تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

انتشار چهارمین بخش از مجموعه جستجو در آیین اصول اخلاق حرفه ای

فدراسیون بین المللی حسابداران(IFAC) به تازگی جدیدترین بخش از مجموعه آموزشی جستجو در آیین اصول اخلاق حرفه ای با عنوان: «چارچوب مفهومی- گام سوم، مقابله با مخاطره ها» را منتشر کرد.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از  حسابرس، این مجموعه آموزشی از طریق دوازده بخش ماهانه، نگاهی موشکافانه به آیین بین المللی اصول اخلاق حرفه ای برای حسابداران حرفه ای می اندازد. هر بخش از این مجموعه به شیوه‌ای ارتباط پذیر و کاربردی به جنبه های مختلف آیین در موقعیتهای دنیای واقعی می پردازد. خوانندگان به وسیله شرح و تحلیل تخصصی متخصصان شاغل در توسعه استانداردها، درک بهتری از فرایند تفکر در پس حوزه های پیچیده تر آیین اصول اخلاق حرفه ای به دست خواهند آورد.


گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

بخشهای قبلی جستجو در آیین اصول اخلاق حرفه ای به پنج اصل بنیادی اخلاق و جنبه های مهم چارچوب مفهومی پرداخت، که رویکردی برای همه حسابداران حرفه ای است که ملزم هستند در رعایت پنج اصل مهم.برای شناسایی، ارزیابی و مقابله با خطرها آن را به کار گیرند. چهارمین بخش بر مقابله با خطرها تمرکز دارد.

 


مجموعه «جستجو در آیین اصول اخلاق حرفه ای» که به وسیله فدراسیون بین المللی حسابداران منتشر شده، بخشی از آیین اصول اخلاق حرفه ای برای حسابداران نیست. این سند غیرالزام آور است و جایگزین مطالعه آیین اصول اخلاق حرفه ای برای حسابداران نخواهد بود.  

 

 

منبع خبر: حسابرس
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics