تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

مؤسسات بزرگ حسابرسی رویاروی پی‌آمدهای اقتصادی کرونا

بیل مایکل رئیس هیأت مدیره‌ی مؤسسه‌ی کی پی ام جی بریتانیا هشدار داده است که ریسک فاجعه‌ی اقتصادی ناشی از همه‌گیر شدن ویروس کرونا به مراتب از فاجعه‌ی انسانی آن بالاتر است ، به‌ویژه آن که واکسن تنها راهکار شناخته شده برای خروج از این بحران بیان شده و هنوز واکسن این بیماری ساخته نشده است.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از   جامعه حسابداران،  وی مقیاس چالش پیش روی اقتصاد بریتانیا را برای کارکنان مؤسسه‌ی خدمات حرفه‌ای کی پی ام جی تشریح کرده است و  به نیروی کار 18هزار نفری کی پی ام جی بریتانیا  اعلام کرد که تغییر پارادایم بزرگی در شیوه‌ی زندگی و کار آن‌ها در راه است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

رئیس هیأت مدیره‌ی کی پی ام جی اذعان کرد در صورت عدم ساخت واکسن، امکان خروج  از این وضعیت یا بازگشت به حالت عادی وجود ندارد. به نظر می رسد تا ساخت واکسن ماه‌های زیادی باقیمانده است و این مدت زمان برای بقای اقتصاد جهانی بسیار طولانی است. انتظار می‌رود در برخی زمینه‌ها، ریسک وقوع یک فاجعه‌ی اقتصادی از ریسک فاجعه‌ی انسانی ناشی از کووید 19 فراتر رود. یکی از قضاوت‌های دشواری که اکنون دولت‌ها با آن روبرو هستند، ایجاد تعادل بین سلامت مردم و اقتصاد است.

 

اکنون زمان آزمون و خطای بی‌سابقه‌ای فرارسیده است. نگرانی رهبران کسب‌وکارهای تجاری و سیاستمداران با ادامه‌ی روند متوقف ماندن فعالیت‌ها  و افزایش خطر ماندگاری آثار بد اقتصادی حاصل از آن، رو به رشد است. از جمله پیامدهای طولانی‌مدت بالقوه‌ی این بیماری همه‌گیر ارزیابی مجدد زنجیره‌های تأمین جهانی کالاها و خدمات است. 

 

 

منبع خبر: جامعه حسابداران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

فاطمه جعفری |   1399/05/26 20:00:36   |
0     0
اکنون زمان آزمون و خطای بی‌سابقه‌ای فرارسیده است. نگرانی رهبران کسب‌وکارهای تجاری و سیاستمداران با ادامه‌ی روند متوقف ماندن فعالیت‌ها و افزایش خطر ماندگاری آثار بد اقتصادی حاصل از آن، رو به رشد است. از جمله پیامدهای طولانی‌مدت بالقوه‌ی این بیماری همه‌گیر ارزیابی مجدد زنجیره‌های تأمین جهانی کالاها و خدمات است
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics