تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

برنامه‌ی پنج‌مرحله‌ای برای افزودن فناوری‌های جدید در شرایط بحران کرونا

بحران کرونا زندگی همه را تغییر داده و روش‌های کار را در زمان حال و برای آینده متحول کرد است. این تغییرات باعث شده تا فناوری از اهمیت بیش‌تری برخوردار شود.

کار از راه دور اکنون برای میلیون‌ها نفر یک ضرورت است، از این رو، صاحبان کسب‌وکارها در تلاش هستند تا فناوری‌های جدید را پیاده سازی کنند. به طور معمول، شما می‌خواهید پذیرش فناوری جدید با یک فرآیند دقیق و قابل اندازه‌گیری همراه باشد. اگر می‌خواهید فناوری جدید شما با موفقیت کار کند و به تیم شما کمک کند تا کار خود را انجام دهند، تا جایی که امکان دارد باید نظام‌مند باشید. برای دستیابی به این هدف، پیروی از یک چارچوب راهنما، حتی اگر مجبور باشید سریع آن را به کار بگیرید، مفید خواهد بود. در این مطلب درصدد هستیم تا برنامه‌ی پنج مرحله‌ای برای افزودن فناوری‌های جدید در دوران کرونا را معرفی کنیم.   
 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

·        مرحله‌ی اول- شناسایی نیاز. شما احتمالاً قبلاً نیازهای کسب‌وکار خود به فناوری را در طول همه‌گیری این ویروس شناسایی کرده‌اید. در همه جا سازمان‌ها ، از کسب‌وکارهای کوچک گرفته تا بزرگ، از فناوری برای رعایت سیاست‌های فاصله‌گذاری اجتماعی استفاده می‌کنند. احساس نیاز فوری و برآورده کردن سریع آن، مطلوب نیست. نکته‌ی مهم این است که شما مجبور نیستید کسی را متقاعد کنید که نرم‌افزار جدید ضروری است. نحوه‌ی کار ما تغییر کرده است و شما به ابزاری برای پاسخ به آن احتیاج دارید.
 
·        مرحله‌ی دوم- فناوری جدید را از محیط پیرامون خود خریداری کنید ولی با دقت. بسیاری از کسب‌وکارها با تهدیدهای مختلفی برای ادامه‌ی حیات خود مواجه‌اند و زمانی برای آزمودن روش‌ها یا مقایسه‌ی جزئیات گزینه‌های رقیب ندارند. در حالی که نباید اولین گزینه‌ای که با آن روبرو هستید را انتخاب کنید ولی نمی‌توانید وقت خود را برای انتخاب، بیش‌تر صرف کنید. پس وقتی گزینه‌ای را انتخاب کردید باید با آن پیش بروید. پشیمانی خریدار منجر به نتیجه‌ای کم‌تر از حد مطلوب خواهد شد. بهتر است به خرید خود اعتقاد داشته باشید. قبل از انتخاب فناوری مورد نیاز خود تحقیق کنید، تصمیم بگیرید و حرکت کنید.
 
·        مرحله‌ی سوم - فرد مناسبی را برای افزودن فناوری جدید انتخاب کنید. در بیش‌تر شرکت‌ها، شخصی وجود دارد که به‌عنوان مسئول  فرآیند خرید و پیاده سازی فناوری عمل می‌کند. شاید این فرد شما باشید، شاید شخصی باشد که قبلاً از این نرم‌افزار استفاده کرده، یا شاید شخصی باشد که فقط در جریان امور بوده است. اما هر کسی که باشد، باید ایده‌های خوبی داشته باشد. فردی که می‌تواند از طریق فناوری جدید به روشی مناسب به دیگران و کسب‌وکار کمک کند.
 
·        مرحله‌ی چهارم - از پایه شروع کنید. پس از راه‌اندازی نرم‌افزار جدید سعی نکنید همه‌ی عملکردهای آن را یک جا استخراج کنید. دریافت ارزش از خرید بسیار مهم است. بهتر است به همه فرصت دهید تا به روشی ساده خود را به استفاده از فناوری جدید وفق دهند. پس از برقراری آشنایی اولیه، می‌توانید ویژگی‌ها یا برنامه‌های جدید را معرفی کنید.
 
·        مرحله‌ی پنجم- به‌کارگیری فناوری را سرگرم‌کننده کنید. با داشتن ذهنیت درست و تفکرات خلاقانه می‌توانید روش‌هایی را برای جذاب کردن استفاده از فناوری جدید به کار ببندید. بسیاری از شرکت‌ها و گروه‌ها ساعات شاد مجازی را به عنوان راهی برای جمع کردن اعضای تیم در خارج از محدوده‌ی کار آغاز کرده‌اند. به یاد داشته باشید، فرهنگ سازمانی فقط با انجام کار تعریف نمی‌شود. گفت وگوهای اندکی که بین جلسات اتفاق می‌افتد بخش مهمی برای تحکیم و تقویت ارتباط‌های دوستانه است.

 

منبع خبر: جامعه حسابداران رسمی ایران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

مجید گلزارفر |   1399/05/04 16:22:28   |
0     0
رصد دائمی تغییرات و تحلیل محیط کسب‌وکار و اقتصاد کلان و سیاست های دولت.

- ترسیم چشم‌اندازهای جدید شرکت.

- تدوین برنامه ها بر اساس مزیت‌ها و متناسب با شرایط.

- توسعه و بکارگیری سبک رهبری متناسب شرایط بحران، سبک اقتدارگرایانه و یا مشارکتی.

- تلاش برای ارائه ارزش پیشنهادی مدل کسب‌وکار متناسب با انتظارات فعلی مشتریان
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
زهرا حاجی زاده |   1399/05/15 00:03:13   |
0     0
کار از راه دور اکنون برای میلیون‌ها نفر یک ضرورت است، از این رو، صاحبان کسب‌وکارها در تلاش هستند تا فناوری‌های جدید را پیاده سازی کنند. به طور معمول، شما می‌خواهید پذیرش فناوری جدید با یک فرآیند دقیق و قابل اندازه‌گیری همراه باشد. اگر می‌خواهید فناوری جدید شما با موفقیت کار کند و به تیم شما کمک کند تا کار خود را انجام دهند، تا جایی که امکان دارد باید نظام‌مند باشید. برای دستیابی به این هدف، پیروی از یک چارچوب راهنما، حتی اگر مجبور باشید سریع آن را به کار بگیرید، مفید خواهد بود. در این مطلب درصدد هستیم تا برنامه‌ی پنج مرحله‌ای برای افزودن فناوری‌های جدید در دوران کرونا را معرفی کنیم
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
فاطمه جعفری |   1399/05/26 20:54:20   |
0     0
رحله‌ی اول- شناسایی نیاز. شما احتمالاً قبلاً نیازهای کسب‌وکار خود به فناوری را در طول همه‌گیری این ویروس شناسایی کرده‌اید. در همه جا سازمان‌ها ، از کسب‌وکارهای کوچک گرفته تا بزرگ، از فناوری برای رعایت سیاست‌های فاصله‌گذاری اجتماعی استفاده می‌کنند. احساس نیاز فوری و برآورده کردن سریع آن، مطلوب نیست. نکته‌ی مهم این است که شما مجبور نیستید کسی را متقاعد کنید که نرم‌افزار جدید ضروری است. نحوه‌ی کار ما تغییر کرده است و شما به ابزاری برای پاسخ به آن احتیاج دارید. به‌کارگیری فناوری را سرگرم‌کننده کنید. با داشتن ذهنیت درست و تفکرات خلاقانه می‌توانید روش‌هایی را برای جذاب کردن استفاده از فناوری جدید به کار ببندید. بسیاری از شرکت‌ها و گروه‌ها ساعات شاد مجازی را به عنوان راهی برای جمع کردن اعضای تیم در خارج از محدوده‌ی کار آغاز کرده‌اند. به یاد داشته باشید، فرهنگ سازمانی فقط با انجام کار تعریف نمی‌شود. گفت وگوهای اندکی که بین جلسات اتفاق می‌افتد بخش مهمی برای تحکیم و تقویت ارتباط‌های دوستانه است.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
afkhami |   1399/06/02 01:31:40   |
0     0
مرحله‌ی دوم- فناوری جدید را از محیط پیرامون خود خریداری کنید ولی با دقت. بسیاری از کسب‌وکارها با تهدیدهای مختلفی برای ادامه‌ی حیات خود مواجه‌اند و زمانی برای آزمودن روش‌ها یا مقایسه‌ی جزئیات گزینه‌های رقیب ندارند. در حالی که نباید اولین گزینه‌ای که با آن روبرو هستید را انتخاب کنید ولی نمی‌توانید وقت خود را برای انتخاب، بیش‌تر صرف کنید. پس وقتی گزینه‌ای را انتخاب کردید باید با آن پیش بروید. پشیمانی خریدار منجر به نتیجه‌ای کم‌تر از حد مطلوب خواهد شد. بهتر است به خرید خود اعتقاد داشته باشید. قبل از انتخاب فناوری مورد نیاز خود تحقیق کنید، تصمیم بگیرید و حرکت کنید.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics