تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

IAASB وبینار استاندارد حسابرسی شماره ٦٠٠ را برگزار می‌کند

IAASB وبینار استاندارد حسابرسی شماره ٦٠٠ را برگزار می‌کند...

به گزارش لحظه نگر حسمان ، هیأت بین‌المللی تدوین استانداردهای حسابرسی و خدمات اطمینان‌بخش (IAASB) وبیناری درباره متن پیشنهادی استاندارد بین‌المللی حسابرسی شماره 600 (بازنگری شده) با عنوان ”ملاحظات خاص در حسابرسی صورت‌های مالی گروه (شامل کار حسابرسان بخش)“ برگزار می‌کند. این متن پیشنهادی، اخیراً منتشر شده است. رئیس گروهِ کاری بازنگری استاندارد شماره 600 در طول 90 دقیقه وبینار موارد اصلی بازنگری در این استاندارد را تشریح خواهد کرد.

 

 

منبع خبر: جامعه حسابداران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

فاطمه جعفری |   1399/05/26 18:45:08   |
0     0
به کلاس، دوره، سمینار یا هر رویداد آنلاینی گفته میشه که تو محیط وب و با استفاده از اینترنت بصورت کاملا آنلاین، زنده، تعاملی و دو طرفه تو یک زمان مشخص برگزار میشه. وبینار در واقع نوعی از آموزش آنلاین هست که به صورت زنده برگزار میشه.نخستین وبینار (سمینار تحت وب) جامعه‌ی حسابداران رسمی ایران در تاریخ‌های دوم و چهاردهم شهریورماه برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جامعه‌ی حسابداران رسمی ایران این وبینار که به بررسی تغییرات استانداردهای حسابداری ایران اختصاص دارد نخستین بار در دوم شهریورماه به‌صورت ویژه برای اعضای جامعه برگزار خواهد شد. همچنین چهاردهم شهریورماه شاهد اجرای وبینار برای عموم علاقه‌مندان خواهیم بود.گفتنی است که این نخستین بار در ایران است که به همت مرکز آموزش حسابداران رسمی ایران (ماحر) همایش‌های تخصصی حسابداری و حسابرسی تحت وب به صورت وبینار برگزار می‌شود.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics