تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

فراخوان برای عضویت در کمیته مشورتی بازارهای سرمایه

کمیته مشورتی بازارهای سرمایه برای عضویت در این کمیته فراخوان داد.

به گزارش لحظه نگر حسمان، کمیته مشورتی بازارهای سرمایه (CMAC) به دنبال جذب نامزدهای جدید برای عضویت در کمیته از تاریخ 1 ژانویه سال 2021 برای یک دوره سه ساله است که برای سه سال بعد هم تمدیدپذیر خواهد بود.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

کمیته از درخواست عضویت همه تحلیلگران و سرمایه گذاران از سراسر جهان استقبال می کند. اعضای کمیته از صنایع و پیشینه های جغرافیایی مختلف تشکیل می شوند و از سوی کمیته مشورتی بازارهای سرمایه به دلیل صلاحیت حرفه ای به عنوان شرکت کننده در بازار سرمایه با به کارگیری اطلاعات گزارشگری مالی و توانایی در ارائه دیدگاه های شرکت کنندگان در بازار سرمایه، انتخاب می شوند.

 

کمیته مشورتی بازارهای سرمایه یک نهاد مشورتی مستقل است که با هدف ویژه ارائه منظم درونداد از جامعه بین المللی ذینفعان صورتهای مالی به هیئت استانداردهای بین‌المللی حسابداری (IASB)، تاسیس شده است.

 

هیئت یادشده، استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی (IFRSs) را توسعه می دهد که به کارگیری این استانداردها برای بنگاه های بیش از صد کشور، شامل دوسوم از کشورهای عضو گروه 20 الزامی است.

 

کمیته دارای بیش از بیست عضو با تجربه کاری بالا در زمینه تحلیل اطلاعات مالی است. این اعضا نظرات و منافع وابسته به خود را بازتاب نمی دهند، مگر در مواردی که با صراحت بیان می شود.

 

 

 

منبع خبر: حسابرس
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics