تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

درخواست غیرحضوری دسته چک در بانکداری دیجیتال بانک رسالت

مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت می توانند با انتخاب درگاه های الکترونیک(پیشخوان رسالت)، غیرحضوری درخواست صدور دسته چک دهند.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری مهر، مدیرخزانه داری و مبادلات بانک قرض الحسنه رسالت با بیان این خبر گفت: مشتریان می‌توانند از طریق اینترنت بانک و موبایل بانک با ورود به پیشخوان رسالت و با صرفه جویی در زمان؛ هزینه و سرعت در کار (رضایتمندی مشتری) درخواست دسته چک داده و از مزایای این طرح بهره مند شوند.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

هادی گرمابدری با بیان اینکه در حال حاضر بانک قرض الحسنه رسالت نخستین و تنها بانکی است که درخواست غیرحضوری دسته چک را عملیاتی کرده است؛ افزود: با توجه به تحقق بانکداری دیجیتال و افق ۱۴۰۰ این بانک مبنی بر بانکداری بدون شعبه؛ اهمیت این طرح در بانکداری اجتماعی و در شهرهای بدون شعبه بسیار قابل محسوس است.

 

به گفته وی پیش از این مشتریان (اعضا) برای درخواست دسته چک به شعبه مراجعه می‌کردند که با عملیاتی شدن این درخواست به صورت غیرحضوری؛ تمام فرآیندها در مرکز خزانه داری و مبادلات انجام می‌گیرد.

 

گرمابدری گفت: بعد از ثبت درخواست؛ دسته چک مشتریان استان تهران بعد از دو روز و سایر استان‌ها بین دو تا سه روز کاری به آدرس آنها ارسال خواهد شد.

وی اجرایی شدن طرح تحویل دسته چک در آدرس مشتریان را پیش از این عملیاتی شده بود را گامی دیگر از خدمات مجازی بانک قرض الحسنه رسالت در تحقق بانکداری دیجیتال برشمرد و اظهار داشت: در آینده‌ای نزدیک نیز رفع سو اثر چک در این بانک غیرحضوری می‌شود.

 

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics