تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

درخواست تمدید گواهینامه مالیات بر ارزش افزوده از یکماه قبل امکان پذیر شد

پس از انتشار مشکل مردم درباره اختلال در سیستم صدور گواهینامه ثبت نام در نظام مالیات بر ارزش افزوده و پیگیری آن، سازمان مالیاتی این مشکل را وارد دانست و رفع کرد.

 

مخاطبان زیادی در سرویس مشکلات مردم از عدم تمدید گواهی های مالیات بر ارزش افزوده گلایه کرده اند.

یکی از مخاطبان به نام احمد در این باره نوشته:

با سلام اداره ارزش افزوده دارایی پاسخگو نیست اعتبار گواهی ارزش افزوده ما ۲۰ خرداد به اتمام رسیده و اداره دارایی تا قبل از اتمام اعتبار درخواست تمدید نمی پذیرد و بعد از پایان آن از ۲۰ خرداد اقدام کردیم میگویند که سیکل صدور و پست حدود ۱ ماه طول میکشد. حالا تکلیف ما که گواهی معتبر نداریم و خریدار وجه ارزش افزوده را به همین دلیل پرداخت نمیکنه چیه؟ بعد دارایی میاد ما رو جریمه میکنه تو را به خدا این چه وضعیه؟ لطفا به گوش مسئولان برسانید. جواب ما را که نمیدهند.
 

جوابیه سازمان مالیاتی
پس از انتشار این کامنتها و پیگیری خبرنگار سرویس مشکلات مردم، سازمان مالیاتی اعلام کرد ایراد درباره سامانه تمدید گواهی نظام مالیات بر ارزش افزوده وارد است و مشکل رفع شده. این سازمان در جوابیه خود نوشته:

 

مدیرمسئول محترم خبرگزاری خبرآنلاین
با سلام احترام
نظر به طرح سوال مردمی در آن رسانه در خصوص “صدور گواهینامه ثبت نام در نظام مالیات بر ارزش افزوده” مورخ ۱۴/۴/۱۳۹۵، بدینوسیله به اطلاع می رساند مشکل مطروحه به معاونت مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی کشور انعکاس یافت و این معاونت پس از انجام بررسی های لازم و وارد دانستن ایراد مطرح شده، به منظور تکریم مودیان محترم مالیاتی و تسهیل امور آنان نسبت به رفع مشکل اقدام نمودند.


بر این اساس پاسخ معاونت مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی کشور به شرح زیر می باشد:
“از این پس امکان ثبت درخواست گواهینامه و همچنین صدور آن در سامانه مالیات بر ارزش افزوده از یک ماه قبل از پایان مهلت انقضا امکان پذیر است.”

غلامرضا قبـله ای-مدیرکل دفتر روابط عمومی و فرهنگ سازی مالیاتی

منبع خبر: خبرآنلاین
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics