تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

پیدا شدن گنج 1 میلیون دلاری پس از ده سال جست و جو

مردی به نام فن ده سال پیش یک اثر برنزی به ارزش 1 میلیون دلار را در کوه های راکی در مکزیک دفن کرد و عنوان کرد که نقشه آن یکی از اشعار خود اوست.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری طلا، مردی به نام فن ده سال پیش یک اثر برنزی به ارزش 1 میلیون دلار را در کوه های راکی در مکزیک دفن کرد و عنوان کرد که نقشه آن یکی از اشعار خود اوست.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

سالانه افراد بسیاری برای یافتن این گنج به مکزیک و کوه های راکی در این منطقه سفر می کردند و در پس جست و جوی این گنج نهفته بر می آمدند. طی ده سال گذشته هزاران شکارچی گنج تلاش کردند تا این گنج را بیابند و طبق داده های به دست آمده حداقل 5 نفر از آن ها جان خود را از دست داده اند.


این جست و جو برای یافتن گنج از سال 2010 هنگامی که آقای فن سر نخ هایی از محل گنج را در یک شعر بیست و چهار سطری را در زندگی نامه خود با نام هیجان گشتن یا هیجان ماجراجویی منتشر کرد شروع شد و بالاخره در روز گذشته به پایان رسید.


او در اظهاراتی که در وبسایت خود منتشر کرد گفت که گنج خود را پنهان کرده تا مردم را مجذوب به مسافرت در بیابان و صحرا کند و هیجان ماجراجویی را به آن ها بدهد. او به تمامی کسانی که در این ماجراجویی شرکت داشته اند تبریک گفت.


 وی در جواب به سوالی که درباره احساسش نسبت به پیدا شدن گنج پرسیده شد گفت که نیمی خوشحال بخاطر پیدا شدن آن و نیمی ناراحت بخاطر تمام شدن این ماجراجویی است.

 

 

منبع خبر: طلا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics