تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

مشارکت خیرین در سفره رضوی/سفره‌های افطاری به بسته غذایی تبدیل شود

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل گفت: با توجه به اینکه برپایی سفره‌های افطاری طبق سال‌های قبل نخواهد بود، لازم است خیرین هزینه‌های افطاری را به جیره خشک تبدیل کنند.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری مهر، حجت الاسلام اکبر قیامی در جمع تعدادی از خیرین اردبیل با بیان اینکه نیازمندان در مناسبت‌های خاص همچون ماه رمضان چشم انتظار کمک‌های خیرین هستند اظهار داشت: طرح پویش همدلی سفره رضوی با مشارکت عموم خیرین استان برگزار می‌شود.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی به شرایط بحران اقتصادی به وجود آمده به خاطر شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: تعداد زیادی از مردم به خاطر حفظ سلامتی دیگران و خود با تعطیل کردن کسب و کار خود دچار آسیب شده و نیازمند مساعدت‌های دیگر همشهریان خود هستند.

 

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل خاطرنشان کرد: تأمین نیازهای غذایی اولیه قشر آسیب پذیر و محروم جامعه از اولویت‌های اصلی نمایندگی آستان قدس رضوی در استان می‌باشد که این وظیفه انسانی بدون مشارکت خیرین و مردم خیراندیش استان عملی نخواهد شد.

 

قیامی از اختصاص شماره حساب ویژه به خاطر دریافت کمک‌های نقدی مردم خبر داد و گفت: شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۶۶۹۷۲۵۰۸ به نام آستان قدس رضوی آماده دریافت هر میزان از کمک‌های مردمی می‌باشد.

 

وی بیان کرد: خادمیاران رضوی همه اهل انفاق، اهل جهاد و نیکوکاری هستند که تاکنون با تلاش و همت این عزیزان صدها عنوان برنامه فعالیت‌های ارزشمند و کمک‌های مالی و معیشتی به نیازمندان و در مناطق محروم استان انجام شده است.

 

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل ضمن دعوت از خانواده‌هایی که همه ساله در ماه مبارک رمضان اقدام به برپایی ضیافت‌های افطاری می‌کردند اظهار داشت: این خیرین می‌توانند هزینه در نظر گرفته شده برای افطاری را به نمایندگی آستان قدس رضوی استان تحویل دهند و نیازمندان شناسایی شده خود را نیز معرفی کنند تا بسته‌های غذایی به این خانواده‌ها نیز تحویل داده شود.

 

قیامی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی از کادر درمانی که زحمات زیادی را برای حفظ سلامتی همشهریان متقبل شدند خاطرنشان کرد: در شرایط بحرانی به وجود آمده اگر خیرین پای کار نمی‌آمدند قطعاً شرایط از زمان فعلی بحرانی‌تر می‌شد.

 

 

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics