تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

بازار تولید مسکن جزء بازارهای اقتصادی اشتغال زا است

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس گفت: بخشی از گرانی بازار مصالح ساختمانی در شرایط کنونی ناشی از وضعیت رکودی بازار مسکن است، بنابر این وقتی بازار رونق گیرد، صنایع مرتبط نیز شکوفا خواهند شد، در شرایط کنونی بسیاری از این صنایع عملا تعطیل شده اند.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری خانه ملت؛ احمد دنیا مالی با اشاره به افزایش قیمت مصالح ساختمانی در کشور، گفت: قیمت مصالح ساختمانی تابعی از قیمت سوخت، نرخ حمل و نقل، حقوق و دستمزد و آثار تورم سنواتی در کشور است، در این شرایط، این نگرانی وجود دارد که اگر بازار مسکن رونق پیدا کند، نرخ رشد قیمت مصالح ساختمانی بیشتر خود را نشان دهد.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی  گفت: اگر در حوزه مسکن، تسهیلات یارانه ای به درستی عرضه شود، بحث عرضه و تقاضا در بازار به یکدیگر نزدیک می شود، یعنی تقویت درست حوزه تولید مسکن موجب می شود که نظام عرضه و تقاضا به تعادل برسد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: قطعا اگر حوزه مسکن با تقویت و حمایت های بازار سرمایه و بانک ها به سمت بهبود و کاهش قیمت ها حرکت کند، این روند اثر وضعی در بازارهای وابسته از جمله بازار مصالح ساختمانی خواهد داشت.

بازار تولید مسکن جزء بازارهای اقتصادی اشتغال زا است

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بازار تولید مسکن جزء بازارهای اقتصادی اشتغال زا است، گفت: قطعا افزایش ساخت و ساز و خروج بازار مسکن از وضعیت رکودی، موجب می شود که تمام بخش های اقتصادی تحت تأثیر مثبت قرار گیرند.

بخشی از گرانی بازار مصالح ساختمانی ناشی از وضعیت رکودی بازار مسکن است

دنیامالی افزود: بخشی از گرانی بازار مصالح ساختمانی در شرایط کنونی ناشی از وضعیت رکودی بازار مسکن است، بنابر این وقتی بازار رونق گیرد، صنایع مرتبط نیز شکوفا خواهند شد، در شرایط کنونی بسیاری از این صنایع عملا تعطیل شده اند.

وی گفت: امیدوارم دولت و مجلس برای حوزه مسکن تدبیر خاصی بیاندیشند، زیرا امروز یکی از مشکلات اساسی جوانان، اشتغال است، حال با توسعه بخش تولید مسکن، این مشکل رفع خواهد شد./

 

 

منبع خبر: خانه ملت
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics