تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

نتایج اولیه آزمون استخدامی سازمان زندانها امروز اعلام می شود

اسامی چند برابر ظرفیت سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور در هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۸ امروز ۱۷ فروردین ۹۹ منتشر می شود.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری مهر، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد اسامی چند برابر ظرفیت سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور در هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۸ به منظور انجام سایر مراحل جذب و استخدام (انجام مصاحبه استخدامی) امروز منتشر می شود.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

به دنبال اطلاعیه های منتشر شده در تاریخ های ۱۵ دی ۹۸ و ۲۶ بهمن ۹۸، آن دسته از داوطلبانی که متقاضی جذب و استخدام در سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور بوده اند و در هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در تاریخ ۳۰ آبان ۹۸ شرکت کرده اند می توانند کارنامه خود را مشاهده کنند.

 

کارنامه نتایج بررسی مدارک داوطلبان امروز یکشنبه ۱۷ فروردین ۹۹ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.Sanjesh.org  قرار خواهد گرفت.

 

داوطلبان پس از دریافت نتیجه آزمون، درصورتی که براساس نتیجه مندرج در کارنامه آزمون جزء معرفی شدگان برای شرکت در مصاحبه هستند، موظفند برای اقدامات بعدی در تاریخ اول اردیبهشت ۹۹ به سایت سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور به نشانی: www.prisons.ir مراجعه و براساس توضیحات و زمان بندی های مندرج در اطلاعیه سازمان مذکور، اقدام کنند.

 

برای معرفی شدگان پیامکی بدین منظور توسط سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور ارسال خواهد شد.

 

 

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics