تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

نوسازی و ساخت ۱۴۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های ناکارآمد شهری

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری از برنامه این شرکت برای نوسازی و تولید ۱۴۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های ناکارآمد شهری در سال جهش تولید خبر داد.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهدی عبوری در اولین نشست شورای مدیران این شرکت که با حضور اعضای هیأت مدیره، معاونین و مدیران کل دفاتر شرکت برگزار شد، با بیان اینکه امسال بنام سال «جهش تولید» از سوی رهبر انقلاب نامگذاری شده است، اظهار داشت: باید تلاش و اقدمات خودمان را در جهت تحقق شعار سال و عملیاتی کردن رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوزه بازآفرینی شهری پایدار مضاعف کنیم.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه اولویت بندی در برنامه‌ها و سیاست گذاری در حوزه بازآفرینی در سال ۱۳۹۹ مشخص شده است، گفت: در سال جاری موضوع نوسازی وتولید ۱۴۵ هزار واحد مسکن در بافت‌های ناکارآمد شهری با جدیت بیشتر پیگیری می‌شود.

 

وی با یادآوری اهمیت موضوع حاشیه‌نشینی که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار داشته، تصریح کرد: بایداز ظرفیت‌های بالقوه سازمان‌ها و نهادهایی نظیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بسیج مستضعفین، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در خصوص حل مشکلات حاشیه نشینی و سکونتگاه ههای غیررسمی بصورت اقدام مشترک استفاده کرد.

 

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics