تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

انعقاد تفاهم‌نامه‌ی همکاری مشترک میان شرکت بورس، شرکت فرابورس، اتاق بازرگانی و جامعه‌ی حسابداران رسمی

صبح امروز دهم تیرماه تفاهم‌نامه‌ی مشترکی بین اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، جامعه‌ی حسابداران رسمی ایران، شرکت بورس اوراق بهادار تهران، و شرکت فرابورس ایران با هدف ایجاد یک درگاه ارتباطی واحد برای ورود شرکت‌های بخش خصوصی به بازار سرمایه منعقد شد.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جامعه‌ی حسابداران رسمی ایران، هدف این تفاهم‌نامه که در جلسه‌ی شورای‌ گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با حضور فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی به امضا رسید، این درگاه ارتباطی برای ارزیابی، اقدام و پایش تأمین مالی شخصیت‌های حقوقی بخش خصوصی از محل بازارهای سرمایه و بدهی کشور، با تمرکز بر بازارهای تحت نظارت شرکت‌های بورس و فرابورس ایران است.

براساس این تفاهم‌نامه جامعه‌ی حسابداران رسمی ایران ازجمله مسئولیت تأمین دسترسی امن به اطلاعات صورت‌های مالی حسابرسی‌شده‌ی بخش خصوصی و مشارکت در طراحی فرایند احراز هویت الکترونیکی شخصیت‌های حقوقی را برعهده دارد.

 

گفتنی است شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با حضور جمعی از وزرای اقتصادی دولت، رؤسای کمیسیون‌های اقتصادی مجلس، جمعی از مدیران ارشد بخش خصوصی به موجب ماده 95 قانون برنامه‌ پنجم توسعه تشکیل شده و هدف از ایجاد آن اصلاح و بهبود فضای کسب‌وکار در اقتصاد ایران است.

منبع خبر: جامعه حسابداران رسمی ایران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

Mona |   1399/05/01 23:49:54   |
0     0
نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جامعه‌ی حسابداران رسمی ایران، هدف این تفاهم‌نامه که در جلسه‌ی شورای‌ گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با حضور فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی به امضا رسید، این درگاه ارتباطی برای ارزیابی، اقدام و پایش تأمین مالی شخصیت‌های حقوقی بخش خصوصی از محل بازارهای سرمایه و بدهی کشور، با تمرکز بر بازارهای تحت نظارت شرکت‌های بورس و فرابورس ایران است.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مجید گلزارفر |   1399/05/04 14:59:32   |
0     0
براساس این تفاهم‌نامه جامعه‌ی حسابداران رسمی ایران ازجمله مسئولیت تأمین دسترسی امن به اطلاعات صورت‌های مالی حسابرسی‌شده‌ی بخش خصوصی و مشارکت در طراحی فرایند احراز هویت الکترونیکی شخصیت‌های حقوقی را برعهده دارد. این ها مواردی هستند که توامآ میتواند جهت اعتماد و رشد اقتصادی گردد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
میثم دهقان |   1399/05/13 11:18:48   |
0     0
هدف این تفاهم‌نامه که در جلسه‌ی شورای‌ گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با حضور فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی به امضا رسید، این درگاه ارتباطی برای ارزیابی، اقدام و پایش تأمین مالی شخصیت‌های حقوقی بخش خصوصی از محل بازارهای سرمایه و بدهی کشور، با تمرکز بر بازارهای تحت نظارت شرکت‌های بورس و فرابورس ایران است
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
زهرا حاجی زاده |   1399/05/14 22:47:37   |
0     0
ه نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جامعه‌ی حسابداران رسمی ایران، هدف این تفاهم‌نامه که در جلسه‌ی شورای‌ گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با حضور فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی به امضا رسید، این درگاه ارتباطی برای ارزیابی، اقدام و پایش تأمین مالی شخصیت‌های حقوقی بخش خصوصی از محل بازارهای سرمایه و بدهی کشور، با تمرکز بر بازارهای تحت نظارت شرکت‌های بورس و فرابورس ایران است.
براساس این تفاهم‌نامه جامعه‌ی حسابداران رسمی ایران ازجمله مسئولیت تأمین دسترسی امن به اطلاعات صورت‌های مالی حسابرسی‌شده‌ی بخش خصوصی و مشارکت در طراحی فرایند احراز هویت الکترونیکی شخصیت‌های حقوقی را برعهده دارد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
afkhami |   1399/06/02 00:44:34   |
0     0
به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جامعه‌ی حسابداران رسمی ایران، هدف این تفاهم‌نامه که در جلسه‌ی شورای‌ گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با حضور فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی به امضا رسید، این درگاه ارتباطی برای ارزیابی، اقدام و پایش تأمین مالی شخصیت‌های حقوقی بخش خصوصی از محل بازارهای سرمایه و بدهی کشور، با تمرکز بر بازارهای تحت نظارت شرکت‌های بورس و فرابورس ایران است.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics