تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

برنت ۴۰ دلار و ۲۰ سنت شد

در حالی که بازارها منتظرند ببینند آیا تولیدکنندگان بزرگ نفت بر سر تمدید کاهش بی سابقه تولید نفت به توافق خواهند رسید، قیمت نفت در بازارهای جهانی روز جمعه شاهد افزایش بود.

 به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری تسنیم، قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال برای تحویل در ماه اوت در معاملات صبح امروز با 21 سنت معادل 0.55 درصد افزایش به 40 دلار و 20 سنت رسید. قیمت نفت وست تگزاس اینترمدییت آمریکا برای تحویل در ماه جولای نیز امروز با 2 سنت افزایش به 37 دلار و 43 سنت رسید.
 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 هر دو شاخص نفتی به لطف کاهش تولید های صورت گرفته و نشانه های موجود در خصوص بهبود تقاضا در مسیر ثبت ششمین هفته افزایشی متوالی قرار دارند. بسیاری از کشورها شروع به کاهش محدودیت های اجتماعی ای کرده اند که برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در پیش گرفته بودند.
 
قیمت نفت خام آمریکا حدود 5 درصد و قیمت نفت برنت حدود 13 درصد رشد قیمت را در هفته جای شاهد بوده اند.
 
به گفته یک منبع آگاه، نشست گروه اوپک پلاس قرار است روز شنبه به صورت آنلاین برگزار شود و تولید کنندگان عضو این گروه در خصوص تمدید کاهش تولید بی سابقه 9.7 میلیون بشکه ای به بحث و تبادل نظر بپردازند. 3 منبع مطلع در گروه اوپک پلاس پیشتر گفته بودند نشست ویدئو کنفرانسی وزرای کشورهای عضو این گروه در صورتی طی این هفته برگزار خواهد شد که عراق و سایر کشورها بپذیرند که میزان تبعیت خود از توافق کاهش تولید را افزایش دهند.
 
سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و متحدانش به رهبری روسیه که به گروه اوپک پلاس شناخته می شوند قرار بود روز 4 ژوئن یعنی دیروز در مورد تمدید کاهش تولید نفت تشکیل جلسه دهند اما به دلیل گفت وگوها بر سر پایبندی ضعیف برخی تولید کنندگان به توافق این نشست به تاخیر افتاد.

 

 

منبع خبر: تسنیم
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics