انتظارقائم |   1399/02/31 22:41:37   |
0     0
چرا کسب درآمد از اینترنت جذاب است

سوالی که اینجا مطرح می‌شود این است که چرا بیشتر افراد جامعه به کسب درآمد از اینترنت علاقه دارند؟ مطمئناً افراد با توجه به شناخت و تجهیزاتی که در اختیار دارند، پاسخ‌های متفاوتی به این سؤال خواهند داد، اما چند نکته باعث جذابیت بالای این روش شده است:

همه افراد جامعه به آن دسترسی دارند: اگر به دنبال کسب پول از طریق اینترنت هستید، یک کامپیوتر خانگی معمولی، یک گوشی هوشمند، یک تبلت یا یک لپ‌تاپ ابزارهایی هستند که به‌راحتی می‌توانید کسب‌و‌کار خود را راه‌اندازی کنید. پس همه افراد جامعه با داشتن اطلاعات اولیه در این حوزه به راحتی می‌توانند به بخش‌های مختلف آن دسترسی داشته باشند و از امتیازات آن بهره ببرد. حال ممکن است یک فرد به تولید عروسک‌های دستی فعالیت داشته باشد و فرد دیگر در زمینه تهیه و ارائه مقاله‌های علمی.
امکان استفاده از آن در حوزه‌های مختلف وجود دارد: یکی از بزرگترین مزایای فعالیت در حوزه مجازی این است که فعالیت افراد مختلف در آن هیچ محدودیتی ندارد. به عنوان مثال ممکن است یک فرد در زمینه انتشار مطالب دینی و مذهبی فعالیت داشته باشد، فردی دیگر در زمینه مشاوره خانواده و امور روانشناسی فعالیت کند و فرد دیگری کالا و خدمات تولیدی خاص خود را بفروشد. در هر صورت ارتباط از طریق اینترنت بسیار ساده است و هر فردی می‌تواند کالا و خدمات مورد نظر خود را در اختیار مشتریان مختلف قرار دهد.
به کمترین سرمایه‌گذاری اولیه نیاز دارد: یکی از بهترین راهکارهای کسب درآمد که به سرمایه گذاری و پول اولیه نیاز ندارد، استفاده از بستر اینترنت است. البته ممکن است برخی از شما به مسئله خرید اینترنت یا ابزارهای مانند کامپیوتر یا گوشی‌های هوشمند اشاره کنید، اما فراموش نکنید که امروزه این ابزارها به عنوان بخش معمولی زندگی افراد شناخته می‌شوند و به صورت روزانه با آنها سروکار دارند. حتی اگر افرادی پیدا شوند که به این دستگاه‌ها دسترسی نداشته باشند، باز هم با یک سرمایه اندک می‌توانند آن‌ها را تهیه کنند و فعالیت خود را در منزل شروع کنند.
با تجهیزات معمولی قابل انجام است: اجازه دهید روند شروع کسب درآمد از اینترنت را مرور کنیم. یک کامپیوتر یا یک گوشی هوشمند می‌خرید، اینترنت لازم برای فعالیت آن فراهم می‌کنید و در منزل وقت کافی برای فعالیت در این حوزه اختصاص می‌دهید. به نظر می‌رسد که به تجهیزات خیلی پیشرفته‌ای نیاز نخواهید داشت. پس اگر روشی برای کسب درآمد وجود داشته باشد که نیاز به تجهیزات و تخصص بالایی نداشته و ارزان باشد، به نظر شما روش مناسبی برای کسب درآمد نیست؟!
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
آزاده السادات تراب زاده بافقی |   1399/03/01 03:12:23   |
0     0
مزایای درآمد غیرفعال عبارت است از: 1- عدم محدودیت نسبت به زمان 2- عدم محدودیت نسبت به مکان 3- کم شدن ریسک‌های زندگی با توجه به اینکه نیازی به جسم و حضور افراد ندارد 4- نرخ رشد بالا
به دلیل اینکه این نوع درآمد به کار بسیار کم یا ناچیزی برای سودآوری نیاز دارد به همین دلیل گزینه‌‌ای ایده‌‌آل برای آن دسته از افراد است که در کنار شغل اصلی سعی دارند آینده خود را نیز تضمین کنند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
بیتا ناظمی |   1399/03/03 00:22:59   |
0     0
مزایای درآمد غیر فعال اینه که بدون کار کردن مستقیم و زمان و زحمت به وجود میاد
درآمد فعال مهمتره ولی درآمد غیر فعال کمکی است در کنار در آمد فعال.... افراد بسیاری هستند که فقط درآمد غیر فعال دارند ولی بیشتر افراد درامد غیر فعال را کمک درامد روزانه خود میدانند چون ریسک بالایی داره
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
حسین علی پناه |   1399/03/03 23:17:46   |
0     0
مزایای در آمد غیر فعال ،
1) صرف زمان کم و افزایش در آمد ( پول ).
2) عدم حضور مستمر در محیط کسب و کار یا حضور حداقلی .
3) رصد کردن از راه دور فعالیت فیر فعال با نگاه یک مشتری و نه صاحبکار و تولید کننده.
4) ایجاد ارتباط با افراد بسیار در فضای مجازی و ارتباط جمعی .
5) کسب اعتماد به نفس و حضور به عنوان یک فعال اجتماعی از نگاه بنگاه های اقتصادی .
6) تبدیل و گسترش زیر شاخه های درآمد با توجه به نیاز بازار
7) کسب برندینگ یا تکنیک های مشاوره و........
و نظر اینجانب هر دو لازم و ملزوم یکدیگر اند چرا که شخص اگر به مرحله حرفه ای نرسد نمیتواند در کنار کار و درآمد فعال ، درآمد زایی غیر فعال داشته باشد حتی المقدور در همان حرفه البته این موضوع را می توان بسط داد چرا که میتوان هم از نظر حرفه ای و تخصصی و زیر شاخه های آن مباحثه نمود و هم میتوان در آمدهای غیر مرتبط نیز بحث کرد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
احمد واحدیان اردکانی |   1399/03/04 00:11:06   |
0     0
- مزایای درآمد غیر فعال چیست؟
درآمد غیرفعال با آزادی مالی که ایجاد می‌کند باعث رها شدن از بسیاری از استرس‌های مالی زندگی می‌شود. دیگر نیازی ندارید که تمام اوقات خود را صرف کار کنید و زمان‌هایی برای فعالیت‌های مورد علاقه خود پیدا می‌کنید.
با درآمد غیرفعال سبک زندگی جدیدی را تجربه می‌کنید و به دلیل درگیر نبودن ذهن، خلاقیت و نوآوری بیشتری برای زندگی و کسب و کار خواهید داشت.
- درآمد فعال مهمتر است یا درآمد غیر فعال؟
هرکدام معایب و مزایای خاص مربوط به خودرا دارد.
اما درآمد غیر فعال در کنار درآمد فعال مفید و موثر می باشد .
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
روح اله خزاعی |   1399/03/04 08:40:55   |
0     0
اگه ما بخوایم شغل درآمد زایی داشته باشیم و نخواهیم در وقت روزمره خود را صرف کنیم باید انتخابی آگاهانه داشته باشیم
شغلی باید انتخاب کرد که محدود به تایم خاص یا فصل خاصی نباشه و الا آن شغل هم دارای نوسانات درآمدی خواهد شد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
زهرا دهقان |   1399/03/04 13:53:37   |
0     0
درآمد غیر فعال به یکی از قدرتمندترین ابزارهای کسب ثروت تبدیل شده است که در ابتدا به تلاش فراوان نیاز داشته، اما با گذشت زمان به تدریج به مقطعی خواهد رسید که بدون نیاز به ثانیه‌ای از وقت شما، پول‌ها را به حساب بانکیتان سرازیر می‌کند
من فکر می کنم غیر فعال
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سیدعلی حسینی |   1399/03/05 13:39:15   |
0     0
مزیت درآمد غیر فعال این است که بدون حضور فیزیکی و با استفاده از دانسته ها یا تکنولوژی می توان کسب درآمد نمود و به نظرم اگر روی درآمدهای غیر فعال وقت گذاشت و از تخصص استفاده نمود می تواند درآمد زایی بزرگی ایجاد نمود
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مجید سرایانی |   1399/03/06 02:50:18   |
0     0
مزایای درآمد غیر فعال عدم وابستگی به زمان و مکان و حضور فیزیکی یا توان فیزیکی
در جوامع امروزه و با پیشرفت تکنولوژی قطعا کسب و کاری که به فکر درآمد غیرفعال نباشد از رقبا عقب خواهد افتاد پس درآمد غیر فعال مهمتر است از درآمد فعال
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
زهرا سلیمانی |   1399/03/07 12:24:20   |
0     0
از مزایای درآمد غیرفعال این است که میتوان بدون حضور فیزیکی و با صرف کمترین زمان و انرژی ، بهترین عملکرد و سوددهی را داشت .
از نظر من غیرفعال بهتر است زیراباعث ازادی مالی و ضمنا در وقت و انرژی صرفه جویی میشود.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
فرزانه جنتی |   1399/03/07 13:17:01   |
0     0
درآمد غیر فعال به یکی از قدرتمندترین ابزارهای کسب ثروت تبدیل شده است که در ابتدا به تلاش فراوان نیاز داشته، اما با گذشت زمان به تدریج به مقطعی خواهد رسید که بدون نیاز به ثانیه‌ای از وقت شما، پول‌ها را به حساب بانکیتان سرازیر می‌کند.
دامد فعال مهم تر است و درامد غیر فعال به درامد بیشتر کمک میکند
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سمیرا |   1399/03/07 20:39:21   |
0     0
از مزیت های آن میتوان به صرف انرژی درزمان کسب و کار و داشتن آرامش و استرس کمتر
بنظر من درآمد فعال چون سقف معین و مزایای بیشتری دارد اما درامد غیرفعال را میتوان بعد از مدتی آن را به راحتی کنار گذاشت یا تغییر داد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
afkhami |   1399/03/09 14:53:55   |
0     0
مزایای درامد غیرفعال :نیاز به حضور فیزیکی فرد در محل
کارش نیست و فرد ازادی عمل دارد و می تواند از زمان خود
نهایت استفاده را ببرد.همچنین کسب سود بیشتر با صرف
تلاشی کمتر.
درامد فعال به عنوان شغل اصلی فرد ،مهم تر است اما درامد
غیر فعال به عنوان منبع درامد دوم است.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
معصومه یاری علی ابادی |   1399/03/14 23:29:40   |
0     0
اکثر مردم فکر می کنند که برای راه اندازی کسب کار جدید باید حتما سرمایه زیادی داشته باشند در صورتی که این طور نیست اکثر کسب وکارهای اینترنتی نیاز به سرمایه کمی می باشد فقط باید کاری که شروع می کنید به ان علاقه داشته باشید که بتوانید ان را ادامه دهیدشماباید ابتداخود را استعدادیابی کنید بعد به فکر کار باشیداگر به کاری که علاقه دارید بروید مطمئنا ادامه می دهید ولی اگربه کاری علاقه نداشته باشید نمی توانید ان را ادامه دهید
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مژگان محمدی یزدی |   1399/03/17 21:03:47   |
0     0
چون زمان کمتری برای راه اندازی نیاز داردو سود طولانی مدت دارد
درآمد فعال چون به نظرم نیاز اصلی جامعه تلقی میشه و کاربرد بیشتری دارد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
محمد سجاد حجتی پور |   1399/03/19 12:17:32   |
0     0
غیر فعال یکی از درآمدهایی است که دارای مزایای فراوان می باشد مه عبارتند از :عدم خضور و زمان گذاشتن زمان همانند درآمد فعال
چون زمان کمتری برای راه اندازی نیاز داردو سود طولانی مدت دارد.
درامد فعال به عنوان شغل اصلی فرد ،مهم است اما درامد
غیر فعال به عنوان منبع درامد دوم است.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
mrz |   1399/03/22 20:48:44   |
0     0
از جمله مزایای درامد غیرفعال این است که به صورت فیزیکی نیازی به حضور فرد نیست و زمان کمتری هم برای ان باید صرف شود و همچنین میتواند به سود بیشتری دست یابد
درامد فعال
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سعیده دهقان |   1399/03/24 23:25:25   |
0     0
برای درآمد غیرفعال در ابتدا نیاز به صرف هزینه، زمان دارد اما بازدهی به مراتب بیشتری در آینده خواهد داشت.
نام درآمد غیرفعال این ذهنیت را ایجاد می‌کند که نیاز به فعالیت خاصی ندارد و با حداقل هزینه بیشترین بهر‌ه‌برداری انجام می‌شود. تصور بسیاری از افراد درباره درآمد غیرفعال یعنی دریافت چیزی درقبال هیچ هزینه‌ای! این تصور کاملا اشتباه است.
در مدل درآمدی فعال، از اولین روز کاری درآمد دارید که به صورت روزانه یا ماهیانه پرداخت می‌شود.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
زهرا ابراهیمی |   1399/03/25 14:56:25   |
0     0
درآمد انفعالی (غیرفعال) چیست؟

از طرف دیگر، درآمد غیرفعال، درآمدی ست که نیازی به دخالت مستقیم شما ندارد. برخی از درآمدهای غیرفعال که ممکن است با آنها آشنا باشید عبارتند از: صاحبان املاک اجاره‌ای، حق امتیاز یک اختراع یا یک کار خلاقانه و بازاریابی شبکه ای.

اگر می خواهید کمتر کار کنید، پول بیشتری دربیاورید و بازنشستگی خوبی داشته باشید باید شروع به ساختن جریان درآمدی غیرفعال کنید که نیازی به مداخله مستقیم شما نداشته باشد. مهم نیست که تازه در حال ساخت کسب و کارتان هستید یا اینکه مدتی از این قضیه می گذرد، هر چه زودتر به این فکر کنید که چگونه مدل کسب و کارتان را به سمت ایجاد درآمد غیرفعال تغییر دهید، زودتر می توانید به آزادی مالی و شخصی دست پیدا کنید.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
حشمت الله اسدی زیدابادی |   1399/03/25 17:35:09   |
0     0
با استفاده از درآمد فعال کسب درآمد می شود.با سرمایه گذاری در بورس یا خرید و فروش املاک ی درآمدغیر فعال حاصل می شود.
صرف وقت کم وعدم حضور از جمله مزایای درآمد غیرفعال هستند و افرادنباید فقط به در]مد غیرفعال بسنده کنندزیرا مشکلات اجتماعی پدید می آورد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مطهره صولتی |   1399/03/26 22:11:39   |
0     0
مزایای درآمد غیر فعال:محدودیت زمانی و مکانی ندارد، سود و ثروت بیشتری کسب می شود،حرفه ای است که به آن علاقه داریم و هر موقع وقت و دوست داشتیم آن ر انجام می دهیم.
به نظر من هردو درآمد لازم و ضروری است. چون هر دو درآمد مزایا و معایبی دارند. برای مثال فقط در درآمد غیرفعال نمیشه تمرکز کرد چون ریسک بالایی دارد نسبت به درآمد فعال.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
Morteaza Poursoleiman |   1399/03/28 11:27:36   |
0     0
درامد غیر فعال در ابتدا نیاز به صرف زمان منظم و قابل توجه و سرمایه بوده ولی به مرور زمان و پس ز سرمایه گذاری نیازی به وقت چندانی نبوده و شخص سرمایه گذار نیاز به حضور فیزیکی و مستمر ندارد
هر دو درامدها مهم می باشند. درامد غیر فعال در بلند مدت و برای دوران بازنشستگی و همچنین بدست آوردن ثروت و رفاه بیشتری لازمن. مع ذلک با توجه به مسائل امنیتی و روانی بهتر است در کنار درامد غیر عال درامد فعال و تضمین شده ای هم وجود داشته باشد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
حسین یزدی یوسفی |   1399/04/03 00:36:44   |
0     0
درآمد غیرفعال می‌تواند از سه منبع اصلی تامین شود:
• خرید ملک و اجاره آن یا خرید و فروش سهام
• سرمایه گذاری در یک کسب و کار
• کسب و کار در فضای آنلاین مانند کسب و کار اینترنتی و فروش محصول در اینترنت
دو روش اول نیاز به سرمایه بسیار بیشتر و درصد ریسک بالاتر دارند. اما کسب و کارهای آنلاین به خصوص اگر مهارتی دارید با سرمایه بسیار کم قابل راه اندازی است.
درآمد غیرفعال با آزادی مالی که ایجاد می‌کند باعث رها شدن از بسیاری از استرس‌های مالی زندگی می‌شود. دیگر نیازی ندارید که تمام اوقات خود را صرف کار کنید و زمان‌هایی برای فعالیت‌های مورد علاقه خود پیدا می‌کنید.
با درآمد غیرفعال سبک زندگی جدیدی را تجربه می‌کنید و به دلیل درگیر نبودن ذهن، خلاقیت و نوآوری بیشتری برای زندگی و کسب و کار خواهید داشت.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
رضا صالحی نیا |   1399/04/04 01:47:32   |
0     0
درآمد غیر فعال به نوعی یک سیستم اتوماتیک است که در ابتدا آن را پیاده سازی کرده و سپس این سیستم همیشه برای تان کسب درآمد خواهد کرد. مهم نیست شما در خواب باشید یا در سفر، این سیستم میتواند به صورت اتوماتیک برای شما ایجاد درآمد کند.
به عنوان مثال میتوان از داشتن وب سایت و فروش کالا به صورت آنلاین به عنوان یک سیستم اتوماتیک سازی نام برد.
سایت شما میتواند زمانی که در خواب هستید یا در سفر، برای تان درآمد زایی کند.
سایت شما به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته آنلاین است و به فروش کالا و خدمات می پردازد.
در حالی که داشتن یک فروشگاه به صورت فیزیکی محدود به ساعات خاصی بوده و در عین حال تنها میتواند به محدوده خاصی فروش کند مثلا مردمی که در آن منطقه یا در آن شهر حضور دارند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
رضا دوستی |   1399/04/04 02:01:07   |
0     0
مزیت اصلی درآمد غیرفعال کسب درآمد بدون صرف زمان برای حضور است.
درآمد فعال مهم تر است چون کار غیر فعال ممکن است یه مدتی درآمدی نداشته باشد و این باعث مشکلات زیادی می‌شود
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
روح الله بخشی |   1399/04/04 21:32:56   |
0     0
درآمد غیر فعال نیاز به صرف وقت و انرژی روزانه ندارد و با یک بار صرف وقت میتوان تا مدت ها از سود آن بهره بر د .. درآمد غیر فعال سود بیشتری نسبت به درآمد فعال دارد.
در آمد غیر فعال در کنار درآمد فعال به زندگی بهتر و استرس کمتر کمک می کند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
بهنام رقاقی |   1399/04/06 11:02:40   |
0     0
با سلام
روش کسب در آمد غیر فعال نیازمند حداقل سرمایه گذاری در یکی از بخش های اقتصادی است.
افراد با سرمایه های اندک هم می توانند بعنوان مثال در بازار بورس اوراق بهادار فعالیت غیر حضوری داشته باشند.
بهنام رقاقی
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
زهرا حاجی زاده |   1399/04/09 19:11:10   |
0     0
1-عدم محدودیت نسبت به مکان و زمان 2-کم شدن ریسک های زندگی 3-نرخ رشد بالا
هردو مهم هستند اما درامد غیرفعل بهتر است،سود دهی بیشتر و صرف وقت وانرژی کمتر
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
محمد خوشنام |   1399/04/09 19:51:22   |
0     0
سلام مزایایدرآمد غیر فعال این هست که فرد برای بار اول زمان وانرژی زیادی صرف می‌کند تا ایجاد کسب در آمد غیر فعال کند ولی بعدش حتی در لحظه استراحت فرد کاری که فرد برای ایجاد در آمد غیر فعال انجام داده به در آمد های فرد افزوده میشه حتی موقع خواب فرد که بیزینس فرد در حال انجام است وکسب درآمد می‌کند ولی فرد نباید به این کسب درآمد بسنده کند چون شاید شرایطی یا قانونی باعث بشه که این کسب درآمد متوقف شود پس فرد باید درآمد فعالی هم داشته باشد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
زهرا کبیری |   1399/04/09 20:00:16   |
0     0
از جمله مهمترین مزیت درآمد غیرفعال این است که در ان فرد نیازی به صرف انرژی و زمان ندارد و بدون حضور و صرف زمان در حال کسب سود است و همینطور درامد آن در اکثر اوقات از درآمد فعال بیشتر است.
هردو به یک میزان اهمیت دارند درآمد فعال به عنوان شغل اصلی فرد است که از درامد ثابت آن برای کسب درآمد بیشتر در روش درامد غیرفعال استفاده می کند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
لعیا حیدری |   1399/04/09 20:48:48   |
0     0
مزایای درآمد غیر فعال این است ک نیاز به حضور فیزیکی و صرف زمان زیاد ندارد و سود بیشتر و ازادی عمل را به همراه خود دارد.
درآمد غیر فعال مهمتر است زیرا درآمد غیر فعال با اینکه ریسک زیادی دارد سود زیادی هم به همراه دارد و در نبود درآمد فعال میتواند منبع درآمدی مناسبی برای شخص باشد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
جمال سالاری |   1399/04/13 10:43:13   |
0     0
عدم نیاز به حضور فیزیکی و عدم کاستن از فرصت زندگی و ایجاد فرصت برای برنامه ریزی و ورود به مشاغل دیگر از مزایای درآمد غیرفعال است .
قطعا درآمد غیرفعال بهتر است ، محدودیت فکری در انسان (مخارج زندگی) را از بین میبرد چرا که در این اینجا دیگر از حقوق محدود تعریف شده خبری نیست .
با توجه به وجود اصل تورم در اقتصاد ، همزمان رشد سرمایه را د ر بر دارد و نیز میتواند با ایجاد فرصت و زمان برای ما ، زمینه توسعه فعالیت اقتصادی را برایمان بوجود آورد .
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سارازارع منشادی |   1399/04/13 18:10:53   |
0     0
میتوان مقداری از پول خود را در بورس سرمایه گذاری کرد این کار نیاز به وقت زیادی ندارد درست است که دراین کار ریسک زیادی وجود دارد ولی اگر باتحقیق ودانش کامل خرید کنیم احتمال بدست اوردن سود زیاد دور ازدسترس نیست
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سیدسعید حسینی منش |   1399/04/13 19:16:13   |
0     0
درآمد غیرفعال ایجاد سیستمی است که درآمد، بدون نیاز به حضور پیوسته شما جریان داشته باشد و در کل نیاز به صرف زمانی زیادی نیست.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
حمیدرضا میرمحمدی |   1399/04/13 22:02:21   |
0     0
مزیت دارمد غیر فعال این است بدون حضور فیزیکی وبااستفاده از دانسته هایاتکنولوژی می توان کسب درامد نمود به نظرم اگروی درامدهای غیرفعال وقت گذاشت وازتخصص استفاده نمودمی توانددرامد زایی بزرگی ایجاد نمود
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
فاطمه مستانی |   1399/04/13 22:24:57   |
0     0
-از مزایای درآمد غیرفعال میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
عدم محدودیت نسبت به زمان، عدم محدودیت نسبت به مکان، کم شدن ریسک‌های زندگی(کارافتادگی و ...)، نرخ رشد بالا
-هر دو درآمد مهم است و باید دید کدام درآمد بسته به شرایط شخص مؤثرتر واقع میشود.ولی در حالت کلی درآمد غیرفعال به شرط آن که فرد دانش مالی مربوطه را داشته باشد بهتر است.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
ابوافضل |   1399/04/14 09:43:23   |
0     0
مزیت درامد غیر فعال کم کردن هزینه زمان هست ما میتونیم از زمانی که در اختیار داریم بیشتر از درآمد فعال استفاده کنیم و زودتر به نتیجه برسی
به نظر من برای اطمینان از درآمد بهتره هر دو نوع را در برنامه بگنجانیمافراد میتوانند با استفاده از درآمد فعال کسب درآمد کنن..آنها با سرمایه گذاری در بورس یا املاک یا بطور اینترنتی اقدام به انجام درآمد فعال کنند..
صرف کمترین وقت و زمان و انرژی و بدون کمترین حضور از جمله مزایای درآمد غیرفعال هستند و افراد فقط نباید به در]مد غیرفعال بسنده کنند چون ممکن است بنابر قانون جدیدی یا شرایط اقتصادی متفاوت روز آن هم تغییر کند و همیشه سودآور نباشد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
علیرضازارعیان |   1399/04/14 09:59:03   |
0     0
مزایای درآمد غیر فعال این است که نیاز به صرف وقت زیاد ندارد و آرامش بیشتری نسبت به کار فعال داردو می تواند سود بیشتری را نسیب فرد کند، مسلما درآمد فعال مهم تر است چون کار غیر فعال ممکن است یه مدتی درآمدی نداشته باشد و این باعث مشکلات زیادی می‌شود
1-عدم محدودیت نسبت به مکان و زمان 2-کم شدن ریسک های زندگی 3-نرخ رشد بالا
هردو مهم هستند اما درامد غیرفعل بهتر است،سود دهی بیشتر و صرف وقت وانرژی کمتر
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
امیرحسین دهقانی |   1399/04/14 12:35:17   |
0     0
مزایای درآمد غیرفعال این است که انرژی کمتری مصرف میشود و کمک بسزایی در کسب درآمد میکند به افراد از نظر من درآمد فعال مهمتر است زیرا همیشه در جریان است اما درامد غیرفعال ممکن است واسه مدتی کسب سود زیاد داشته باشد و بعد دیگر سوددهی مناسبی نداشته باشد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
امیرحسین دهقانی |   1399/04/14 12:46:14   |
0     0
با کسب و کارهای اینترنتی و سرمایه گذاری در بورس میتوان درآمد غیرفعال داشت و مزایای آن عدم حضور فیزیکی و صرف وقت کم میباد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
محمد فاطمی |   1399/04/15 03:14:10   |
0     0
خوبی و مزایایی این گونه شغل ها وجود سود خوب با کمترین
سرمایه است و چون وقت زیادی از فرد نمیگیرید مزتواند
به عنوان شغل دو از ان استفاده کرد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
فاطمه مستانی |   1399/04/15 11:50:01   |
0     0
-از مزایای درآمد غیرفعال میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
عدم محدودیت نسبت به زمان، عدم محدودیت نسبت به مکان، کم شدن ریسک‌های زندگی(کارافتادگی و ...)، نرخ رشد بالا
-هر دو درآمد مهم است و باید دید کدام درآمد بسته به شرایط شخص مؤثرتر واقع میشود.ولی در حالت کلی درآمد غیرفعال به شرط آن که فرد دانش مالی مربوطه را داشته باشد بهتر است.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
behzad hajihoseini |   1399/04/17 21:05:48   |
0     0
این نوع درآمدی است که بیشتر ثروتمندان دارند، درآمدی که بدون نیاز به حضور صاحب کسب و کار به دست آمده و مهم نیست چه زمانی از شبانه روز باشد، حتی در خواب هم بیزنس تان برای شما درآمد زایی خواهد کرد.

اگر میخواهید به آزادی و استقلال مالی رسیده و ثروتمند شوید و هرگز محدودیت زمان و مکان برای کسب درآمد نداشته باشید باید به فکر راه انداختن کسب و کاری باشید که برای تان درآمد غیر فعال بسازد.

درآمد غیر فعال به نوعی یک سیستم اتوماتیک است که در ابتدا آن را پیاده سازی کرده و سپس این سیستم همیشه برای تان کسب درآمد خواهد کرد. مهم نیست شما در خواب باشید یا در سفر، این سیستم میتواند به صورت اتوماتیک برای شما ایجاد درآمد کند.

به عنوان مثال میتوان از داشتن وب سایت و فروش کالا به صورت آنلاین به عنوان یک سیستم اتوماتیک سازی نام برد.
سایت شما میتواند زمانی که در خواب هستید یا در سفر، برای تان درآمد زایی کند
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سپیده دهقان |   1399/04/18 01:25:00   |
0     0
بنظرم از مزایای درآمد غیرفعال کسب سود بیشتر با صرف تلاشی کمتر هست. درآمد غیر فعال نیازی به کار یدی کمتری داره و البته زمان کمتری براش سپری میشه.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
ریحانه زارع |   1399/04/18 15:54:51   |
0     0
مزایای درآمد غیر فعال این است که نیاز به صرف وقت زیاد ندارد و آرامش بیشتری نسبت به کار فعال داردو می تواند سود بیشتری را نصیب فرد کندو نیازی به حضور فیزیکی کارمند در محل کارش نیست و فرد می تواند از زمان و مکان خود نهایت آزادی را داشته باشد و فرصت انجام کارهای مهم دیگر را نیز داشته باشد
هردو به یک میزان اهمیت دارند درآمد فعال به عنوان شغل اصلی فرد است که از درامد ثابت آن برای کسب درآمد بیشتر در روش درامد غیرفعال استفاده می کند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
زینب |   1399/04/19 17:51:01   |
0     0
درآمد غیر فعال سیستمی بدون نیاز حضور فیزیکی جریان دارد
محدویت زمانی و مکانی ندارد
اگه سرمایه داشته باشیم با خرید سهام یا ملک میتوانیم شروع کنیم
پس درامد غیر فعال بهتر است
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
فاطمه جعفری |   1399/04/19 20:45:59   |
0     0
با توجه به اینکه درآمد غیرفعال نیازی به جسم و حضور ما ندارد درنتیجه ریسک‌های حاصل از بیماری، ازکارافتادگی و … را برای ما کاهش می‌دهند.معمولاً درآمد غیرفعال دارای نرخ رشد نمایی در بلندمدت هستند و بیشتر از نرخ تورم رشد می‌کنند. همچنین رشد درآمد غیرفعال معمولاً از چند جنبه اتفاق می‌افتد.هردوبه یک میزان اهمیت دارند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
فاطمه زارعی |   1399/04/21 17:11:26   |
0     0
مزایای درآمد غیرفعال:عدم محدودیت نسبت به زمان: با توجه به اینکه درآمد غیرفعال وابسته به زمان نیست درنتیجه ما هیچ محدودیتی نسبت به زمان نداریم. به‌عبارت‌دیگر افراد با درآمد فعال فقط می‌توانند روزی ۲۴ ساعت کار کنند، اما افرادی که درآمد غیرفعال دارند می‌توانند روزی هزاران ساعت کار کنند! به‌عنوان‌مثال فردی که دارای یک کارخانه تولیدی می‌باشد و ۵۰۰ نفر در آن مشغول به کار می‌باشند، اگر فرض کنید هر کارگر روزی ۲ ساعت مفید کار می‌کند درمجموع روزی ۱۰۰۰ ساعت در آن کارخانه کار انجام می‌گردد. درنتیجه صاحب کارخانه به‌طور غیرمستقیم روزی ۱۰۰۰ ساعت کار کرده‌است.عدم محدودیت نسبت به مکان: در کسب درآمد فعال یاد گرفتیم که محدود به مکان هستیم و نمی‌توان همزمان در ۲ مکان مختلف کار کرد؛ اما در درآمد غیرفعال این امر امکان‌پذیر است زیرا کسب این نوع درآمد محدود به جسم ما نیست. فردی که صاحب چند واحد مسکونی و تجاری است و آن‌ها را به اجاره داده است یا صاحب کارخانه‌ای که دارای چندین کارخانه می‌باشد همزمان در چند نقطه مختلف به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم در حال کار است. همچنین شخصی که مؤلف یک کتاب است ممکن است کتابش در چند استان مختلف و در هر استان در چند کتاب‌فروشی مختلف به‌طور همزمان به فروش برسد. از این مثال‌ها متوجه می‌شویم که در کسب درآمد غیرفعال محدودیتی نسبت به مکان نداریم.کم شدن ریسک‌های زندگی: با توجه به اینکه درآمد غیرفعال نیازی به جسم و حضور ما ندارد درنتیجه ریسک‌های حاصل از بیماری، ازکارافتادگی و … را برای ما کاهش می‌دهند؛ زیرا آن درآمد بدون حضور پیوسته فرد هم به دست می‌آید. به‌طور مثال درآمد سرمایه‌گذار سهام در صورت بیماری و ازکارافتادگی متوقف نمی‌گردد بلکه تجارت‌هایی که فرد، سهام‌دار آن‌ها می‌باشد در مدت ازکارافتادگی او متوقف نشده‌اند.نرخ رشد بالا: معمولاً درآمد غیرفعال دارای نرخ رشد نمایی در بلندمدت هستند و بیشتر از نرخ تورم رشد می‌کنند. همچنین رشد درآمد غیرفعال معمولاً از چند جنبه اتفاق می‌افتد. به‌عنوان‌مثال فردی که دارای یک کارخانه تولیدی است، در طول زمان همزمان با نرخ تورم قیمت محصولات خود را بالا می‌برد، علاوه بر این با رشد کسب‌وکار تعداد کارگرها، تعداد دستگاه‌های تولیدی و حتی تعداد کارخانه‌ها بیشتر می‌شوند و در بلندمدت رشدی که از برآیند همه‌ی این‌ها می‌گیرد خیلی بیشتر از رشد درآمدی است که یک کارگر آن کارخانه به دست می‌آورد.
درامد زایی غیرفعال
اگر میخواهید به آزادی مالی و ثروت برسید، باید به دنبال روشی برای درآمد زایی غیر فعال باشید.

یعنی درآمدی که برای به دست آوردن آن نیاز به حضور شما نباشد و مجبور نباشید زمان و انرژی خود را برای درآمد زایی معامله کنید.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
فاطمه زارعی |   1399/04/21 17:11:52   |
0     0
مزایای درآمد غیرفعال عبارت است از
:عدم محدودیت نسبت به زمان: با توجه به اینکه درآمد غیرفعال وابسته به زمان نیست درنتیجه ما هیچ محدودیتی نسبت به زمان نداریم. به‌عبارت‌دیگر افراد با درآمد فعال فقط می‌توانند روزی ۲۴ ساعت کار کنند، اما افرادی که درآمد غیرفعال دارند می‌توانند روزی هزاران ساعت کار کنند! به‌عنوان‌مثال فردی که دارای یک کارخانه تولیدی می‌باشد و ۵۰۰ نفر در آن مشغول به کار می‌باشند، اگر فرض کنید هر کارگر روزی ۲ ساعت مفید کار می‌کند درمجموع روزی ۱۰۰۰ ساعت در آن کارخانه کار انجام می‌گردد. درنتیجه صاحب کارخانه به‌طور غیرمستقیم روزی ۱۰۰۰ ساعت کار کرده‌است.عدم محدودیت نسبت به مکان: در کسب درآمد فعال یاد گرفتیم که محدود به مکان هستیم و نمی‌توان همزمان در ۲ مکان مختلف کار کرد؛ اما در درآمد غیرفعال این امر امکان‌پذیر است زیرا کسب این نوع درآمد محدود به جسم ما نیست. فردی که صاحب چند واحد مسکونی و تجاری است و آن‌ها را به اجاره داده است یا صاحب کارخانه‌ای که دارای چندین کارخانه می‌باشد همزمان در چند نقطه مختلف به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم در حال کار است. همچنین شخصی که مؤلف یک کتاب است ممکن است کتابش در چند استان مختلف و در هر استان در چند کتاب‌فروشی مختلف به‌طور همزمان به فروش برسد. از این مثال‌ها متوجه می‌شویم که در کسب درآمد غیرفعال محدودیتی نسبت به مکان نداریم.کم شدن ریسک‌های زندگی: با توجه به اینکه درآمد غیرفعال نیازی به جسم و حضور ما ندارد درنتیجه ریسک‌های حاصل از بیماری، ازکارافتادگی و … را برای ما کاهش می‌دهند؛ زیرا آن درآمد بدون حضور پیوسته فرد هم به دست می‌آید. به‌طور مثال درآمد سرمایه‌گذار سهام در صورت بیماری و ازکارافتادگی متوقف نمی‌گردد بلکه تجارت‌هایی که فرد، سهام‌دار آن‌ها می‌باشد در مدت ازکارافتادگی او متوقف نشده‌اند.نرخ رشد بالا: معمولاً درآمد غیرفعال دارای نرخ رشد نمایی در بلندمدت هستند و بیشتر از نرخ تورم رشد می‌کنند. همچنین رشد درآمد غیرفعال معمولاً از چند جنبه اتفاق می‌افتد. به‌عنوان‌مثال فردی که دارای یک کارخانه تولیدی است، در طول زمان همزمان با نرخ تورم قیمت محصولات خود را بالا می‌برد، علاوه بر این با رشد کسب‌وکار تعداد کارگرها، تعداد دستگاه‌های تولیدی و حتی تعداد کارخانه‌ها بیشتر می‌شوند و در بلندمدت رشدی که از برآیند همه‌ی این‌ها می‌گیرد خیلی بیشتر از رشد درآمدی است که یک کارگر آن کارخانه به دست می‌آورد.
درامد زایی غیرفعال
اگر میخواهید به آزادی مالی و ثروت برسید، باید به دنبال روشی برای درآمد زایی غیر فعال باشید.

یعنی درآمدی که برای به دست آوردن آن نیاز به حضور شما نباشد و مجبور نباشید زمان و انرژی خود را برای درآمد زایی معامله کنید.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
فاطمه زارعی |   1399/04/21 17:24:19   |
0     0
نداشتن محدودیت در زمان ،مکان
کاهش ریسک وسرعت رشد بالا
درامد غیرفعال به عنوان شغل دوم مفید و حائز اهمیت است اما درآمد فعال مهمتر است
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مجید گلزارفر |   1399/04/22 18:28:37   |
0     0
یک جمله ی معروفی که در این زمنیه وجود دارد این است که: اگر نتوانید کاری کنید که حتی در زمان خواب هم پول دربیاورید، ناچارید تا آخر عمر برای به دست آوردن پول به دنبال آن بدوید.
مزایای درآمد غیرفعال
عدم محدودیت نسبت به زمان عدم محدودیت نسبت به مکان نرخ رشد بالا
رای رسیدن به آزادی مالی باید کسب درآمد غیر فعال را انتخاب کنید. اگر میخواهید آزادی در استفاده از زمان و انرژی تان داشته باشید، اگر میخواهید به سفر بروید و نگران کسب درآمد تان نباشید، باید به دنبال درآمد زایی غیر فعال باشید
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
نغمه لطف محمدی |   1399/04/25 13:39:13   |
0     0
درآمد غیر فعال به یکی از قدرتمندترین ابزارهای کسب ثروت تبدیل شده است که در ابتدا به تلاش فراوان نیاز داشته، اما با گذشت زمان به تدریج به مقطعی خواهد رسید که بدون نیاز به ثانیه‌ای از وقت شما، پول‌ها را به حساب بانکیتان سرازیر می‌کند. روش‌های مختلفی برای کسب درآمد غیر فعال وجود دارد که به مردم کمک می‌کند تا بدون کوچک‌ترین کاری برای امرار معاش خود پول کافی به دست آورند.
فرد در کنار درآمدهای فعال،بهتر است درآمدهای غیر فعال را هم داشته باشد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سید جمال الدین طباطبایی مزرعه نو |   1399/04/25 18:06:31   |
0     0
با پیشرفت علم و تکنولوژی و البته وجود گوشی های اندروید در دست همه اکثریت افراد به نظر بهترین بازار ، درآمد غیر فعال می باشد که مزایای بسیار زیادی دارد که اهم آن صرفه جویی در وقت و هزینه های مالی می باشد و کسب درامد با یکبار هزینه کردن بسیار اندک
به نظر سیاست های دولت های جهان سوم هم باید به سوی درآمدهای غیر فعال تجدیدنظر گردد و از همه جهات نسبت با درامد فعال ارجحیت دارد که این مهم یکی از ضعف های بزرگ در این عرصه می باشد
دولت ها با تبلیغات گسترده و ایجاد اعتبار به افراد جامعه و گسترش خطوط و سرعت اینترنت لازم است به این سو رفته کما اینکه در سالهای جاری نرم افزار تلگرام یکی از ابزارهای مهم در درآمد غیر فعال می باشد و...
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
ولی نامجو |   1399/04/25 20:09:07   |
0     0
نیاز مادی بشرازطریق کسب درآمدبرطرف می گردد.باتوجه به محدود بودن بشردرزمان ومکان هرانچه که سبب صرفه جویی درمصرف زمان گرددمهم وکلیدی است .از طریق درآمد غیر فعال فردمیتواندعلاوه بر برطرف نمودن نیاز مادی خودوقت خود را برای استفاده کاردیگری به کار برد.بنابراین درآمد غیر فعال درچهارچوب عقاید فرد میتواند مثمر ثمر باشد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
محمدرضا مرادی مزرعه نو |   1399/04/25 20:52:25   |
0     0
مزایای درامد غیرفعال می توان به وابسته و مرتبط نبودن با زمان فرد پس از راه اندازی سیستم و ازادی عمل در حین کسب درامد اشاره کرد
درامدهای غیرفعال وقت گذاشت وازتخصص استفاده نمودمی توانددرامد زایی بزرگی ایجاد نمود
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
علی دهقانیزاده |   1399/04/25 22:27:44   |
0     0
مهمترین مزیت درآمد غیر فعال این است که نیازی به مشارکت مستیم در کار نیست و محدودیتی در زمان و مکان ندارد
درآمد غیر فعال باید در اولویت دوم باشد چون در شرایط اقتصادی کشور ما یا سود انسان چند برابر می شود و یا به طور کل سرمایه انسان از دست می رود با ید درآمد فعال و ثابت وجود داشته باشد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
نادر گندمکار |   1399/04/26 22:16:59   |
0     0
سرمایه گذاری در املاک تجاری

این یکی از بهترین روش‌ها برای کسب درآمد، روش درآمدی غیر فعال است. وقتی ملکی را خریداری کرده و مطمئن هستید که قابل استفاده است، در این صورت تنها کاری که باید بکنید این است که ملک خود را اجاره داده و در آرامش خیال پول‌هایی که ماه به ماه به حسابتان واریز می‌شود را بشمارید. اگر پول کافی برای سرمایه‌گذاری در بخش املاک دارید، در این صورت فقط باید به سپردن سرمایه به املاک تجاری مثل مغازه یا ساختمان اداری، که بهترین گزینه برای سرمایه‌گذاران محسوب می‌شود، فکر کنید.



سرمایه گذاری در املاک مسکونی

اگر قصد دارید برای لذت بردن از درآمد غیر فعال وارد حوزه املاک و مستغلات شوید اما پول کافی برای این کار ندارید، پیشنهاد می‌کنیم روی خانه‌های مسکونی سرمایه‌گذاری کنید. اصولا این گزینه برای اولین سرمایه‌گذاری در زمینه املاک برای بسیاری از افراد مناسب است. وام‌های خرید خانه می‌تواند به افراد کمک کند تا خانه کوچکی خریداری کرده و از طریق اجاره آن، اقساط وام را بپردازند.



بازاریابی رابطه‌ ای

این روش یکی از راه‌هایی است که در ابتدا نیاز به کار و تلاش فراوانی دارد؛ اما قطعا نتیجه خوبی خواهد داشت. در این روش باید محصولات و خدمات فردی دیگر را به دیگران معرفی و به فروش برسانید. هر بار که محصول یا خدماتی را بفروشید، از کمپانی مربوطه درصدی سود یا کمیسیون دریافت می‌کنید. معمولا این نوع بازاریابی به روش آنلاین و از طریق یک وب‌سایت یا وبلاگ انجام می‌شود.



تولید اپلیکیشن

ما در عصری زندگی می‌کنیم که برای هر هدفی، یک اپلیکیشن طراحی شده است. اگر مهارت برنامه‌نویسی دارید در این صورت تولید اپلیکیشن برایتان گزینه مناسبی است. وقتی اپلیکیشنی را ایجاد و عرضه می‌کنید، دیگر کار زیادی باقی نمی‌ماند و هر بار کسی آن را خریداری و دانلود کند، جریان پولی به حساب شما جاری خواهد شد.



نوشتن کتاب الکترونیک

اگر می‌دانید چطور از کلمات استفاده کنید و اطلاعات کافی در مورد موضوعی دارید یا داستانی برای روایت کردن دارید، پس نوشتن کتاب الکترونیک بهترین روش کسب درآمد غیر فعال برای شما است. وقتی کتاب خود را در اینترنت قرار دادید با کمی تبلیغات آنلاین می‌توانید آن را به مخاطبین معرفی کرده و تنها با یک بار تلاش، تا سال‌ها از کتاب خود درآمد کسب کنید.



با راه اندازی کسب و کار اینترنتی در کنار شغل کارمندی، یک درآمد غیر فعال ایجاد کنید.

اما با راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی در کنار شغل کارمندی خود، علاوه بر اینکه درآمد فعال خود را از طریق شغل تان حفظ کرده و نگرانی از بابت مشکلات مالی نخواهید داشت، میتوانید بدون هر گونه ریسکی و نیاز به سرمایه بالایی برای راه اندازی کسب و کار آنلاین، یک درآمد غیر فعال نیز برای خود ایجاد کنید.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مهین خواجوی |   1399/04/27 17:24:17   |
0     0
نیاز به صرف وقت زیاد و حضور فیزیکی شخص و نیاز به سرمایه گذاری زیاد ندارد
درآمد فعال مهمتر هست چون روی درآمد ثابت آن می‌شود حساب کرد ولی در آمد غیر فعال در کنار درآمد فعال هم موثر و هم باعث درآمد زایی بیشتر میشود
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
کیانوش بمانی نژاد |   1399/04/28 05:02:11   |
0     0
داشتن ریسک پایین و فعالیت کاری کم
درآمد فعال مهم تر است زیرا درآمد غیر فعال مقطعی است.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
پوریا سلیمانی چالی |   1399/04/28 16:54:14   |
0     0
نداشتن نیاز به حضور فیزیکی، نیازمند وقت کمتر بودن، امکان کسب درآمد بیشتز از درآمد فعال از مهمترین مزایای درآمد غیرفعال میاشند.
درآمد فعال و غیر فعال بسته به شرایط و زمان میتوانند برتری و ضعف هایی نسبت به یکدیگر داشته باشند لذا نمیتوان در یک بر آورد کلی بیان کرد که کدام یک مهمتر است.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
افسانه محمدی ساغندی |   1399/04/29 09:22:56   |
0     0
هرکس نسبت به سرمایه ای که دارد می تواند کسب درآمد کند حال میزان این سرمایه مهم نیست بلکه نوع سرمایه گذاری مهم است که در چه مکان وزمانی سرمایه گذاری کنیم
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
محمد فاطمی |   1399/04/29 11:57:42   |
0     0
مزایای درامد غیرفعال :نیاز به حضور فیزیکی فرد در محل
کارش نیست و فرد ازادی عمل دارد و می تواند از زمان خود
نهایت استفاده را ببرد.همچنین کسب سود بیشتر با صرف
تلاشی کمتر.
درامد فعال به عنوان شغل اصلی فرد ،مهم تر است اما درامد
غیر فعال به عنوان منبع درامد دوم است.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
علیرضا مظفری دهشیری |   1399/04/29 12:17:01   |
0     0
از مزایای درآمد غیر فعال این است که نیازی به حضور فیزیکی کارمند در محل کارش نیست و فرد می تواند از زمان و مکان خود نهایت آزادی را داشته باشد و فرصت انجام کارهای مهم دیگر راهم داشته باشد.
هردو به یک میزان اهمیت دارند درآمد فعال به عنوان شغل اصلی فرد است که از درامد ثابت آن برای کسب درآمد بیشتر در روش درامد غیرفعال استفاده می کند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مریم دهقان بنادکی |   1399/04/31 01:44:56   |
0     0
سلام
مزایای درامد غیر فعال این است که نیاز نیست فرد برا ی همیشه وقت صرف کند وبا یکبار تلاش....
فرد باید در کنار شغل فعال یک شغل غیر فعال هم داشته باشد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مسعودتاجیک |   1399/04/31 13:36:09   |
0     0
درامد فعال مستلزم صرف زمان مشخص و محدودیت های مشخص می باشد ولی درامد غیر فعال بسیار مناسب تر می باشد ولی معمولا نیاز به تخصص دار د.از نظر بنده درامد غیر فعال مهم تر است
مزایای درامد غیر فعال این است که نیاز نیست فرد برا ی همیشه وقت صرف کند وبا یکبار تلاش....
فرد باید در کنار شغل فعال یک شغل غیر فعال هم داشته باشد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سارادرویشی |   1399/05/01 01:23:40   |
0     0
کمترین زمان و بیشترین درآمد
هردو به نحوه خود مهم اند و لی بستگی به شرایط بازاردارد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سیده بنت الهدی مرتضوی |   1399/05/02 10:26:43   |
0     0
خوب است چون نیاز به گذاشتن وقت زیاد ندارد و پس از شکل گرفتن میتواند خود به خود درامد ایجاد کند،امنیت مالی بدون صرف وقت زیاد دارد،نیاز به حضور شخص ندارد.
درآمد فعال به عنوان شغل اصلی مهمتر است،ولی به طور کلی هر فرد باید با توجه به شرایط خود باید درآمدی را انتخاب کند که به صرفه باشد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
بهروز باستانی اله آبادی |   1399/05/05 18:28:37   |
0     0
درآمد غیر فعال نیازی به صرف وقت زیاد ندارد
سود آوری بیشتری داردعدم نیاز حضور فیزیکی در زمان و مکان خاص است

درآمد فعال شغل اصلی فرد مهمتر درآمد غیر فعال به عنوان منبع درآمد دوم است
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
ابوالفضل شهاب |   1399/05/06 05:17:30   |
0     0
امنبت مالی بدون صرف زمان صرفه جویی در وقت و در رفت و امد زمانی که به صورت انلاین کار میکنیم
چون جامعه به هردو نیاز دارد بهتر تست هر شخص در کنار درامد فعال درامد غیر فعال نیز داشته باشد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
حمیدرضا منصوری محمد ابادی |   1399/05/08 10:38:35   |
0     0
درآمد غیر فعال سیستمی بدون نیاز حضور فیزیکی جریان دارد
محدویت زمانی و مکانی ندارد
اگه سرمایه داشته باشیم با خرید سهام یا ملک میتوانیم شروع کنیم
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
محمد عرفان نیک نیا |   1399/05/09 02:08:24   |
0     0
‎مزایایدرآمد غیر فعال این هست که فرد برای بار اول زمان وانرژی زیادی صرف می‌کند تا ایجاد کسب در آمد غیر فعال کند ولی بعدش حتی در لحظه استراحت فرد کاری که فرد برای ایجاد در آمد غیر فعال انجام داده به در آمد های فرد افزوده میشه حتی موقع خواب فرد که بیزینس فرد در حال انجام است وکسب درآمد می‌کند ولی فرد نباید به این کسب درآمد بسنده کند چون شاید شرایطی یا قانونی باعث بشه که این کسب درآمد متوقف شود پس فرد باید درآمد فعالی هم داشته باشد
1-عدم محدودیت نسبت به مکان و زمان 2-کم شدن ریسک های زندگی 3-نرخ رشد بالا
هردو مهم هستند اما درامد غیرفعل بهتر است،سود دهی بیشتر و صرف وقت وانرژی کمتر
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مرتضی جلالی فر |   1399/06/08 13:23:30   |
0     0
مزایای درامد غیر فعال امنیت مالی بدون صرف وقت و تلف شدن انرژی سوداوری بالا داشتن ازادی مالی است
درامد فعال به عنوان شغل اصلی و درامد اصلی مهمتر از درامد غیر فعال است

با راه اندازی کسب و کار اینترنتی در کنار شغل کارمندی، یک درآمد غیر فعال ایجاد کنید
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مرتضی جلالی فر |   1399/06/08 13:25:32   |
0     0
درامد غیر فعال نیاز به حضور فیزیکی نیست و باعث صرفه جویی در زمان برای فرد می شود و در بیشتر مواقع درآمد بالاتری را نسبت به درآمد فعال می تواند داشته باشد .
درآمد غیر فعال مهمتر از درآمد فعال می باشد زیرا درآمد غیر فعال یکی از مهمترین مواردی است که در صورت نداشتن درآمد فعال می تواند به کمک شما بیاید پس حتما اولویت بادرآمد غیر فعال می باشد زیرا برای کار کردن برای دیگران و فروختن زمان خود وقت بسیار می باشد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
بهنام گشتاسبی |   1399/06/09 12:53:12   |
0     0
مزایای درامد غیرفعال می توان به وابسته و مرتبط نبودن با زمان فرد پس از راه اندازی سیستم و ازادی عمل در حین کسب درامد اشاره کرد
درامد غیرفعال روشی می باشد که ثروتمندان از ان استفاده میکنند
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics