تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

فراخوان برای عضویت در هیئت امنای بنیاد

هیئت امنای بنیاد استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی(IFRSF) به دنبال جذب 4 عضو هیئت امنا شامل دو نفر از امریکای شمالی و جنوبی، یک نفر از دسته سرتاسر جهان و یک نفر از اروپا برای پستهای خالی است که در ماه ژانویه 2021 در دسترس خواهند بود.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از  حسابرس، نامزدهای واجدشرایط باید دارای تجربه بالا در یک سازمان دارای منافع در استانداردهای حسابداری باشند. این نامزدها باید نسبت به خدمت در جهت منافع عمومی، کار بنیاد و هیئت به عنوان یک استانداردگذار جهانی باکیفیت، تعهدی استوار داشته باشند. آنها باید از دانش مالی برخوردار بوده و توانا در براورده کردن تعهد زمانی، شامل سه نشست سه روزی در هر سال، اما نه محدود به آن، باشند. اعضای هیئت امنا باید نسبت به چالشهای مرتبط با پذیرش و به کارگیری استانداردهای حسابداری جهانی باکیفیت که برای استفاده در بازارهای سرمایه جهانی تهیه شده اند، و همچنین در مورد موضوعات کنونی مربوط همانند تاثیر فناوری جدید بر گزارشگری بنگاه، توسعه گزارشگری غیرمالی، و تغییر در تقاضاهای سرمایه گذاران و بازار، حساس بوده و درک داشته باشند.


کارکنان فعلی سازمانهایی که دارای نماینده در هیئت نظارت هستند، واجدشرایط برای بررسی نیستند. انتصابها برای یک دوره سه سالی خواهد بود و همه شرایط ممکن است برای سه سال دیگر تمدیدپذیر باشد.   

 

 

منبع خبر: حسابرس
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

فاطمه جعفری |   1399/05/26 20:05:15   |
0     0
هیئت امنای بنیاد استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی(IFRSF) به دنبال جذب 4 عضو هیئت امنا شامل دو نفر از امریکای شمالی و جنوبی، یک نفر از دسته سرتاسر جهان و یک نفر از اروپا برای پستهای خالی است که در ماه ژانویه 2021 در دسترس خواهند بود. یئت امنای بنیاد استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی(IFRSF) به دنبال جذب 4 عضو هیئت امنا شامل دو نفر از امریکای شمالی و جنوبی، یک نفر از دسته سرتاسر جهان و یک نفر از اروپا برای پستهای خالی است که در ماه ژانویه 2021 در دسترس خواهند بود.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics