تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

بازار ساعتهای هوشمند ۲۰ درصد رشد کرد

آمارها حاکی از آن است که بازارهای جهانی فروش ساعتهای هوشمند در سه ماه نخست سال جاری میلادی نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۲۰ درصد رشد مواجه شده است.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری ایسنا ، کارشناسان و تحلیلگران فعال در موسسه تحقیقاتی استراتژی آنالیتیکس آمار و گزارش های جدیدی تهیه و منتشر کرده اند که نشان می دهد بازار فروش ساعتهای هوشمند در جهان در نخستین فصل سال ۲۰۲۰ میلادی با رشد ۲۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته روبه رو شده است.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

طبق این گزارش که در وبسایت gsmarena نیز آمده است، اپل موفق شده است که ۷.۶ میلیون دستگاه ساعت هوشمند اپل واچ را در این بازه زمانی روانه بازارهای جهانی و با اختصاص ۵۵ درصد از سهم بازار این گجت هوشمند نخستین جایگاه برتر برند ساعتهای هوشمند در جهان را از آن خود کند.

 

بعد از آن نیز سامسونگ با فروش ۱.۹ میلیون دستگاه و گارمین با فروش ۱.۱ میلیون دستگاه به ترتیب در رتبه های دوم و سوم برترین برندهای ساعت های هوشمند جای گرفته اند.

 

این در حالی است که سهم سامسونگ از بازار ساعت‌های هوشمند تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا در کره جنوبی در سه ماهه منتهی به مارس سال جاری میلادی از ۱۴.۹ درصد به ۱۳.۹ درصد کاهش یافته است.

 

در ادامه این گزارش کارشناسان و تحلیلگران فعال در این موسسه برآورد و اعلام کرده اند که بر خلاف رشد و عملکرد قدرتمند بازار ساعت های هوشمند در نخستین فصل سال ۲۰۲۰، انتظار می رود میزان فروش و عرضه این گجت های هوشمند به طور موقت در سه ماهه دوم سال کاهش یابد که البته در نیمه دوم سال احیا خواهد شد.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics