تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

مدیریت بهینه پول شخصی در آشفتگی‌های اقتصادی

اگر از حقوق ثابتی برخوردارید سعی کنید در روزهایی که رکودی شدید گریبان اقتصاد را گرفته، با یک انتخاب درست و در مکانی مناسب سرمایه گذاری کنید.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری طلا  ، دنیا در حال تقسیم شدن میان کسانی است که پول دارند و کسانی که ندارند. این غم انگیز اما واقعی است. راه حل روزهای آشفتگی اقتصاد برای کسانی که پول زیادی ندارند، اسان است. آنها باید برای تامین هزینه های زندگی خود کار پیدا کرده و درآمد بیشتری کسب کنند. اما کسانی که پول دارند نیز از خطر مصون نیست. عدم اطمینان موجود در فضای اقتصاد می تواند خواب شبانه را از چشم برباید. 


گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

مدیریت پول و هزینه های خود در زمینه کاهش درآمد می تواند مزایا زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. چرخه های اقتصادی دنیا ممکن است از سوی بسیاری از مردم مورد توجه نباشد اما بی ثباتی ایجادشده تسط آن، نظر خیلی ها را به خود جلب می کند. قیمت طلا رو به افزایش است و بورس اوراق بهادار بی ثبات اما صعودی. در چنین شرایطی سرمایه گذاری می تواند گیج کننده باشد. اگر همه در وحشت هستند فقط طلا باید خریداری و جمع کرد. این در حالی است که پول زیادی در حال ورود و خرید سهام شرکت های برتر در سراسر جهان می باشد. 

 

چه باید کرد؟

اگر درآمد ثابتی دارید شاید بخواهید همچنان سرمایه گذاری کرده و از این طریق به جنگ با عدم اطمینانی بروید که اقتصاد کنونی جهان پیش روی شما قرار داده است. شما می توانید پول بیشتری را به صورت نقد پس انداز کنید. اگر طی سال های گذشته طلا یا طلاهایی را به عنوان سرمایه خریداری کرده اید، می توانید با فروش و تبدیل آن به پول نقد، برای هزینه های خود و همچنین تعهدات سرمایه گذاری خود صرف نمایید. 

گزارش تحقیقاتی از خانوارها نشان میدهد حدود ۱۳ درصد آنها اسکناس و سکه های پول را به صورت فیزیکی نگهداری و پس انداز می کنند. این سرمایه نیز می تواند در روزهای آشفتگی اقتصاد به صورت تدریجی مورد استفاده واقع شود. با فرض اینکه اطمینانی در کسب درآمد ماهانه شما وجود ندارد، می توانید با یک سرمایه گذاری خرد، چشم اندازی نسبتا روشن از سال پیش رو داشته باشید ، تا زمانی که رکود اقتصادی برطرف شود. 

 

 

منبع خبر: طلا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics