تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

افزایش 300 هزار دستگاه یخچال فریزر به ظرفیت تولید لوازم خانگی کشور

با حضور مهدی صادقی نیارکی، معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت در محل 2 طرح جدید گروه صنعتی انتخاب در استان اصفهان، این طرح ها از طریق ویدئو کنفرانس توسط دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان به بهره برداری رسید.

 به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از شاتا، گروه صنعتی انتخاب در زمینه تولید انواع لوازم خانگی با برندهای اسنوا، دوو و تکنوگاز فعال است.

طرح بزرگ "افزایش ظرفیت تولید یخچال فریزر" با ظرفیت ۳۰۰ هزار دستگاه و سرمایه گذاری 40 میلیارد تومانی با اشتغال زایی ۱۰۰ نفر و طرح "بومی سازی اجزا و قطعات لوازم خانگی" با ظرفیت دو میلیون عدد و سرمایه گذاری ۴۶ میلیارد تومانی و اشتغالزایی ۱۷۰ نفر توسط گروه صنعتی انتخاب در شهرستان مورچه خورت اصفهان تکمیل و در این مراسم به بهره‌برداری می‌رسد.

 

گفتنی است؛ در نخستین برنامه "پویش ملی تولید، تداوم امید"، با حضور سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت و معاونین وزیر در محل طرح ها، 5 طرح بزرگ صنعتی و معدنی از جمله صنایع معدنی فولاد سنگان، شرکت توسعه فراگیر سناباد در استان خراسان رضوی و شهدینه آران هشت بهشت و 2 طرح جدید گروه صنعتی انتخاب در استان‌های اصفهان و خراسان رضوی، به طور همزمان و از طریق ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهور کشورمان افتتاح شد.

در مجموع با بهره برداری از این ۵ طرح صنعتی و معدنی که با سرمایه گذاری بیش از ۴ هزار و ۸۲۶ میلیارد تومان تکمیل شده اند، برای یک هزار و ۲۷۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال زایی می‌شود.

منبع خبر: شاتا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics