تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

آخرین تغییرات در زمان برگزاری نشستهای بنیاد استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی با توجه به شیوع کروناویروس

بنیاد استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی (IFRSF) خود را در نگرانیهای جهانی درباره تاثیر کروناویروس سهیم می داند و تحولات هدایت شده به وسیله بیانیه های مسئولین سلامت همگانی را زیرنظر دارد.

به گزارش لحظه نگر حسمان، بنیاد استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی به دنبال پیشرفت در گسترش کروناویروس در بریتانیا تصمیم به تعطیلی دفاتر خود در لندن گرفت و قرار شد همه کارکنان آن از تاریخ 16 مارس سال 2020 در خانه فعالیت خود را انجام دهند.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید


طبق روال عادی، دسترسِ دیجیتالی به نشستهای همگانی برای همه افراد علاقه مند به شرکت در نشست یا مشاهده آن از راه دور فراهم شده و بنیاد از همه افراد می خواهد که از این امکانات استفاده کنند.


آخرین تغییرات  انجام شده در تاریخ برگزاری نشستهای بنیاد استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی به دنبال شیوع کروناویروس به شرح زیر است:


• شرکت کنندگان درنشست کمیته مشورتی بازارهای سرمایه (CMAC) در ماه مارس تنها ازطریق ارتباط راه دور به این نشست دسترس خواهند داشت.


• نشست هیئت استانداردهای بین المللی حسابداری (IASB)، تنها از راه دور در دسترس خواهد بود و با یک دستورکار مختصر برگزار خواهد شد. تمام اعضای هیئت از طریق ویدئو کنفرانس در این نشست شرکت خواهند کرد و گروههای علاقه مند می توانند این نشست را از طریق ارتباط راه دور مشاهده کنند.


• تصمیم بر این شد که برگزاری نشست کمیته مشورتی بازارهای سرمایه در ماه مارس تنها برای ناظران انجام  شود. اعضای کمیته مشورتی بازارهای سرمایه در صورتی در نشست شرکت خواهند کرد که مقیم لندن باشند و تعهدی را امضا خواهند کرد که در 14 روز گذشته در کانونهای از نوع 1 یا 2 حضور نداشته اند و در 7 روز گذشته علائمی شبیه آنفلونزا را تجربه نکرده اند و در غیر این صورت، تنها از طریق ارتباط از راه دور در نشست شرکت خواهند کرد.


• تصمیم بر این شد که اعضای نشست همنشینی مشورتی استانداردهای حسابداری (ASAF) در ماه آوریل تنها از طریق ارتباط از راه دور در نشست شرکت کنند. این نشست بر اساس برنامه تعیین شده برگزار خواهد شد، اما حضار و شرکت کنندگان باید در ویدیو کنفرانس شرکت کنند.

• نشست شورای مشورتی استانداردهای بین المللی حسابداری در ماه مارس به تاخیر افتاد.

 

 

 

منبع خبر: جامعه حسابداران ایران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics